quote:
Staat erbij, zal de vernieuwde OP vanavond uploaden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor in de OP de lyrics in revival X komen uit de film Malcolm X
tevens : TVP
nou nou nou wát een ergernis weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Doe op z'n minst je best om je tvp een klein beetje verkapt te posten
![]()
Nog een weekje en dan A-Lusion, Isaac en D-Block & S-Te-Fan bij mij in de achtertuin![]()
Valt wel mee hoor. Ik zal er niet van wakker liggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
nou nou nou wát een ergernis weer![]()
Ze passen perfect bij dj's als Deepack en Headhunterz. Wat een feest achter die draaitafelsquote:D&S maken er altijd een mooi feestje van, door hun ben ik begonnen met hardstyleergens vorig jaar.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef MrDice het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik zal er niet van wakker liggen![]()
[..]
Net als Josh & Wesz! Zucht, kan nou al niet meer wachten tot vanavond/nachtquote:Ze passen perfect bij dj's als Deepack en Headhunterz. Wat een feest achter die draaitafels![]()
ik ben erbijquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
Die lineup van E-Fect 22december is ook wel koninklijk
Feestjes als Qlimax ben je nooit alleen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Wss geen Qlimax dit jaar, of ik zou alleen moeten gaan
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef MrDice het volgende:
[..]
Feestjes als Qlimax ben je nooit alleen!![]()
*stamp stamp stamp stamp*
Als ik persee naar een feest wil en heb ook gewoon vervoer, dan ga ik echt wel. Ik maak altijd wel contactquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Wss geen Qlimax dit jaar, of ik zou alleen moeten gaan
HH, Prophet, DB & STF en Deepack... rest: als het maar stampt, beukt, springt en ragt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef LeonH het volgende:
Vanavond D-Block & S-te-fan in de Bozzini!! Heb er zin an!
Wie gokken of hopen dat jullie op Qlimax gaan terug zien?
Ik gok:
Jowan, Coone, Headhunterz, Brennan Heart, Pavo, Technoboy, The Viper en ik denk dat DB & STF ook wel hebben laten zien dat ze mainstage waardig zijn!
Zo verkapt genoeg?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Sethje het volgende:
Wat ik wel hoop; HH,Prophet,D&S,Josh & Wesz, NC, maja die komen toch niet
omdat Q-dance teveel vriendjespolitiek en "selecteren op naam" is dan jongens als J&W en NC een kans te geven op een groot podiumquote:
Daar zit wel wat in. Maar we zullen het zien, ik zal er niet minder om feesten denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
omdat Q-dance teveel vriendjespolitiek en "selecteren op naam" is dan jongens als J&W en NC een kans te geven op een groot podium
Inderdaad, 't feest zal wel net zo geweldig zijn..quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef MrDice het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Maar we zullen het zien, ik zal er niet minder om feesten denk ik.
Ja en toch hoop ik stiekem Headhunterz en Deepackquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat D-Block en S-te-fan echt wel kans maken om op qlimax te draaien. Ze hebben tenslotte ook op main gestaan bij q-base
Zelf hoop ik:
Zatox
Zany vs. Noisecontrollers (net als prophet en HH vorig jaar)
D-Block en S-te-fan
Tatanka
Luna
Charly Lownoise
Vince (toch wel lekker die early plaatjes op het eind)
Half uurtje HH Live valt overal wel in te plannen toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en toch hoop ik stiekem Headhunterz en Deepack
Voor die paar rotcentenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Half uurtje HH Live valt overal wel in te plannen toch?![]()
netjes, voor mij ipv luna zou ik liever activator of technoboy zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat D-Block en S-te-fan echt wel kans maken om op qlimax te draaien. Ze hebben tenslotte ook op main gestaan bij q-base
Zelf hoop ik:
Zatox
D-Block en S-te-fan
Tatanka
Luna
Charly Lownoise
Jah okey, maar ik vind met vrienden veel leuker eigenlijk. Ik kom uit Arnhem zelf, dus vervoer is sowieso geen probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik persee naar een feest wil en heb ook gewoon vervoer, dan ga ik echt wel. Ik maak altijd wel contact
Luna draaide echt lekker op mysteryland en Acti krijgt al zijn "one man show"quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:52 schreef Archiee het volgende:
[..]
netjes, voor mij ipv luna zou ik liever activator of technoboy zien![]()
Waarom ben ik het altijd met jou eens?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Luna draaide echt lekker op mysteryland en Acti krijgt al zijn "one man show"
http://partyflock.nl/news/9533:Icon_DJ_Activator.html
Ik wil filmpjes zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef nattermann het volgende:
Vanavond lekker naar Bozzini, D&S
hij is zo geniaalquote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
Het is gewoon even wennen: een beetje vreemd maar wel lekker zeg maar.
inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef LeonH het volgende:
Anthem klinkt een beetje naar Headhunterz...
morgen uitslapen en dan kaartje halen bij Ticketboxquote:
20 minuutjes fietsen voor mij, ik ben presentquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
Die lineup van E-Fect 22december is ook wel koninklijk
als het anthem zo is, dan gok ik dat Headhunterz er wel isquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop geen hc afsluiter dat vind ik gewoon irritant, heb je heel de avond lekker staan hardstylen en dan komt er zon mongool de laatste 1,5 uur kapot beuken
Wat ik wel hoop; HH,Prophet,D&S,Josh & Wesz, NC, maja die komen toch niet
ik zal wat voor jullie op gaan nemen!quote:
welke wil je weten dan??quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef 16meter het volgende:
Misschien een idee voor de OP: de titels van de nummers waar de TT van geleend is.
Wil er zelf nog wel een aantal weten. Ik ken die nummers allemaal wel, maar niet altijd DJ/titel.![]()
dit klinkt wel heel dramatisch hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
Damn snel ff vrienden regelen.
Kan ik wel inkomen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelf hoop ik:
Zatox
D-Block en S-te-fan
Tatanka
Luna
Charly Lownoise
Zo das wel minder zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo langzamerhand beginnen de afmeldingen voor vanavond binnen te druppelen.... Krijg er de schijt van!
Ik dacht al dat ik de enige was, op het laatste moment zeggen (natuurlijk, zoals altijd) een paar mensen af, waardoor de rest van de groep ook afhaakt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo langzamerhand beginnen de afmeldingen voor vanavond binnen te druppelen.... Krijg er de schijt van!
ja zo denk ik er dus nu ook over...quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was, op het laatste moment zeggen (natuurlijk, zoals altijd) een paar mensen af, waardoor de rest van de groep ook afhaakt!
Wordt dus weer lekker thuiszitten vanavond, moet ik verdomme het eerste hardstyle-avondje in Bozzini missen
Ik zal het onthouden voor de volgende keer..![]()
Precies!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja zo denk ik er dus nu ook over...
Komt er eindelijk een vleugje hardstyle in de bozzini.....
Lopen ze ook nog allemaal de zielepiet uit te hangen geen vervoer blablabla, en dan verwachten ze dat ik zo gek ben om via een omweg erheen te gaan... Alsof m'n auto op water rijdt zeg maar...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef LeonH het volgende:
wat m'n avondje dan wel weer gedeeltelijk goed maakt is dit:
Noisecontrollers @ Reset Hardstyle Special (14-09-2007)
01. Crump
02. Creatures
03. Aliens
04. Marlboro Man
05. Feel It 2007
06. Gaia![]()
Now we're talking!quote:
vetquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef LeonH het volgende:
01. Crump
02. Creatures
03. Aliens
04. Marlboro Man
05. Feel It 2007
06. Gaia![]()
'maar' 20 euro duurder als normale kaarten...quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:43 schreef LeonH het volgende:
Nou Qlimax VIP in het huis, maar o o o wat is het weer lekker goedkoop zeg...
73,25!!
vorig jaar meen ik me te herinneren dat vip rond de 60 ofzo lagquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
'maar' 20 euro duurder als normale kaarten...
Normale kaarten 5 euro omhoog, bij jou zelfs 8 euro...maargoed dat blijf je houden, tot het zo duur wordt dat niemand meer gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
vorig jaar meen ik me te herinneren dat vip rond de 60 ofzo lag
VIP: ¤65,50. Toch weer met fee's 5 euro duurder...
Bakjes fruit, schonere plee... en een kleinere zaal waar ook nog een dj bezig is...!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef Silaz het volgende:
Wat is het verschil tussen VIP kaarten en normale? backstage ofzo..
wat een lekker setjequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef LeonH het volgende:
01. Crump
02. Creatures
03. Aliens
04. Marlboro Man
05. Feel It 2007
06. Gaia![]()
quote:
en vip-deck, en wat ouwhoeren met dj's die zich daar verzamelen, en chillen, en hoop dat er dit jaar wat meer is. Achja voor die ene keer in het jaar maakt het me ook weinig uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bakjes fruit en sate,schonere plee... en een kleinere zaal waar ook nog een dj bezig is...!
Zo'n vondst kan ik nu ook wel gebruiken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:02 schreef Pelgrim het volgende:
Ik weet nog dat een vriend van me vorig jaar op het treinstation een VIP-kaartje van qlimax heeft gevonden. Controlestrook was ietwat gescheurd, maar toch hebben we er iemand blij mee kunnen maken.
vind die 'remix' van Rock Civilization wel tof haha, met dat deuntje van Police Academyquote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
setje van Headhunterz is wel zwaar lekker... oftewel tvp
11-09 is de datum van de herupload, heb hem al langer als vandaagquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[11-09-2007][SCANTRAXXL004] Dirk-Jan_DJ-Pak_Een_Punt-(SCANTRAXXL004)-Promo_Vinyl-2007-HDF
Voor de fans zullen we maar zeggen...!![]()
Daar irriteer ik me niet meer aanquote:Op maandag 17 september 2007 09:00 schreef CrustyClown het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8rzhG5906Lc&mode=related&search=
Neeee al dat gejump op hardstyle. Hoorde zo snel even headhunterz, Scope - Lockdown.
Waarom moeten ze zo nodig op hardstyle jumpen? Ik vind het nog net ok dat ze oud favoriete nummers verkrachten (lees Universal Nation (Bonustrack) van J&H, verkrachting van een goede oldie).
Maar dadelijk staan ze nog te jumpen op de popi-jopi HC nummertjes van foutblast ofzo!
Jeuh dat is een puik idee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ff een probeerseltje voor de OP
Misschien wel leuk om foto's van Fokkers op feesten voorbij te laten komen
Zullen we gelijk de OP uitbreiden met alle hardstyle nummers met daarachter de nummers waarop ze gebasseerd zijn.quote:
Dan krijg je een aardige lijst volgens mijquote:Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zullen we gelijk de OP uitbreiden met alle hardstyle nummers met daarachter de nummers waarop ze gebasseerd zijn.
zoals.
Technoboy - Vita * George Micheal - Careless Whisper
Noisecontrollers Gaia * Valensia - Gaia
Ich bin dabeiquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
misschien een korte meet op een qlimax? en dan heb je een groeps fototje die je erin kan zetten
Haha, het moet er toch een keer van komenquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
misschien een korte meet op een qlimax? en dan heb je een groeps fototje die je erin kan zetten
Hell yeah, dat zou echt vet zijn, wel even zo'n party fotograaf strikken die kwaliteit is altijd een stukje beterquote:Op maandag 17 september 2007 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja idd vooraan in eht midden lijkt me een mooie plek
quote:Komt er ooit nog eens een artiesten album van je uit?
Er zal een artiesten album uit komen maar wanneer weet ik nog niet. Het wordt een album met dingen erop die ik leuk vind om te maken, dus veel gevarieërde muziek. Ergens in 2008 moet toch wel lukken denk ik zo.
Met een bijbehorende zany-tourquote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk interview met Zany @ PartyFlock!
[..]
En dan elke week het zelfde showtje...quote:
Beter doet die dat nietquote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk interview met Zany @ PartyFlock!
[..]
Als het een strakke mix is ipv Showtek gewoon nummer na nummer en niet passend.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Beter doet die dat niet
* JortK krijgt hier een beetje een Darkraver gevoel bij
quote:De productie Hasta la Pasta, was dat om een statement te maken?
Ik was het echt zat dat een bepaalde artiest van wie ik de naam nu maar even niet zal noemen (jimmy the sound) weer geluiden van mij / ons had gebruikt. Ik zat met Duro in de studio en we besloten om een grote dis te doen. Toen heb ik al zijn hits gepakt en daarvan een plaat gemaakt. Helaas heb ik er niets meer van gehoord. Blijkbaar heeft hij er niet van geleerd. Hij heeft pas weer allemaal geluiden gejat. Ik vind het gewoon erg jammer dat deze gast platen maakt met allemaal gejatte geluiden, heeft hij dan helemaal geen inspiratie?
Ik ook niet... maar dissen in de hs scenequote:Op maandag 17 september 2007 15:25 schreef Pelgrim het volgende:
Echte vete in de hardstylesceneAlhoewel ik niet veel werk van jts ken
Donequote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef Sethje het volgende:
Kan iemand ff dat interview naar mij PMen ik kan niet op partyflock op mn stage
Zo'n vermoeden had ik dus ook, maar ik weet het nog steeds niet zeker.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef JortK het volgende:
Raine-Analogic_Needle_Tweak__Fire-Promo_CDS-2007-TWCMP3
Is Raine niet Zany?
jep, Raine = zanyquote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik dus ook, maar ik weet het nog steeds niet zeker.....
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hardquote:
Dominating...zo'n supervette plaat..die vocalquote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hard
Dominating / Freshquote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hard
quote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dominating...zo'n supervette plaat..die vocal![]()
Zany maakt deel uit van de Shadowland Terroristsquote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zany (Engels: clown) is de artiestennaam van Raoul Van Grinsven (geboren 11 mei 1974), een Nederlandse DJ-producer uit Veldhoven. Hij werkt ook onder de namen Raine, DJ Alpha-bet, en Copycat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zany
ik heb het kaartje ook binnen, dus ik ben er welquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
"I'm Jimmy From Italia And I Like To Steal Everything..."quote:
wat voor ontwerp heb je dan, wat komt er op je shirt??quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
Ik ga een shirtje laten drukken zodat ik duidelijk herkenbaar ben.. alleen nu nog iets te vinden waar ik hem goedkoop kan laten drukken
Mijn naam waar ik ook me nieuwe site aan ga koppelen en waarmee ik me filmpjes uploadquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor ontwerp heb je dan, wat komt er op je shirt??
Je bent me nét voor :pquote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa!! uitverkocht!! Ticketonline heeft niks meer, zie ook
de pagina op Partyflock
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nuquote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef nattermann het volgende:
Boh wat heb ik geluk gehad, het is dat ik eraan werd herinnerd door een vriendin van me, anders had ik nu geen kaarten gehad.
Heb ze nog geen uur geleden besteld, en nu al in mn mailbox zitten![]()
freerecordshop gekquote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nu![]()
en E-tickets zijn wel leuk, maar als je een brakke printer hebt, dan heb je nog een probleem
Das mooi lullig voor die vriendin dan! Achja, hadden ze er maar op tijd bij moeten zijn hequote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nu![]()
en E-tickets zijn wel leuk, maar als je een brakke printer hebt, dan heb je nog een probleem
boekwinkel voor mij, gewoon Ticketbox, gewoon normaal kaartje, niks aan het handjequote:
Ben ook te laat... wou vandaag kaartjes halen, maar had geen tijd...quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boekwinkel voor mij, gewoon Ticketbox, gewoon normaal kaartje, niks aan het handje
dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar wel altijd ff spannendquote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overigens voor q-base ook kaartje gewoon orgineel en zelf bij ticketbox gehaalt... Werd ook als vals gescannt...
Ik heb kaartenquote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa!! uitverkocht!! Ticketonline heeft niks meer, zie ook
de pagina op Partyflock
LOLquote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn kameraad claimt gewoon dat hij net nog ff 2 kaartjes heeft besteld via Ticketonline
Dat zal vast wel, maar ik ben iig zeker van mijn kaartje !quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL
En er zullen binnenkort ook nog kaarten verloot worden denk ik
Lekker betijdsquote:Op maandag 17 september 2007 22:47 schreef mstx het volgende:
Het viel me niet eens op dat het vorige topic alweer was gesloten.tvp
Die gaat ik vanavond maar ff meepakken dan denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Ladyxima het volgende:
kwam k tegen op PF: http://www.megaupload.com/nl/?d=0SN7RWT9
Noisecontrollers - RESET Hardstyle Mix
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Gremlins
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia (New Edit)
Laatst Noisecontrollers aant draaien hier vlakbij,quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Ladyxima het volgende:
kwam k tegen op PF: http://www.megaupload.com/nl/?d=0SN7RWT9
Noisecontrollers - RESET Hardstyle Mix
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Gremlins
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia (New Edit)
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind crump niet echt een leuk nummer.
hebbesquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
Builder remix!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
jepquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Sethje het volgende:
Je kan best draaien,stond vorig jaar ook op flockers toch? Maar het is niet mijn ding..houdt meer van de nieuwe sound... wel tof voor je dat je muziek veel geluisterd word
Rock Hypnoticquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef SDJ het volgende:
Wie er naar harlingen gaan zaterdag, kunnen daarna mooi door naar Rumours (Leeuwarden); Dj Mizle's B-day party (door HornyCrew georganiseerd), ik draai daar o.a. ook (01:30-02:30) en Equal Mindz ook (03:15-04:15)
Is die al uit dan ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
Een meesterlijke set van THe Prophet @ Q-Base...wat een vette nrs zwaar veel nieuwe shit...Tuuduuuuuu en Rock Hypnotic![]()
.
1. The Masochist - Killing Scum (Classical Intro)
2. SMD - Dynamite Soundz
3. Abject - Tuduu
4. Nagoom - Elementz
5. D-Block & S-te-fan - Ride With Uz
6. Brennan Heart - One-Master-Blade
7. SMD - All For The Thrill
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
9. Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
10. KGB's - Superdisco
11. DJ Syro - Shocked Phuture
12. Unknown - Just Like You
13. Zanza Labs (Abject Rmx)
14. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! Rmxxd
15. Unknown - Kutmelodieen
16. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx)
Zo ongelooflijke dol gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort is je probleem opgelostquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:42 schreef MrDice het volgende:
* MrDice wil graag een cursus livesets zoeken pimp style, verzorgd door Sethje en Tha_Bartman.
![]()
Ik weet toch meestal genoeg te vinden, maar aan jullie skills kan ik niet tippen...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Binnenkort is je probleem opgelost
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...quote:
* Sethje meldt zich!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
Dat onthoud ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Archiee het volgende:
[..]
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt worden![]()
ik pm je morgen wel evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef CrustyClown het volgende:
Woej de 'bronnen' voor alle dingen melden zich al snel. Ik ben een keer best bereid een weekendje wat shit te uploaden. *kuch* 23 GB aan vinyl *kuch*
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die zeurde over de kwaliteit van de set van de Headhunterz.....de set van de prophet is echt vele maler slechter
Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
ik zie je linkje ook graag in m'n pm!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
* ReMcOrE ookquote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef 16meter het volgende:
Alles wat op soundbase (als betalende user )te verkrijgen is kan ik delen met den liefhebbers.
Misschien leuk als er inderdaad een soort forumpje komt waar dit soort zaken ook bespreekbaar zijn.
PMetje is altijd welkom dus.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..![]()
??quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef 16meter het volgende:
96kbps zeker?
hij bedoelt de kwaliteit van de set.. die is 64 kbpsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
??
ik had de set binnen 1minuut binnen, maar ik heb dan ook kabel.
denk ook dat hij dat bedoel jahquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
hij bedoelt de kwaliteit van de set.. die is 64 kbps
Ik ben zelf wel bezig met een forum, maar daar moet ik nog het een en ander aan aanpassen en dat stel ik alsmaar uitquote:
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie net de trailer van thunderdome en weet direct weer waarom ik niks van hardcore en het publiek aan vin!
Haha geweldig, ik had ze niet eens allemaal gezien, die manga heb ik iig zeker niet voorbij zien komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.
Geenstijl is er ook van op de hoogtehttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1029921.html
Ze gaan lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sethje het volgende:
Wel apart.. SMD = Noisecontrollers, Noisecontrollers = Fusion...en scantraxx draait ze nu...ik denk dat ze onder SMD voor scantraxx gaan releasen in de toekomst
Wat ik nog mooier vind om te lezen is dit:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef mstx het volgende:
http://wildstylez.nl/music/wildstylez2.mp3
Wildstylez - K.Y.H.U.
1:57 in goeie kwaliteit.![]()
Maneaterquote:And the second Outsiders (Maneater/Infectious Wildstylez RMX) will be in stores later this month...
bij mij ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie net de trailer van thunderdome en weet direct weer waarom ik niks van hardcore en het publiek aan vin!
Wie weet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze gaan lekker!
waar staat smd dan voor?
Trouwens wat me ook opvalt. Is dat de plaatjes van Scope ook steeds worden gedraaid door the prophet. En met het oog dat het niet echt op schiet met z'n release op next chapter en Rock Hypnotic eraan zit te komen of ben ik nu weer door aan het slaan?
tja ieder zn ding hequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lockdown/Protocol komt sowieso op Next Chapter. Door allemaal gedoe waar ik nu verder niet over zal uitwijden is de release steeds maar vertraagd.. Waar ik dus ab-so-luut niet blij mee ben..quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Trouwens wat me ook opvalt. Is dat de plaatjes van Scope ook steeds worden gedraaid door the prophet. En met het oog dat het niet echt op schiet met z'n release op next chapter en Rock Hypnotic eraan zit te komen
Die trailer is dan ook zwaar over de top maar over het algemeen komt er wat 'normaler' publiek naar Hardstyle feesten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:1. D-Block & S-te-Fan - Let me tell you(Q-Base Intro)
2. Outsiders - Maneater
3. Scope Dj - Lockdown
4. Abject - Tuuduu!
5. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
6. Noisecontrollers - Crumps
7. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
8. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
9. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
14. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectious(Wildstylez rmx)
18. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
25. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-te-Fan Remix)
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
27. Brennan & Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
Ja PF is hier op me stage geblokkeerd vandaarquote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef SDJ het volgende:
Seth, ik zet hier geen PM functie aan.... Anders moet ik op TEVEEL sites al die berichten beantwoorden O:)je weet me te vinden op PF mop
Alles content blocked hier..echt misselijk. Alles al geprobeerd..remote desktop enzo..maarjaquote:Op woensdag 19 september 2007 13:57 schreef SDJ het volgende:
Hmm dan moet je maar ff wachten tot je thuis bent
Op mijn stage doet PF het GELUKKIG wel
Brennan Heart – Rush the Rmx, geloof ik?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
mensen ik zit hardbass vol. 7 cd 1 te beluisteren. welk nummer hoor ik bij minuut 41
is gemixed door D-Block & S-te-fan
alvast bedankt
Hmm jammer..dat is altijd wel kut dan heb je van die nieuwe livesets, verheug je je superveel op een bepaald nummer en dan komt die niet langs. Weet jij of Sonar Tuduu heeft?( of een andere aanwezige dj)quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef SDJ het volgende:
Antwoord op je vraag; niemand van diegenen die jij opnoemt heeft hem... (voor zover ik weet)
Maakt niks uit, hebben we tenminste iets om naar uit te kijken!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef SDJ het volgende:
[..]
Lockdown/Protocol komt sowieso op Next Chapter. Door allemaal gedoe waar ik nu verder niet over zal uitwijden is de release steeds maar vertraagd.. Waar ik dus ab-so-luut niet blij mee ben..
Rock Hypnotic is nog niet geheel af, en de b-kant moet nog worden gefabriceerdDus voordat die uit komt, zijn we nog wel even verder
(Dan weten jullie dat alvast)
Verder ben ik wel bezig met wat ander spul
iddquote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Brennan Heart – Rush the Rmx, geloof ik?
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef SDJ het volgende:
Antwoord op je vraag; niemand van diegenen die jij opnoemt heeft hem... (voor zover ik weet)
ja daarom vraag ik dat ook, dat snapt u ook welquote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef SDJ het volgende:
geeeeen idee... sonar zou wel de meest waarsch persoon zijn die rock hypn en tuuduu zou *kunnen* hebben..
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik dat ook, dat snapt u ook wel
En hopelijk draait iemand Just Like you![]()
zaagplaat vd week
Inderdaad, dat doe ik oook nooit, maar als er dan wel een lekker nummertje komt ga je extra uit je dakquote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.
Gewoon van de muziek genieten en niet gaan hopen op een nummer
True....PM gehad trouwens?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.
Gewoon van de muziek genieten en niet gaan hopen op een nummer
alleen maar mensen op geenstijl.nl die elkaar napraten als een stelletje papegaaien. thunderdome is zeker een feest waar je een keer heen geweest moet zijn. Thunderdome 'A Decade', 5 jaar geleden is een van mn besten feesten ooit, dus in december belooft het ook wel wat denk ik aangezien de locatie weer hetzelfde isquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.
Geenstijl is er ook van op de hoogtehttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1029921.html
geenstijl kijk ik heel af en toe op terwijl ik er eigenlijk een hekel aan heb... Zitten idd wel wat schokkende dingen in die trailer waarvan ik zoiets heb: op het randje... Maar om het te verbieden etc etc. vind ik zelf ook weer wat ver gaan...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
alleen maar mensen op geenstijl.nl die elkaar napraten als een stelletje papegaaien. thunderdome is zeker een feest waar je een keer heen geweest moet zijn. Thunderdome 'A Decade', 5 jaar geleden is een van mn besten feesten ooit, dus in december belooft het ook wel wat denk ik aangezien de locatie weer hetzelfde is![]()
publiek is heel divers en van lonsdale of kalen koppen zie je weinig nog van terug (behalve op masters maar daar komen vaak "stoere" 16 jarige kereltjes op af..)
Ik ben ook nog nooit naar thunderdome geweest maar ik ga zeker want ik moet het een keer meemakenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
geenstijl kijk ik heel af en toe op terwijl ik er eigenlijk een hekel aan heb... Zitten idd wel wat schokkende dingen in die trailer waarvan ik zoiets heb: op het randje... Maar om het te verbieden etc etc. vind ik zelf ook weer wat ver gaan...
November is ook alweer zo'n dure maand voor mij... 3 verjaardagen, i love techno, qlimax.... dus even kijken of ik thunderdome gehaald krijg om het een keer mee te maken
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar thunderdome geweest maar ik ga zeker want ik moet het een keer meemaken
Al kan ik niet eens hakken
GVD wat een geile track is datquote:
maar dan wel de soort die gedraaid wordt door Endymion, Nosferatu, Promo, Kasparovquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is helemaal niks mis met hardcore![]()
Linkje met PM gaarnequote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat vanavond weer verder met de site
Dan komt ook het forum online
Early ravequote:Op woensdag 19 september 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan wel de soort die gedraaid wordt door Endymion, Nosferatu, Promo, Kasparov![]()
lijpeshitouwe!!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Beter 1 lul in je hand dan 10 in je reet
Mmmm wat vrienden waren ook alsnog dingen aan het regelen... Als ik er maar niet heel veel extra voor hoef te betalen!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag dat hardstyle_babbels een VIP kaartje voor Qlimax aan het regelen was![]()
registerd, anders krijg je al dat schorum..quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef JortK het volgende:
Ok mensen, forum staat hier
Het is nu nog alleen mogelijk om te registeren, maar ik denk dat het leuk is om daar ook te discussieren / slap te lullen
Trouwens jullie mening over:Die livesets... zal ik die voor alleen geregistreerde leden beschikbaar maken of voor iedereen?
Puik werk...!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef JortK het volgende:
Ok mensen, forum staat hier
Het is nu nog alleen mogelijk om te registeren, maar ik denk dat het leuk is om daar ook te discussieren / slap te lullen
Trouwens jullie mening over:Die livesets... zal ik die voor alleen geregistreerde leden beschikbaar maken of voor iedereen?
Goed plan... maar livesets wil ik niet via het forum doen denk ik... of wel?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:22 schreef Archiee het volgende:
[..]
registerd, anders krijg je al dat schorum..![]()
nou als het goed is krijg ik morgen dat ftp accountje, daar kan je die livesets wel opgooien en dan een linkje dumpen op het forum?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed plan... maar livesets wil ik niet via het forum doen denk ik... of wel?
Moet ik het alleen bij een forum houden?
Mooi makkelijk iig!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Archiee het volgende:
[..]
nou als het goed is krijg ik morgen dat ftp accountje, daar kan je die livesets wel opgooien en dan een linkje dumpen op het forum?
Als we er met zn allen wat aan doenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef 16meter het volgende:
Leuk dat forumpje. Hopelijk wordt het wat.
Duurt alleen wat lang voordat ik mijn activatiemailtje krijgquote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Als we er met zn allen wat aan doen
Zelfde hier!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Duurt alleen wat lang voordat ik mijn activatiemailtje krijg![]()
Megaupload.com?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alleen maar fokkers erop (tot nu toe)... Ken die namen natuurlijk niet, dus weet neit echt wie wie is...!
Misschien ook makkelijk ergens ff een topic aan te maken, met de beste/snelste/makkelijkste uploadsite's...?
Heb zelf namelijk ook een superfijn setje gemixt net (128 MB) weet alleen niet waar ik hem het makkelijkst kan uploaden?
Idd...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Megaupload.com?
Oh jah, mij zul je wel herkennen nu
Mij dus ook, heb er ook maar een klein deel afgeplurt!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
Mij herken je iig aan mijn eigen naamCrusty dus
Gebeurd ook niet hoor denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
Gaaf forumpje. Alleen nu moeten we niet allemaal massaal daarheen gaan en nooit meer hier posten.. dat zou jammer zijn.
Ik denk je dat forum moet houden voor het delen van setjes en vinyl en hier lekker door dicussieren hoe je het setje vind ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
Gaaf forumpje. Alleen nu moeten we niet allemaal massaal daarheen gaan en nooit meer hier posten.. dat zou jammer zijn.
wow dat is idd een geile line-up! en het is bijna om de hoekquote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news/9613:DJ_Activator_verricht_aftrap_van_Icon.html
Wat een geile line up !
Area 1
Activator (live)
Showtek
Isaac
Luca Antolini vs. Bobby V
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Charly Lownoise
Dj D (It) vs.Tommyknocker vs. Mantes
Area 2
Pinas
A-Drive
Sound Force
Mani
A-lusion
Stephy
The Vinyl Junk
Leviathan
Sequence & Ominous vs. Frantic Freak
Godver, wat een dikke line-up zeg!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news/9613:DJ_Activator_verricht_aftrap_van_Icon.html
Wat een geile line up !
Area 1
Activator (live)
Showtek
Isaac
Luca Antolini vs. Bobby V
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Charly Lownoise
Dj D (It) vs.Tommyknocker vs. Mantes
Area 2
Pinas
A-Drive
Sound Force
Mani
A-lusion
Stephy
The Vinyl Junk
Leviathan
Sequence & Ominous vs. Frantic Freak
Goeie avatarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Bioo het volgende:
Ook even op het forum geregged! Goed initiatief.
Zeg dat wel zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |