Waarvan de verwarming pas na 20 minuten begint te werken... en na 21 minuten ben ik op t werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef Bob. het volgende:
Ach, jij kunt ten minste in een auto naar je werk.![]()
En wil de mug die het vannacht grappig vond om ELKE 10 minuten rondjes om mijn hoofd te gaan vliegen aub dood gaan?![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarvan de verwarming pas na 20 minuten begint te werken... en na 21 minuten ben ik op t werk
Een mug word 3 a 4 dagen oud. Dus ik wens hem een natuurlijke dood toe!quote:
Heel veel succes! Wat voor baan is het bij wat voor bedrijf? Zelfde idee als de vorige?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:38 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, straks een solicitatie gesprek, gelukkig ik kan mee rijden met iemand van het uitzendburo, dat scheeld een hoop 'help ik kan het bedrijf niet vinden' stres.
Misschien Knols koek? De Fabriek zit bij mij om de hoek, en het koekwinkeltje zit vlak voor Minerva.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:28 schreef Bob. het volgende:
Waar zitten er in Groningen toko's waar ze spekkoek verkopen? Vannacht uit frustratie omdat ik niet kon slapen een topic over die dingen gelezen en sindsdien zie ik ze door mijn hoofd dansen.Lekker.
![]()
Omdat deze gewoon van een website geplukt is (John and John), en ik liever origineel benquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
waarom zou je een andere willen tangarine?
Mijn achterburenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef teigan het volgende:
Knols koek moet je eigenlijk daar aan het hoendiep halen, als het warm uit de oven komt.....
Gezondheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:53 schreef Crack_david het volgende:
Goedemorgen. Ik ben lekker verkouden.. snotter snotter hatsjoe!
ik ook! yayquote:
Same here, dat nummer is al zoooooo oud. Speel em al eeuwen op mn gitaar, voordat ie hier "hip" werdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey there Delilah is al langer dan een jaar mijn mooiste lied
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:46 schreef teigan het volgende:
Succes maok!
Bob. Ik heb ze wel bij toko Melati gezien, die zit aan het gedempte zuiderdiep, bij minerva in de buurt..
Maar er zijn vast wel meer plekken die ze verkopen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef Bob. het volgende:
Nee, die laat ik helemaal voor jou over.Lief he?![]()
me! me! me! me wants it! meee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:34 schreef nietzman het volgende:
Ik vind 'm niet lekker.
Oh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:34 schreef nietzman het volgende:
Ik vind 'm niet lekker.
Nou Nietz, ik geloof dat je een date hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef fridiot het volgende:
[..]
[..]
me! me! me! me wants it! meee!![]()
dat was ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:03 schreef fridiot het volgende:
Man I loooove the cake
En iemand heeft net mn matrix dingetje gedownload zie ikah en 24 ook
betrapt!quote:
ze werken prima op vista. Ik vind die van de matrix beter dan die van 24 omdat je daar nog dingen kan instellen kwa resolutie en kleur. maar allebij zien ze er niet slecht uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:19 schreef fridiot het volgende:
[..]
betrapt!neh ben benieuwd wat je van de progsels vindt, en ben ook benieuwd of ze ueberhaupt werken op Vista
Die is expres simpeler gehouden. Bovendien zit niemand te wachten op een blauwe 24 klokquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:33 schreef giemiebier666 het volgende:
ze werken prima op vista. Ik vind die van de matrix beter dan die van 24 omdat je daar nog dingen kan instellen kwa resolutie en kleur. maar allebij zien ze er niet slecht uit
Heel graag. Ik vind het enorm irritant dat je altijd maar moet bidden dat er nog een pc vrij is in de ub, je er niet langer dan een half uurtje bij vandaan kunt omdat je anders uitgelogd wordt, en al die pratende mensen hier zijn ook vervelend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:14 schreef Dangel het volgende:
laptop met word hebben?
Daarom werk ik liever in het rekencentrum. Ook wel wat geklets, maar een heel stuk rustiger. Al zijn daar ook vaak bijna alle pc's bezet, maar dan alleen wanneer deadlines van opdrachten naderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel graag. Ik vind het enorm irritant dat je altijd maar moet bidden dat er nog een pc vrij is in de ub, je er niet langer dan een half uurtje bij vandaan kunt omdat je anders uitgelogd wordt, en al die pratende mensen hier zijn ook vervelend.
Zijn alle versies wel vanaf '97.quote:Wat voor Word zit erop? 't Moet wel compatible zijn met 2003....
Je moet maar eens komen kijken of het wat isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zolang er een goede Word op zit en er een usb stick in kan zodat ik het via een pc in de ub kan printen, vind ik het prima. Vooral geen internet.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:49 schreef teigan het volgende:
ik drink eigenlijk ook bijna nooit koffie...Maarja, zo is de uitspraak toch?
Hoe ging het gesprek?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:51 schreef maok het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug
Graag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je moet maar eens komen kijken of het wat is
Oh ik zag je net online komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:17 schreef Grulez het volgende:
Ik ben al een paar uurtjes wakker.... (3 ofzo...).
Klopt. Net autorijles gehad. Rijinstructeur: "we gaan nu toewerken naar het examen". Lijkt me prima, morgen gezellig theorie om 9 uur...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ik zag je net online komen..
Zo, die ellende ook weer gehadquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik ben aangenomen, er waren nog 2 kandidaten, afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |