Als je hem naar het noorden brengt geef je anderen juist een kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is dus probleem
dan wordt het 3 keer, ik wil andere ook kans geven natuurlijk
maar ja ik hoor het wel wat jullie willen
waarom dat dan weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Ryoga het volgende:
misschien ga ik meteen maar even met een knokploeg langs De Moer
ja, en omdat ze nooit meer gereageerd hebben. dan ga ik uiteraard zelf ff verhaal halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dat dan weer
voor de oude stok ?
gewoon zeggen wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zeg je eigenlijk tegen mensen die je vragen wat je in 's hemelsnaam aan het doen bent bij zo'n bord
maar breda ... de moer, gaat niet noordelijker hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:13 schreef Ryoga het volgende:
[..]
ja, en omdat ze nooit meer gereageerd hebben. dan ga ik uiteraard zelf ff verhaal halen![]()
kijk dat filmpje maar eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zeg je eigenlijk tegen mensen die je vragen wat je in 's hemelsnaam aan het doen bent bij zo'n bord
SUCCESquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Ryoga het volgende:
nou het is donker, het regent en het display van mijn camera werkt niet goed. dat wordt nog wat zo. Ik ga nu weg.
maar zag ik nu het groene hondje er niet meer aanhangen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Ryoga het volgende:
ja dan heb ik ook mijn lolletje weer ff gehadkmoet morgenavond verder naar het westen en dan kijk ik op de heenweg of ik een leuk omweggetje weet
inderdaad, ik wist niet of ik die moest verwachten of niet, maar dit was het enige wat er lag. Kep nog wel ff gekeken en zo'n ding zou je niet over het hoofd zien volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar zag ik nu het groene hondje er niet meer aanhangen ?
Witte vlak is er inderdaad afgehaald, had ik al gedaan voordat ik hem weglegde, had absoluut geen hechting op het houtquote:Oh ja eh Impry? Dat witte vlak wat op jouw foto stond was er niet meer. Ik gok zelf door de regen. Ik kon ook nergens een naam ontdekken. De letters FOK waren nog wel wit (zie foto).
hehe maakt niks uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:20 schreef Ryoga het volgende:
[..]
inderdaad, ik wist niet of ik die moest verwachten of niet, maar dit was het enige wat er lag. Kep nog wel ff gekeken en zo'n ding zou je niet over het hoofd zien volgens mij.
ik lees nu net voor het eerst dat impry die witte laag zelf eraf heeft gehaald. ik ben zelf helaas niet creatief genoeg om iets erop te bevestigen..
ik neem hem dan ook niet mee naar Ameland, maar leg hem onderweg ergens neerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ameland is ie in de vorige ronde al wel geweest![]()
ik rij ff voor mijn lol een avondje van rotterdam naar helmond zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ameland is ie in de vorige ronde al wel geweest![]()
Touwtje zat vast aan de ketting, was gewoon een stukje sisaltouw met paar knopen erin. Maar ik zou zeggen, ga er niet voor terugrijden hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Ryoga het volgende:
nee ik snap er niets van, waar zat dat touwtje aan dan? aan fokkie of aan de stok? damn ik ben nu toch bang dattie er nog ligt, het gras was niet superhoog maar twas wel erg donker
mja, grootte kans dat ik er deze week langsrijd, moet nog naar bredaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Touwtje zat vast aan de ketting, was gewoon een stukje sisaltouw met paar knopen erin. Maar ik zou zeggen, ga er niet voor terugrijden hoor(of iemand moet er nog een keer overdag langsrijden, wellicht dat Fokkie er nog ligt
)
op zn jeugdigs (jaja net verzonnen dat woordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Ryoga het volgende:
hehe mooi, weer een zorg minder![]()
hoe moet ik dat trouwens met die sleutel doen, moet het aan de paal van een bord of echt in het bord zelf? (ik gok zelf dat dat niet uitmaakt maar ja)
wel een ervaring hoor dit
leg hem dan op de A2 :pquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Ryoga het volgende:
[..]
"de sleutel ligt op de streep tussen de 2e en 3e baan van de A20"![]()
da's slimmer ja. Dan kun je tenminste veilig tussen de stilstaande auto's doorlopen. Op de A20 rijden ze nog wel eens..quote:
NOUHOU, je pakt mn grap afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef qltel het volgende:
[..]
da's slimmer ja. Dan kun je tenminste veilig tussen de stilstaande auto's doorlopen. Op de A20 rijden ze nog wel eens..
valt toch wel mee? tussen gouda en zoetermeer langs de A12 bijnaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef buzzer het volgende:
Jammer dat het zo verschrikkelijk uit de route ligt.
niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
hmm ff wat gegoogle earth.. maar kom er niet echt uit.. maargoed toch te ver weg
straatnaam klopt wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:44 schreef Ryoga het volgende:
bijna goed, op foto nummer 3 stond de kerk aan de rechterkant
ja als je kijkt op maps.google.nl .....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:54 schreef Ryoga het volgende:
die kerk stond niet in de kerkstraat, eerder in de raadhuisstraat.
oke ik ga nu twijfelen of het wel een kerk wasmaar de straat is verder goed ja
ach jah, toch te ver voor mij ;pquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:00 schreef Ryoga het volgende:
hehe geen idee
ik zie via de satelliet wel het bord staan met de sleutel![]()
wel als je van Beverwijk naar Helmond moetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:36 schreef Ryoga het volgende:
[..]
valt toch wel mee? tussen gouda en zoetermeer langs de A12 bijna
dat is een uitdagingquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:16 schreef Dreammaster het volgende:
maar dan moet ik hem wel rond een uur of 12 's nachts oppikken.... maar ken de omgeving niet dus dat wordt dan nog wat
FOKquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
precies! leuk dat er weer beweging is
@ Crazy-M, is het iemand van FOK!? of iemand uit je vriendenkring ?
quote:
Mietungquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:09 schreef no1uknow het volgende:
donderdag waag ik een gokje als ie dan nog niet weg is.
goed bezigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:09 schreef no1uknow het volgende:
donderdag waag ik een gokje als ie dan nog niet weg is.
good luckquote:
nu... of...quote:
of mathijz ;pquote:
lol, dikke berenvalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef Ryoga het volgende:
het kan even duren, ik heb er een paar boobytraps omheen gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |