quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:07 schreef Mathijz het volgende:
Niet ver van mijn huis vandaan. Moerkappele is al een eind weg geweest.
Alkmaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:38 schreef Mathijz het volgende:
Nou door de regen en de files rond alkmaar heen.
De lak is uitstekend, zoals morgen de foto's wel bewijzenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef Impry het volgende:
Goed bezig!
Is de lak nog een beetje in goede staat?![]()
Laat het ff optijd weten dan rijd ik na mijn werk even omquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef Mathijz het volgende:
morgen ga ik verder. zal wel in de buurt van alkmaar komen te liggen bij gebrek aan een auto morgen. foto's komen ook morgen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Mathijz het volgende:
Nou zal ik hem dan maar even zijn volgende plaats geven nu
Doe dat is ff voor Mathijz!quote:
Zet je opties hier neer, dan ga je niet voor niks..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:00 schreef Dreammaster het volgende:
hmmmm als ik op google maps kan vinden waar hij ligt dan ga ik hem vanavond nog halen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:06 schreef Dreammaster het volgende:
heb de locatie.... vanavond tussen 7 uur en half 8 is ie daar weg... morgen breng ik hem naar h'veen of omgeving
volgens mij was hij altijd gewoon zwartquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
houniet was je altijd al blauw of heb ik t gewoon over het hoofd gezien telkens :$
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:06 schreef Dreammaster het volgende:
heb de locatie.... vanavond tussen 7 uur en half 8 is ie daar weg... morgen breng ik hem naar h'veen of omgeving
ik was zwart, dus het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
houniet was je altijd al blauw of heb ik t gewoon over het hoofd gezien telkens :$
Waar moet je vandaan komen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd. Als het voor mij te bereizen is met het OV, dan pik ik m morgen nog op.
Hmmm... interliner 310 of 315 (welke is het?) naar h'veen en dan met de trein naar l'warden... is te doen... hoe laat ongeveer?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet morgen vanuit Groningen naar Leeuwarden reizen, dus een eindje om moet wel kunnen![]()
hahaha.. moet hij maar niet tot na het weekend wachtenquote:
Ergens in de loop van de middag. Tijden kan ik flexibel plannen, omdat ik morgen een vrije dag hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Hmmm... interliner 310 of 315 (welke is het?) naar h'veen en dan met de trein naar l'warden... is te doen... hoe laat ongeveer?
Hmmm okay... zal rond een uur of 12 een mooi plekje opzoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ergens in de loop van de middag. Tijden kan ik flexibel plannen, omdat ik morgen een vrije dag heb![]()
ik kan inderdaad de TT aanpassen, alleen dit is het subforum van buzzer, dus dat kan hij het beste doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
hahaha.. moet hij maar niet tot na het weekend wachtenmaar kan hem natuurlijk ook in Rottum neer leggen... nou ja zie morgen wel ff om een mooi plekje
trouwens.. jij bent nu blauw Hounietje kunt de topictitel aanpassen
Mag je gewoon doen hoor, geen enkel probleemquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik kan inderdaad de TT aanpassen, alleen dit is het subforum van buzzer, dus dat kan hij het beste doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |