Repo zonder foto's De foto's komen als ik thuis ben
![]()
Nadat de foto uit het mooie Tilburg was vertrokken begon ik hem toch al weer te missen
![]()
Ik had hem eigenlijk voor
Impry neer gelegd maar onze lieve
YPPY had hem al gekaapt.
Tenslotte besloot
YPPY om de stok in Schelluinen neer te leggen. En laat nu net in Gorichem onze vertrouwe ex collega
S7eph4n werken. Dus snel op msn aangesproken en even een plan mee gemaakt. Hij ging de stok ophalen, waarna ik hem weer naar Sprang capelle zal brengen.
En zo gebeurde het dat
S7eph4n de stok meenam en hem in het zwaar bewolkte Bruchem neerlegde. Helaas was wel de waakhond FOKKIE weg. Deze bleek in Den Bosch achter gebleven te zijn, maar hierover volgt meer.
![]()
En ja hoor, ik kon het weten de verrasingen konden ook deze keer weer niet meer op toen ik de stok ging ophalen.
Hier volgt een verslag van een zeer goede rit vol met plezier
![]()
Donderdag ochtend 8:00. Vol goede moed stap ik in Tilburg weer in de auto en begin mn rit richting Utrecht. Halverwege kreeg ik een sms van
S7eph4n of ik eerst de stok ging ophalen of eerst langs het werk reed. Aangezien ik er toch langs zou komen als ik de files wilde ontwijken heb ik besloten er gelijk langs te gaan. Tevens vroeg hij of ik nog opzoek ging naar FOKKIE, maar dit kon ik pas op de terugweg doen. Nadat ik eerst een goede km op de A59 bij Engelen in de file had gestaan, de snelweg afgedraaid en via Den Bosch naar Hedel. Ondertussen riep mijn Navman dat ik moest omdraaien, die wilde via de snelweg naar Bruchem.
Aangezien ze op de weg van Den Bosch naar Hedel aan het werken zijn geldt er een maximale snelheid en staan er nood stoplichten. Hier presteerde een toyota om bijna zijn voorkant in mijn achterkant te zetten.... sommige mensen letten niet op. Vervolgens richting de rotonde waar ik ook weer moest afremmen voor mn voorliggers, ook hier drukte de toyota bijna tegen mn achterkant aan. Maar goed, we reden weer verder en over de brug. Terwijl ik over de brug reed moest ik even goed kijken, zag ik het nu goed? stond er inderdaad iemand aan de RELING klaar om te springen? Ik was te laat met het fototoestel maar het bleek te gaan om iemand van het leger die ging abseilen van de brug. Verder de tocht links hedel in en bij de bakker de binnen door weg, nog steeds met de toyota achter me aan. Op de binnendoorweg alle kanten opgeschud in de auto maar EINDELIJK bereikte ik het punt:
![]()
nadat ik mn auto netjes in de berm had neergezet:
![]()
liep ik eerst naar het bord waar de stok moest liggen. En ja, ik kon het weten...... nog net niet in de sloot.
Dan opzoek naar de sleutel die in dit bord lag:
S7eph4n had gezegd dat het een hoge paal was maar zoals te zien op deze overzichtfoto:
![]()
Was het echt hoog. Ik kon de sleutel voelen maar kreeg hem er net niet uit. Dus terwijl er net ee nauto en fietser aan kwamen rijden maar in de paal geklommen. De mensen keken wel heel erg raar dat ik in de paal klom maar ok dat hoort erbij
![]()
Nog leuker werden de gezichten van de fietsers toen ik doelbewust op de sloot afliep en gewoon rustig omlaag ging tot net boven het water rand (
S7eph4n bedankt om het zand een beetje te vertrappen zodat ik neit weg gleed
![]()
). Hier gebukt om de slot open te maken en ook deze was weer opgerold.... vervelend rot joch die
S7eph4n ![]()
![]()
Maar de stok weer in handen:
![]()
En zo weer in de auto, gekeerd en richting Utrecht voor het werk.
Omstreeks 11:30 was ik klaar in Utrecht en kon ik terug naar Den Bosch. Omdat ik had gezegd dat het ewl is druk kon zijn op de weg kon ik beetje omrijden en zo reed ik dus terug naar het bord van Den Bosch. Na enig speurwerk vond ik daar eindelijk FOKKIE terug. Hij was een beetje verhongerd maar ja dat hoort erbij.
DAMES EN HEREN, ZIE HIER FOKKIE!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Terwijl FOKKIE nu op mn auto past zit ik weer rustig te werken
![]()
Vanavond zal ik na mn werk de stok droppen in Spran Capelle of Waalwijk aan de kant van Sprang Capelle zodat
Impry hem kan ophalen. Hierna volgt natuurlijk weer een aanvulling van het verslag en tevens zullen de foto's online komen.
![]()
Tot zover:
Crazy-m en de fokstok DEEL 1
[ Bericht 15% gewijzigd door Crazy-M op 04-10-2007 20:54:30 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig