en DEEL 2
![]()
17:00 tijd om naar huis te gaan
![]()
gelukkig zat FOKKIE nog braaf op de auto te passen en toen we gingen rijden ging hij braaf aan de linkerkant staan:
![]()
Wat is het toch een brave waakhond
![]()
Maar ja, op naar Sprang capelle
![]()
![]()
2 rijbanen maar toch maar rechts aangehouden omdat ik de situatie ken in die buurt.
lekker drukke weg enzo, dus ja. Gelukkig nog geen gekke dingen meegemaakt maar toen begon het
![]()
Ik had netjes een straatnaam opgezocht, netjes in de Navman, maar in heel de straat: GEEN 1 BORD. Dus nog maar een keertje erdoor, weer over een zandpad, inmiddels weer drempels gehad... maar geen bord. Dus toen dacht ik dan ga ik zelf maar opzoek naar een bord. Omdat ik aan de rand zat van het dorp toch snel 1 kunnen vinden.
![]()
Dus de auto aan de kant en alles klaar maken.
Als eerste maar is een foto gemaakt van de namen lijst.
en ja
S7eph4n ik heb er je naam bijgezet:
![]()
Vervolgens heb ik FOKKIE aan de stok gebonden met touw wat ik nog in de auto had liggen en weer een mooie foto:
![]()
Maar dan nu waar het omdraait: De plaats van de stok en de sleutel:
![]()
De stok ligt vast aan de paal, en de sleutel ligt in het bord van begin 60 Zone (andere kant van het bord
![]()
).
Tenslotte nog een foto van de omgeving:
![]()
en nog een foto van de totale situatie:
![]()
En aangezien mn maag begon te knorre: OP NAAR HUIS.
Gelijk de eerste straat in, en ik noem de drempels meer heuvels dan iets anders:
![]()
Ze waren in elk geval behoorlijk pittig.
Vervolgens naar een rondje om de kerk:
![]()
rechts het dorp uitgereden:
![]()
Aangezien ik ook in een eigenwijze bui was ging ik ipv links richting de grote weg lekker binnendoor:
![]()
Langs een mooie weg vol met bomen:
![]()
Op deze weg kon ik tenminste goed doorgassen (ik vraag me nog wel af of ik de grond niet heb geraakt toen de weg overging naar klinkers
![]()
)
En dan vlak voor Tilburg de welbekende heuvel in de buurt waarbij je als je 80 rijdt loskomt van de weg:
![]()
Einde DEEL 2
![]()
Voor mij even genoeg geweest met de stok, ik ben eventueel nog wel bereid om naar de make over de stok weer richting het midden van het land te brengen maar voorlopig haal ik hem niet meer op. Op deze manier kunnen meerdere mensen de stok oppikken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig