quote:1. D-Block & S-te-Fan - Let me tell you(Q-Base Intro)
2. Outsiders - Maneater
3. Scope Dj - Lockdown
4. Abject - Tuuduu!
5. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
6. Noisecontrollers - Crumps
7. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
8. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
9. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
14. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectious(Wildstylez rmx)
18. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
25. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-te-Fan Remix)
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
27. Brennan & Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
Ja PF is hier op me stage geblokkeerd vandaarquote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef SDJ het volgende:
Seth, ik zet hier geen PM functie aan.... Anders moet ik op TEVEEL sites al die berichten beantwoorden O:)je weet me te vinden op PF mop
Alles content blocked hier..echt misselijk. Alles al geprobeerd..remote desktop enzo..maarjaquote:Op woensdag 19 september 2007 13:57 schreef SDJ het volgende:
Hmm dan moet je maar ff wachten tot je thuis bent
Op mijn stage doet PF het GELUKKIG wel
Brennan Heart – Rush the Rmx, geloof ik?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
mensen ik zit hardbass vol. 7 cd 1 te beluisteren. welk nummer hoor ik bij minuut 41
is gemixed door D-Block & S-te-fan
alvast bedankt
Hmm jammer..dat is altijd wel kut dan heb je van die nieuwe livesets, verheug je je superveel op een bepaald nummer en dan komt die niet langs. Weet jij of Sonar Tuduu heeft?( of een andere aanwezige dj)quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef SDJ het volgende:
Antwoord op je vraag; niemand van diegenen die jij opnoemt heeft hem... (voor zover ik weet)
Maakt niks uit, hebben we tenminste iets om naar uit te kijken!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef SDJ het volgende:
[..]
Lockdown/Protocol komt sowieso op Next Chapter. Door allemaal gedoe waar ik nu verder niet over zal uitwijden is de release steeds maar vertraagd.. Waar ik dus ab-so-luut niet blij mee ben..
Rock Hypnotic is nog niet geheel af, en de b-kant moet nog worden gefabriceerdDus voordat die uit komt, zijn we nog wel even verder
(Dan weten jullie dat alvast)
Verder ben ik wel bezig met wat ander spul
iddquote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Brennan Heart – Rush the Rmx, geloof ik?
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef SDJ het volgende:
Antwoord op je vraag; niemand van diegenen die jij opnoemt heeft hem... (voor zover ik weet)
ja daarom vraag ik dat ook, dat snapt u ook welquote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef SDJ het volgende:
geeeeen idee... sonar zou wel de meest waarsch persoon zijn die rock hypn en tuuduu zou *kunnen* hebben..
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik dat ook, dat snapt u ook wel
En hopelijk draait iemand Just Like you![]()
zaagplaat vd week
Inderdaad, dat doe ik oook nooit, maar als er dan wel een lekker nummertje komt ga je extra uit je dakquote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.
Gewoon van de muziek genieten en niet gaan hopen op een nummer
True....PM gehad trouwens?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Seth, je moet je niet verheugen op bepaalde plaatjes, dan kan het alleen maar tegenvallen. Dat heb ik al zovaak gehad.
Gewoon van de muziek genieten en niet gaan hopen op een nummer
alleen maar mensen op geenstijl.nl die elkaar napraten als een stelletje papegaaien. thunderdome is zeker een feest waar je een keer heen geweest moet zijn. Thunderdome 'A Decade', 5 jaar geleden is een van mn besten feesten ooit, dus in december belooft het ook wel wat denk ik aangezien de locatie weer hetzelfde isquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.
Geenstijl is er ook van op de hoogtehttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1029921.html
geenstijl kijk ik heel af en toe op terwijl ik er eigenlijk een hekel aan heb... Zitten idd wel wat schokkende dingen in die trailer waarvan ik zoiets heb: op het randje... Maar om het te verbieden etc etc. vind ik zelf ook weer wat ver gaan...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
alleen maar mensen op geenstijl.nl die elkaar napraten als een stelletje papegaaien. thunderdome is zeker een feest waar je een keer heen geweest moet zijn. Thunderdome 'A Decade', 5 jaar geleden is een van mn besten feesten ooit, dus in december belooft het ook wel wat denk ik aangezien de locatie weer hetzelfde is![]()
publiek is heel divers en van lonsdale of kalen koppen zie je weinig nog van terug (behalve op masters maar daar komen vaak "stoere" 16 jarige kereltjes op af..)
Ik ben ook nog nooit naar thunderdome geweest maar ik ga zeker want ik moet het een keer meemakenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
geenstijl kijk ik heel af en toe op terwijl ik er eigenlijk een hekel aan heb... Zitten idd wel wat schokkende dingen in die trailer waarvan ik zoiets heb: op het randje... Maar om het te verbieden etc etc. vind ik zelf ook weer wat ver gaan...
November is ook alweer zo'n dure maand voor mij... 3 verjaardagen, i love techno, qlimax.... dus even kijken of ik thunderdome gehaald krijg om het een keer mee te maken
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar thunderdome geweest maar ik ga zeker want ik moet het een keer meemaken
Al kan ik niet eens hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |