Ik ben postbode op zaterdagquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:28 schreef Bob. het volgende:
Donkergroene met een hakje.
Wat voor werk doe je?
Collegaquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben postbode op zaterdagZo spannend
Diamantlaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:36 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Welke vestiging dan?
En woa! Ik had FiPo
Op nieuw topic klikken, een topic titel verzinnen en http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningen_%28stad%29 die tekst in het berichtveld plakkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:40 schreef Bob. het volgende:
Sorry, ik was de laatste maar ik weet nog steeds niet zo goed hoe dat moet.
Mja, ik ben wat meer naar t centrum verhuisd vorige week, dus nu moet ik wat verder fietsen, heb meestal wijken in beijumquote:
waar is de lavendelweg eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mja, ik ben wat meer naar t centrum verhuisd vorige week, dus nu moet ik wat verder fietsen, heb meestal wijken in beijum
Dan wordt de op zo leegquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef MaxMark het volgende:
Dr kunnen best wel al wat icons uit die lijst, de helft ervan komt echt nooit (meer).
Ulgersmaborg, tussen Lewenborg en Beijum in..quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
waar is de lavendelweg eigenlijk?
Dat is inderdaad best een eindje vanaf het centrumquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ulgersmaborg, tussen Lewenborg en Beijum in..
Het wordt idd eens tijd voor een nieuw regeltje, dus ik zeg dat het binnen 2 weken gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Lyssa het volgende:
Wanneer mag mijn usericon ook in de OP
Maar jij werkt niet in groningen toch?quote:
Nope. Ik val onder Leeuwarden Pallaswegquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar jij werkt niet in groningen toch?
(en dan zijn er hier natuurlijk nog de oud-collega's)
ik schrokquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Tralalalala boehoi.
OMG.quote:
Ja, achter bleek dat mijnes (mijn eerste dan), vond dat ik daar alleen maar zat om aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je voor de opbeurende woorden.. Waar ik het bangste voor ben is dat er gezegd gaat worden: "Nou meid, maak je je daar nou allemaal zo druk om? Ga eens lekker winkelen, dan is dat wel weer over", al weet ik ook wel dat een psych dat waarschijnlijk niet zal zeggen. Maar dat is dus een beetje het enge eraan.
Jullie woorden doen me goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:06 schreef teigan het volgende:
Wat Lyssa zegt, verwacht ook niet dat je de eerste keer gelijk alles eruit kan gooien, maar die mensen weten meestal wel hoe ze het eruit moeten krijgen..
ik vond het trouwens goed van je wat je zo vanmorgen in het topic zette, en eigenlijk was ik ook best verbaasd over mezelf wat ik er neergezet heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |