??quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef 16meter het volgende:
96kbps zeker?
hij bedoelt de kwaliteit van de set.. die is 64 kbpsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
??
ik had de set binnen 1minuut binnen, maar ik heb dan ook kabel.
denk ook dat hij dat bedoel jahquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
hij bedoelt de kwaliteit van de set.. die is 64 kbps
Ik ben zelf wel bezig met een forum, maar daar moet ik nog het een en ander aan aanpassen en dat stel ik alsmaar uitquote:
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie net de trailer van thunderdome en weet direct weer waarom ik niks van hardcore en het publiek aan vin!
Haha geweldig, ik had ze niet eens allemaal gezien, die manga heb ik iig zeker niet voorbij zien komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.
Geenstijl is er ook van op de hoogtehttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1029921.html
Ze gaan lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sethje het volgende:
Wel apart.. SMD = Noisecontrollers, Noisecontrollers = Fusion...en scantraxx draait ze nu...ik denk dat ze onder SMD voor scantraxx gaan releasen in de toekomst
Wat ik nog mooier vind om te lezen is dit:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef mstx het volgende:
http://wildstylez.nl/music/wildstylez2.mp3
Wildstylez - K.Y.H.U.
1:57 in goeie kwaliteit.![]()
Maneaterquote:And the second Outsiders (Maneater/Infectious Wildstylez RMX) will be in stores later this month...
bij mij ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie net de trailer van thunderdome en weet direct weer waarom ik niks van hardcore en het publiek aan vin!
Wie weet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze gaan lekker!
waar staat smd dan voor?
Trouwens wat me ook opvalt. Is dat de plaatjes van Scope ook steeds worden gedraaid door the prophet. En met het oog dat het niet echt op schiet met z'n release op next chapter en Rock Hypnotic eraan zit te komen of ben ik nu weer door aan het slaan?
tja ieder zn ding hequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lockdown/Protocol komt sowieso op Next Chapter. Door allemaal gedoe waar ik nu verder niet over zal uitwijden is de release steeds maar vertraagd.. Waar ik dus ab-so-luut niet blij mee ben..quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Trouwens wat me ook opvalt. Is dat de plaatjes van Scope ook steeds worden gedraaid door the prophet. En met het oog dat het niet echt op schiet met z'n release op next chapter en Rock Hypnotic eraan zit te komen
Die trailer is dan ook zwaar over de top maar over het algemeen komt er wat 'normaler' publiek naar Hardstyle feesten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:1. D-Block & S-te-Fan - Let me tell you(Q-Base Intro)
2. Outsiders - Maneater
3. Scope Dj - Lockdown
4. Abject - Tuuduu!
5. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
6. Noisecontrollers - Crumps
7. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
8. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
9. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
14. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectious(Wildstylez rmx)
18. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
25. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-te-Fan Remix)
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
27. Brennan & Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
Ja PF is hier op me stage geblokkeerd vandaarquote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef SDJ het volgende:
Seth, ik zet hier geen PM functie aan.... Anders moet ik op TEVEEL sites al die berichten beantwoorden O:)je weet me te vinden op PF mop
Alles content blocked hier..echt misselijk. Alles al geprobeerd..remote desktop enzo..maarjaquote:Op woensdag 19 september 2007 13:57 schreef SDJ het volgende:
Hmm dan moet je maar ff wachten tot je thuis bent
Op mijn stage doet PF het GELUKKIG wel
Brennan Heart – Rush the Rmx, geloof ik?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
mensen ik zit hardbass vol. 7 cd 1 te beluisteren. welk nummer hoor ik bij minuut 41
is gemixed door D-Block & S-te-fan
alvast bedankt
Hmm jammer..dat is altijd wel kut dan heb je van die nieuwe livesets, verheug je je superveel op een bepaald nummer en dan komt die niet langs. Weet jij of Sonar Tuduu heeft?( of een andere aanwezige dj)quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef SDJ het volgende:
Antwoord op je vraag; niemand van diegenen die jij opnoemt heeft hem... (voor zover ik weet)
Maakt niks uit, hebben we tenminste iets om naar uit te kijken!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef SDJ het volgende:
[..]
Lockdown/Protocol komt sowieso op Next Chapter. Door allemaal gedoe waar ik nu verder niet over zal uitwijden is de release steeds maar vertraagd.. Waar ik dus ab-so-luut niet blij mee ben..
Rock Hypnotic is nog niet geheel af, en de b-kant moet nog worden gefabriceerdDus voordat die uit komt, zijn we nog wel even verder
(Dan weten jullie dat alvast)
Verder ben ik wel bezig met wat ander spul
iddquote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Brennan Heart – Rush the Rmx, geloof ik?
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef SDJ het volgende:
Antwoord op je vraag; niemand van diegenen die jij opnoemt heeft hem... (voor zover ik weet)
ja daarom vraag ik dat ook, dat snapt u ook welquote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef SDJ het volgende:
geeeeen idee... sonar zou wel de meest waarsch persoon zijn die rock hypn en tuuduu zou *kunnen* hebben..
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik dat ook, dat snapt u ook wel
En hopelijk draait iemand Just Like you![]()
zaagplaat vd week
Inderdaad, dat doe ik oook nooit, maar als er dan wel een lekker nummertje komt ga je extra uit je dakquote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.
Gewoon van de muziek genieten en niet gaan hopen op een nummer
True....PM gehad trouwens?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.
Gewoon van de muziek genieten en niet gaan hopen op een nummer
alleen maar mensen op geenstijl.nl die elkaar napraten als een stelletje papegaaien. thunderdome is zeker een feest waar je een keer heen geweest moet zijn. Thunderdome 'A Decade', 5 jaar geleden is een van mn besten feesten ooit, dus in december belooft het ook wel wat denk ik aangezien de locatie weer hetzelfde isquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.
Geenstijl is er ook van op de hoogtehttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1029921.html
geenstijl kijk ik heel af en toe op terwijl ik er eigenlijk een hekel aan heb... Zitten idd wel wat schokkende dingen in die trailer waarvan ik zoiets heb: op het randje... Maar om het te verbieden etc etc. vind ik zelf ook weer wat ver gaan...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
alleen maar mensen op geenstijl.nl die elkaar napraten als een stelletje papegaaien. thunderdome is zeker een feest waar je een keer heen geweest moet zijn. Thunderdome 'A Decade', 5 jaar geleden is een van mn besten feesten ooit, dus in december belooft het ook wel wat denk ik aangezien de locatie weer hetzelfde is![]()
publiek is heel divers en van lonsdale of kalen koppen zie je weinig nog van terug (behalve op masters maar daar komen vaak "stoere" 16 jarige kereltjes op af..)
Ik ben ook nog nooit naar thunderdome geweest maar ik ga zeker want ik moet het een keer meemakenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
geenstijl kijk ik heel af en toe op terwijl ik er eigenlijk een hekel aan heb... Zitten idd wel wat schokkende dingen in die trailer waarvan ik zoiets heb: op het randje... Maar om het te verbieden etc etc. vind ik zelf ook weer wat ver gaan...
November is ook alweer zo'n dure maand voor mij... 3 verjaardagen, i love techno, qlimax.... dus even kijken of ik thunderdome gehaald krijg om het een keer mee te maken
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar thunderdome geweest maar ik ga zeker want ik moet het een keer meemaken
Al kan ik niet eens hakken
GVD wat een geile track is datquote:
maar dan wel de soort die gedraaid wordt door Endymion, Nosferatu, Promo, Kasparovquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is helemaal niks mis met hardcore![]()
Linkje met PM gaarnequote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat vanavond weer verder met de site
Dan komt ook het forum online
Early ravequote:Op woensdag 19 september 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan wel de soort die gedraaid wordt door Endymion, Nosferatu, Promo, Kasparov![]()
lijpeshitouwe!!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Beter 1 lul in je hand dan 10 in je reet
Mmmm wat vrienden waren ook alsnog dingen aan het regelen... Als ik er maar niet heel veel extra voor hoef te betalen!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag dat hardstyle_babbels een VIP kaartje voor Qlimax aan het regelen was![]()
registerd, anders krijg je al dat schorum..quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef JortK het volgende:
Ok mensen, forum staat hier
Het is nu nog alleen mogelijk om te registeren, maar ik denk dat het leuk is om daar ook te discussieren / slap te lullen
Trouwens jullie mening over:Die livesets... zal ik die voor alleen geregistreerde leden beschikbaar maken of voor iedereen?
Puik werk...!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef JortK het volgende:
Ok mensen, forum staat hier
Het is nu nog alleen mogelijk om te registeren, maar ik denk dat het leuk is om daar ook te discussieren / slap te lullen
Trouwens jullie mening over:Die livesets... zal ik die voor alleen geregistreerde leden beschikbaar maken of voor iedereen?
Goed plan... maar livesets wil ik niet via het forum doen denk ik... of wel?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:22 schreef Archiee het volgende:
[..]
registerd, anders krijg je al dat schorum..![]()
nou als het goed is krijg ik morgen dat ftp accountje, daar kan je die livesets wel opgooien en dan een linkje dumpen op het forum?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed plan... maar livesets wil ik niet via het forum doen denk ik... of wel?
Moet ik het alleen bij een forum houden?
Mooi makkelijk iig!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Archiee het volgende:
[..]
nou als het goed is krijg ik morgen dat ftp accountje, daar kan je die livesets wel opgooien en dan een linkje dumpen op het forum?
Als we er met zn allen wat aan doenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef 16meter het volgende:
Leuk dat forumpje. Hopelijk wordt het wat.
Duurt alleen wat lang voordat ik mijn activatiemailtje krijgquote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Als we er met zn allen wat aan doen
Zelfde hier!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Duurt alleen wat lang voordat ik mijn activatiemailtje krijg![]()
Megaupload.com?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alleen maar fokkers erop (tot nu toe)... Ken die namen natuurlijk niet, dus weet neit echt wie wie is...!
Misschien ook makkelijk ergens ff een topic aan te maken, met de beste/snelste/makkelijkste uploadsite's...?
Heb zelf namelijk ook een superfijn setje gemixt net (128 MB) weet alleen niet waar ik hem het makkelijkst kan uploaden?
Idd...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Megaupload.com?
Oh jah, mij zul je wel herkennen nu
Mij dus ook, heb er ook maar een klein deel afgeplurt!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
Mij herken je iig aan mijn eigen naamCrusty dus
Gebeurd ook niet hoor denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
Gaaf forumpje. Alleen nu moeten we niet allemaal massaal daarheen gaan en nooit meer hier posten.. dat zou jammer zijn.
Ik denk je dat forum moet houden voor het delen van setjes en vinyl en hier lekker door dicussieren hoe je het setje vind ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
Gaaf forumpje. Alleen nu moeten we niet allemaal massaal daarheen gaan en nooit meer hier posten.. dat zou jammer zijn.
wow dat is idd een geile line-up! en het is bijna om de hoekquote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news/9613:DJ_Activator_verricht_aftrap_van_Icon.html
Wat een geile line up !
Area 1
Activator (live)
Showtek
Isaac
Luca Antolini vs. Bobby V
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Charly Lownoise
Dj D (It) vs.Tommyknocker vs. Mantes
Area 2
Pinas
A-Drive
Sound Force
Mani
A-lusion
Stephy
The Vinyl Junk
Leviathan
Sequence & Ominous vs. Frantic Freak
Godver, wat een dikke line-up zeg!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news/9613:DJ_Activator_verricht_aftrap_van_Icon.html
Wat een geile line up !
Area 1
Activator (live)
Showtek
Isaac
Luca Antolini vs. Bobby V
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Charly Lownoise
Dj D (It) vs.Tommyknocker vs. Mantes
Area 2
Pinas
A-Drive
Sound Force
Mani
A-lusion
Stephy
The Vinyl Junk
Leviathan
Sequence & Ominous vs. Frantic Freak
Goeie avatarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Bioo het volgende:
Ook even op het forum geregged! Goed initiatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |