Witte verf is nog niet droog. Dekt opzich wel aardig
![]()
Nu even kort verslagje van hoe het tot nu toe is gegaan
![]()
Vanochtend op het gemakje gestart, beetje ontbeten, beetje geFok!t en toen de schoentjes aangetrokken om richting de stok te fietsen.
Met de videocamera in m'n hand de 322 meter afgelegd om aan te komen en een natte stok tussen het hoge gras aan te treffen. Ook de sleutel was nog aanwezig in de rand van het bord en na een beetje rondgekeken te hebben vroeg een van de bouwvakkers zich toch wel af wat ik daar allemaal aan het doen was
![]()
Dus even kort uitgelegd waarom ik daar nu zo bezig was.
Nadat ik het slot eraf had gehaald met de stok in m'n linkerhand en de camera in m'n rechterhand geprobeerd terug te fietsen.
Het viel niet mee, zeker het remmen/slingeren rondom het huis ging maar net goed
![]()
Snel even posten op het forum dat ik hem binnen had om daarna de stok eens op te gaan knappen.
Eerst de boel een beetje drooggemaakt met doekje en föhn om hem daarna een beetje op te schuren.
Toen de eerste zwarte laag er overheen en hem laten drogen, daarna nog beetje bijgewerkt met een tweede laklaag en hem in het zonnetje neergelegd.
Daarna met een kleiner kwastje er een wit vlak op gemaakt en wat letters ingekleurd. Dit ligt nu te drogen en dan straks nog even de namen erop schrijven met een merkstift.
![]()
Nog even nadenken hoe/waar ik hem ga neerleggen, aangezien ik niet echt ver op pad ga komend weekend.
Je zult denken, wat weinig foto's, maar een video zegt meer dan duizend foto's (
![]()
) dus vandaar hier een linkje naar de video waar alles op staat van vanochtend
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2079639806808212551Misschien kan een moderator hem embedden? B.v.d..