quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:40 schreef qltel het volgende:
Als ik 't goed zie is dat als je Breda uitrijd richting Terheijden (nee, ik heb niet altijd in Duitsland gewoond..)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:54 schreef JDude het volgende:
Als'ie er over een week nog ligt, dan neem ik 'm wel even mee naar Groningen.
Voor die tijd kom ik de stad niet uit.
Mja, zaterdag/zondag zijn toch wel dagen waarop hij verplaatst kan wordenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
tja... breda kan ik wel weer doen om hem naar utrecht te brengen :p
maar heb eigenlijk beloofd niet meer te pakken
ja moet wel naar Utrecht deze week .... weet alleen nog niet precies wanneer. Volgens mij weer zelf in te delenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, zaterdag/zondag zijn toch wel dagen waarop hij verplaatst kan worden
Ik zou zeggen als er voor morgenvroeg als je vertrekt nog geen reacties zijn, gewoon in Utrecht dumpen hoor!
ik was idd van plan m bij eindhoven te leggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:30 schreef rene90 het volgende:
volgende week ben ik denk ik wel in eindhoven te vinden, en anders wil ik wel eventjes daarnaartoe hoor, "ahum" eventjes....maar oke, ik zal even de persoon die daar zit een brief schrijven of het uitkomt dat ik daar even kom in de herfstvakantie, dusse jullie horen nog van me, en dan komt hij weer naar het noorden a'dam:)
ja het is rustigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
De goede oude tijd dat we met zijn allen op de stok doken.
dan ga jij hem weer ophalen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
en heb een opdracht in Utrecht weten binnen te slepen
dus zeg het maar ...
dat is dus probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |