Thanx... en hij gaat morgen zeker een mooi plekje krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mag je gewoon doen hoor, geen enkel probleem
Maar wel kut dat hij weer weg is uit Heerhugowaard, anders had ik hem zeker opgehaald morgen
Aan de andere kant: Mooie move
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Thanx... en hij gaat morgen zeker een mooi plekje krijgen
slechte smoes man ik heb t telkens met de fiets + ov gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben voorlopig even uit de strijd
Auto staat at garage, iets met olie enzo
Dus hij mag voorlopig nog wel in het noorden blijven
Ja maar ik ben luiquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slechte smoes man ik heb t telkens met de fiets + ov gedaan
Hij lag op de van veenweg.. zie de kleine google maps updat va mij een paar posts terugquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
even voor de record: was het Heerhugowaard Noord, of de Middenweg?
Thanx... en je hebt de TT aangepastquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:29 schreef Houniet het volgende:
goed bezigal ligt de stok! wel heel opvallend. binnenkort heb ik vakantie en dan ga ik ook eens een poging wagen
werd tijd ja
Jammer... is met openbaar vervoer in principe wel te doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mij wordt het helaas vandaag niets meer
in overleg met buzzerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:33 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Thanx... en je hebt de TT aangepastnu wel
google maps update uiteraard niet de exacte locatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |