De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van ronde 3:quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
De plaatsen van ronde 4!quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
92: Groningen (Groningen)
93: Onnen (Groningen)
94: Een (Drenthe)
95: Midlaren (Drenthe)
96: Annen (Drenthe)
97: Harkstede (Groningen)
98: Eagum (Aegum) (Friesland)
99: Ballum (Ameland) (Friesland)
100: Holwerd (Friesland)
101: Kootstertille (Friesland)
102: Tilburg (Noord-Brabant)
103: Son en Breugel (Noord-Brabant)
104: Nederwetten (Noord-Brabant)
105: Duiven (Gelderland)
106: Sibculo (Overijssel)
107: Erica (Drenthe)
108: Klazienaveen (Drenthe)
109: Ede (Gelderland)
110: Renkum (Gelderland)
111: Adorp (Groningen)
112: Hongerige Wolf (Groningen)
113: Kolham (Groningen)
114: Frieschepalen (Friesland)
115: Barsingerhorn (Noord Holland)
116: Liempde (Noord-Brabant)
117: Eindhoven (Noord-Brabant)
118: Ridderkerk (Zuid Holland)
119: Delft (Zuid Holland)
120: Scheveningen (Zuid Holland)
121: Ellertshaar (Drenthe)
122: Rottevalle (Friesland)
123: Foxhol (Groningen)
124: It Wytfean (Witveen) (Friesland)
125: Langenholte (Overijssel)
126: Ypelo (Overijssel)
127: Epe (Gelderland)
128: Vledder (Drenthe)
129: Rottum (Friesland)
130: Eleahuzen (Elahuizen) (Friesland)
131: Utrecht (Utrecht)
132: Amersfoort (Utrecht)
133: Maarn (Utrecht)
134: 't Goy (Utrecht)
135: Hank (Noord-Brabant)
136: De Moer (Noord-Brabant)
Wie hebben de FOK!stok in de vierde ronde op weg gebracht?quote:1: Nijmegen (Gelderland)
2: Bergen (Limburg)
3: Ven-Zelderheide (Limburg)
4: Mook (Limburg)
5: Elst (Gelderland)
6: Arnhem (Gelderland)
7: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
8: Tilburg (Noord-Brabant)
9: Schelluinen (Zuid Holland)
10: Bruchem (Gelderland)
11: Sprang-Capelle (Noord-Brabant)
quote:
alle namen, behalve jouw namenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef s7eph4n het volgende:
Heb je de namen er wel opgeschreven? Van de voorgangers?
Heb nu alleen Fok ingekleurd met wit (wit/zwart zijn enige kleuren die ik heb), maar heb geen goede kwast om het fijne werk te doen. En de verf is te taai (lees te oude verf uit een of ander kistjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
of camokleuren
is fokstok en www.fok.nl nog leesbaar nu ? anders zou je die ook wit ofzo kunnen maken
En hoe maakt FOKKIE hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb nu alleen Fok ingekleurd met wit (wit/zwart zijn enige kleuren die ik heb), maar heb geen goede kwast om het fijne werk te doen. En de verf is te taai (lees te oude verf uit een of ander kistje)
Dus als iemand anders dat nog verder afmaakt een keer met wat beter materiaal
Hier even een fotootje. Uitgebreid verslag komt straks.
[afbeelding]
hehe top werk manquote:
hij heeft alleen zwart.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe, maar is groen trouwens geen betere kleur? Aangezien hij vaak in het gras ligt?
Preciesquote:
Ongeacht de kleur jahquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef Impry het volgende:
[..]
PreciesEn zwart valt toch vaak niet echt op aangezien hij bijna altijd in de schaduw ligt. (van hoog gras).
In laag gras zou hij sowieso te veel opvallen
Nee, volgens mij nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:06 schreef no1uknow het volgende:
Is dat nou Montana Gold wat je daarvoor gebruikt?
Dankewolquote:
Ahkeej, nee is het dus nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:16 schreef no1uknow het volgende:
Omdat je can op zo'n can lijkt:
[afbeelding]
Dankjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
lache filmpje
het kaarte is nog leesbaar zie ik? waar ben je in de buurt dan komend weekend of komende week
Samim - Heater is de titel van het nummertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
welk nummer staat er achter het filmpje gemonteerd... en hoe heb je t gedaan btw
Met Pinnacle Studio 10, als je het even uitprobeert is het best te doen. Maar voor mij is het m'n bijbaantje om filmpjes in elkaar te knutselen (doe ook camerawerk voor RTL Rally Reportquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
gemonteerd bedoel ikdan maak ik volgende keer wel n filmpje als t simpel is
Ligt eraan of ik vanavond nog uit ga naar één van die twee steden. Oss/Ravenstein is te ver wegquote:en den bosch en tilburg is die nu nog niet geweest..? en oss? ov ravenstein ofzo daar is ie nooit geweest
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
k zou in nijmegen gaan stappenik ben jarig dus heb n feestje en fustje in de stad
niet echt, maar ik kan hem wel maandag ff ergens tussen den bosch en sprang capelle droppen als je wiltquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:03 schreef Impry het volgende:
[..]
HeheDankje.
Ga jij komend weekend nog ergens naartoe?
Witte verf is nog steeds niet droog ;{
ok en anders moet je maar even kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:05 schreef Impry het volgende:
Ik kijk nog wel evenM'n vader gaat morgen misschien richting Eindhoven. Wellicht dat hij hem dan meeneemt.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:43 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zometeen alleen naar café hier in het dorp met wat vrienden. Dus denk dat ik hem m'n vader morgen mee laat nemen richting Eindhoven. Maar moet nog even kijken of alles gaat lukken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:09 schreef Houniet het volgende:
wat een GENIAAL filmpje. echt mijn complimenten [afbeelding] dit topic wordt steeds leuker. goedzo jongens
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:53 schreef Impry het volgende:
Denk ik ook jaNormaal blijft hij niet een week lang liggen
Ga nu fietsen, kijk straks nog wel even naar de reacties (als er dan nog meer mensen wakker zijn)
dat vocht trekt er in dus is geen goed idee..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
als je dan nu gewoon papiertje doet in een pen ofzo
gewoon de omhulsel van een pen ofzo
dan kunnen we tot er witte verf is, de namen op een blaadje schrijven
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:40 schreef qltel het volgende:
Als ik 't goed zie is dat als je Breda uitrijd richting Terheijden (nee, ik heb niet altijd in Duitsland gewoond..)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:54 schreef JDude het volgende:
Als'ie er over een week nog ligt, dan neem ik 'm wel even mee naar Groningen.
Voor die tijd kom ik de stad niet uit.
Mja, zaterdag/zondag zijn toch wel dagen waarop hij verplaatst kan wordenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
tja... breda kan ik wel weer doen om hem naar utrecht te brengen :p
maar heb eigenlijk beloofd niet meer te pakken
ja moet wel naar Utrecht deze week .... weet alleen nog niet precies wanneer. Volgens mij weer zelf in te delenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, zaterdag/zondag zijn toch wel dagen waarop hij verplaatst kan worden
Ik zou zeggen als er voor morgenvroeg als je vertrekt nog geen reacties zijn, gewoon in Utrecht dumpen hoor!
ik was idd van plan m bij eindhoven te leggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:30 schreef rene90 het volgende:
volgende week ben ik denk ik wel in eindhoven te vinden, en anders wil ik wel eventjes daarnaartoe hoor, "ahum" eventjes....maar oke, ik zal even de persoon die daar zit een brief schrijven of het uitkomt dat ik daar even kom in de herfstvakantie, dusse jullie horen nog van me, en dan komt hij weer naar het noorden a'dam:)
ja het is rustigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
De goede oude tijd dat we met zijn allen op de stok doken.
dan ga jij hem weer ophalen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
en heb een opdracht in Utrecht weten binnen te slepen
dus zeg het maar ...
dat is dus probleemquote:
Als je hem naar het noorden brengt geef je anderen juist een kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is dus probleem
dan wordt het 3 keer, ik wil andere ook kans geven natuurlijk
maar ja ik hoor het wel wat jullie willen
waarom dat dan weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Ryoga het volgende:
misschien ga ik meteen maar even met een knokploeg langs De Moer
ja, en omdat ze nooit meer gereageerd hebben. dan ga ik uiteraard zelf ff verhaal halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dat dan weer
voor de oude stok ?
gewoon zeggen wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zeg je eigenlijk tegen mensen die je vragen wat je in 's hemelsnaam aan het doen bent bij zo'n bord
maar breda ... de moer, gaat niet noordelijker hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:13 schreef Ryoga het volgende:
[..]
ja, en omdat ze nooit meer gereageerd hebben. dan ga ik uiteraard zelf ff verhaal halen![]()
kijk dat filmpje maar eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zeg je eigenlijk tegen mensen die je vragen wat je in 's hemelsnaam aan het doen bent bij zo'n bord
SUCCESquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Ryoga het volgende:
nou het is donker, het regent en het display van mijn camera werkt niet goed. dat wordt nog wat zo. Ik ga nu weg.
maar zag ik nu het groene hondje er niet meer aanhangen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Ryoga het volgende:
ja dan heb ik ook mijn lolletje weer ff gehadkmoet morgenavond verder naar het westen en dan kijk ik op de heenweg of ik een leuk omweggetje weet
inderdaad, ik wist niet of ik die moest verwachten of niet, maar dit was het enige wat er lag. Kep nog wel ff gekeken en zo'n ding zou je niet over het hoofd zien volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar zag ik nu het groene hondje er niet meer aanhangen ?
Witte vlak is er inderdaad afgehaald, had ik al gedaan voordat ik hem weglegde, had absoluut geen hechting op het houtquote:Oh ja eh Impry? Dat witte vlak wat op jouw foto stond was er niet meer. Ik gok zelf door de regen. Ik kon ook nergens een naam ontdekken. De letters FOK waren nog wel wit (zie foto).
hehe maakt niks uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:20 schreef Ryoga het volgende:
[..]
inderdaad, ik wist niet of ik die moest verwachten of niet, maar dit was het enige wat er lag. Kep nog wel ff gekeken en zo'n ding zou je niet over het hoofd zien volgens mij.
ik lees nu net voor het eerst dat impry die witte laag zelf eraf heeft gehaald. ik ben zelf helaas niet creatief genoeg om iets erop te bevestigen..
ik neem hem dan ook niet mee naar Ameland, maar leg hem onderweg ergens neerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ameland is ie in de vorige ronde al wel geweest![]()
ik rij ff voor mijn lol een avondje van rotterdam naar helmond zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ameland is ie in de vorige ronde al wel geweest![]()
Touwtje zat vast aan de ketting, was gewoon een stukje sisaltouw met paar knopen erin. Maar ik zou zeggen, ga er niet voor terugrijden hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Ryoga het volgende:
nee ik snap er niets van, waar zat dat touwtje aan dan? aan fokkie of aan de stok? damn ik ben nu toch bang dattie er nog ligt, het gras was niet superhoog maar twas wel erg donker
mja, grootte kans dat ik er deze week langsrijd, moet nog naar bredaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Touwtje zat vast aan de ketting, was gewoon een stukje sisaltouw met paar knopen erin. Maar ik zou zeggen, ga er niet voor terugrijden hoor(of iemand moet er nog een keer overdag langsrijden, wellicht dat Fokkie er nog ligt
)
op zn jeugdigs (jaja net verzonnen dat woordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Ryoga het volgende:
hehe mooi, weer een zorg minder![]()
hoe moet ik dat trouwens met die sleutel doen, moet het aan de paal van een bord of echt in het bord zelf? (ik gok zelf dat dat niet uitmaakt maar ja)
wel een ervaring hoor dit
leg hem dan op de A2 :pquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Ryoga het volgende:
[..]
"de sleutel ligt op de streep tussen de 2e en 3e baan van de A20"![]()
da's slimmer ja. Dan kun je tenminste veilig tussen de stilstaande auto's doorlopen. Op de A20 rijden ze nog wel eens..quote:
NOUHOU, je pakt mn grap afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef qltel het volgende:
[..]
da's slimmer ja. Dan kun je tenminste veilig tussen de stilstaande auto's doorlopen. Op de A20 rijden ze nog wel eens..
valt toch wel mee? tussen gouda en zoetermeer langs de A12 bijnaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef buzzer het volgende:
Jammer dat het zo verschrikkelijk uit de route ligt.
niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
hmm ff wat gegoogle earth.. maar kom er niet echt uit.. maargoed toch te ver weg
straatnaam klopt wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:44 schreef Ryoga het volgende:
bijna goed, op foto nummer 3 stond de kerk aan de rechterkant
ja als je kijkt op maps.google.nl .....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:54 schreef Ryoga het volgende:
die kerk stond niet in de kerkstraat, eerder in de raadhuisstraat.
oke ik ga nu twijfelen of het wel een kerk wasmaar de straat is verder goed ja
ach jah, toch te ver voor mij ;pquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:00 schreef Ryoga het volgende:
hehe geen idee
ik zie via de satelliet wel het bord staan met de sleutel![]()
wel als je van Beverwijk naar Helmond moetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:36 schreef Ryoga het volgende:
[..]
valt toch wel mee? tussen gouda en zoetermeer langs de A12 bijna
dat is een uitdagingquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:16 schreef Dreammaster het volgende:
maar dan moet ik hem wel rond een uur of 12 's nachts oppikken.... maar ken de omgeving niet dus dat wordt dan nog wat
FOKquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
precies! leuk dat er weer beweging is
@ Crazy-M, is het iemand van FOK!? of iemand uit je vriendenkring ?
quote:
Mietungquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:09 schreef no1uknow het volgende:
donderdag waag ik een gokje als ie dan nog niet weg is.
goed bezigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:09 schreef no1uknow het volgende:
donderdag waag ik een gokje als ie dan nog niet weg is.
good luckquote:
nu... of...quote:
of mathijz ;pquote:
lol, dikke berenvalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef Ryoga het volgende:
het kan even duren, ik heb er een paar boobytraps omheen gelegd
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:07 schreef Mathijz het volgende:
Niet ver van mijn huis vandaan. Moerkappele is al een eind weg geweest.
Alkmaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:38 schreef Mathijz het volgende:
Nou door de regen en de files rond alkmaar heen.
De lak is uitstekend, zoals morgen de foto's wel bewijzenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef Impry het volgende:
Goed bezig!
Is de lak nog een beetje in goede staat?![]()
Laat het ff optijd weten dan rijd ik na mijn werk even omquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef Mathijz het volgende:
morgen ga ik verder. zal wel in de buurt van alkmaar komen te liggen bij gebrek aan een auto morgen. foto's komen ook morgen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Mathijz het volgende:
Nou zal ik hem dan maar even zijn volgende plaats geven nu
Doe dat is ff voor Mathijz!quote:
Zet je opties hier neer, dan ga je niet voor niks..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:00 schreef Dreammaster het volgende:
hmmmm als ik op google maps kan vinden waar hij ligt dan ga ik hem vanavond nog halen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:06 schreef Dreammaster het volgende:
heb de locatie.... vanavond tussen 7 uur en half 8 is ie daar weg... morgen breng ik hem naar h'veen of omgeving
volgens mij was hij altijd gewoon zwartquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
houniet was je altijd al blauw of heb ik t gewoon over het hoofd gezien telkens :$
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:06 schreef Dreammaster het volgende:
heb de locatie.... vanavond tussen 7 uur en half 8 is ie daar weg... morgen breng ik hem naar h'veen of omgeving
ik was zwart, dus het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
houniet was je altijd al blauw of heb ik t gewoon over het hoofd gezien telkens :$
Waar moet je vandaan komen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd. Als het voor mij te bereizen is met het OV, dan pik ik m morgen nog op.
Hmmm... interliner 310 of 315 (welke is het?) naar h'veen en dan met de trein naar l'warden... is te doen... hoe laat ongeveer?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet morgen vanuit Groningen naar Leeuwarden reizen, dus een eindje om moet wel kunnen![]()
hahaha.. moet hij maar niet tot na het weekend wachtenquote:
Ergens in de loop van de middag. Tijden kan ik flexibel plannen, omdat ik morgen een vrije dag hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Hmmm... interliner 310 of 315 (welke is het?) naar h'veen en dan met de trein naar l'warden... is te doen... hoe laat ongeveer?
Hmmm okay... zal rond een uur of 12 een mooi plekje opzoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ergens in de loop van de middag. Tijden kan ik flexibel plannen, omdat ik morgen een vrije dag heb![]()
ik kan inderdaad de TT aanpassen, alleen dit is het subforum van buzzer, dus dat kan hij het beste doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
hahaha.. moet hij maar niet tot na het weekend wachtenmaar kan hem natuurlijk ook in Rottum neer leggen... nou ja zie morgen wel ff om een mooi plekje
trouwens.. jij bent nu blauw Hounietje kunt de topictitel aanpassen
Mag je gewoon doen hoor, geen enkel probleemquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik kan inderdaad de TT aanpassen, alleen dit is het subforum van buzzer, dus dat kan hij het beste doen
Thanx... en hij gaat morgen zeker een mooi plekje krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mag je gewoon doen hoor, geen enkel probleem
Maar wel kut dat hij weer weg is uit Heerhugowaard, anders had ik hem zeker opgehaald morgen
Aan de andere kant: Mooie move
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Thanx... en hij gaat morgen zeker een mooi plekje krijgen
slechte smoes man ik heb t telkens met de fiets + ov gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben voorlopig even uit de strijd
Auto staat at garage, iets met olie enzo
Dus hij mag voorlopig nog wel in het noorden blijven
Ja maar ik ben luiquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slechte smoes man ik heb t telkens met de fiets + ov gedaan
Hij lag op de van veenweg.. zie de kleine google maps updat va mij een paar posts terugquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
even voor de record: was het Heerhugowaard Noord, of de Middenweg?
Thanx... en je hebt de TT aangepastquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:29 schreef Houniet het volgende:
goed bezigal ligt de stok! wel heel opvallend. binnenkort heb ik vakantie en dan ga ik ook eens een poging wagen
werd tijd ja
Jammer... is met openbaar vervoer in principe wel te doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mij wordt het helaas vandaag niets meer
in overleg met buzzerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:33 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Thanx... en je hebt de TT aangepastnu wel
google maps update uiteraard niet de exacte locatie
Ja, jijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie dit nu pas en had inderdaad brug over Boterdiep erin herkend
Ik vroeg me af hoe je daar kon komen lopend...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
O ja, en hij lag bij de kruising bij de Hornbach, voor de geïnteresseerden.
Dat was idd nog aardig dichtbij voor julliequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
O ja, en hij lag bij de kruising bij de Hornbach, voor de geïnteresseerden.
Sleutel moet in de rand van het bovenste bord zitten volgens Teigan.quote:
TARA is ín het bord geklommen en heeft van bovenaf gekeken, maar hij zat er niet in. Hij heeft nog rondgezocht en met Teigan gebeld, maar hij is bang dat de sleutel in het water ligt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sleutel moet in de rand van het bovenste bord zitten volgens Teigan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |