quote:
Staat erbij, zal de vernieuwde OP vanavond uploaden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor in de OP de lyrics in revival X komen uit de film Malcolm X
tevens : TVP
nou nou nou wát een ergernis weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Doe op z'n minst je best om je tvp een klein beetje verkapt te posten
![]()
Nog een weekje en dan A-Lusion, Isaac en D-Block & S-Te-Fan bij mij in de achtertuin![]()
Valt wel mee hoor. Ik zal er niet van wakker liggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
nou nou nou wát een ergernis weer![]()
Ze passen perfect bij dj's als Deepack en Headhunterz. Wat een feest achter die draaitafelsquote:D&S maken er altijd een mooi feestje van, door hun ben ik begonnen met hardstyleergens vorig jaar.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef MrDice het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik zal er niet van wakker liggen![]()
[..]
Net als Josh & Wesz! Zucht, kan nou al niet meer wachten tot vanavond/nachtquote:Ze passen perfect bij dj's als Deepack en Headhunterz. Wat een feest achter die draaitafels![]()
ik ben erbijquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
Die lineup van E-Fect 22december is ook wel koninklijk
Feestjes als Qlimax ben je nooit alleen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Wss geen Qlimax dit jaar, of ik zou alleen moeten gaan
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef MrDice het volgende:
[..]
Feestjes als Qlimax ben je nooit alleen!![]()
*stamp stamp stamp stamp*
Als ik persee naar een feest wil en heb ook gewoon vervoer, dan ga ik echt wel. Ik maak altijd wel contactquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Wss geen Qlimax dit jaar, of ik zou alleen moeten gaan
HH, Prophet, DB & STF en Deepack... rest: als het maar stampt, beukt, springt en ragt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef LeonH het volgende:
Vanavond D-Block & S-te-fan in de Bozzini!! Heb er zin an!
Wie gokken of hopen dat jullie op Qlimax gaan terug zien?
Ik gok:
Jowan, Coone, Headhunterz, Brennan Heart, Pavo, Technoboy, The Viper en ik denk dat DB & STF ook wel hebben laten zien dat ze mainstage waardig zijn!
Zo verkapt genoeg?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Sethje het volgende:
Wat ik wel hoop; HH,Prophet,D&S,Josh & Wesz, NC, maja die komen toch niet
omdat Q-dance teveel vriendjespolitiek en "selecteren op naam" is dan jongens als J&W en NC een kans te geven op een groot podiumquote:
Daar zit wel wat in. Maar we zullen het zien, ik zal er niet minder om feesten denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
omdat Q-dance teveel vriendjespolitiek en "selecteren op naam" is dan jongens als J&W en NC een kans te geven op een groot podium
Inderdaad, 't feest zal wel net zo geweldig zijn..quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef MrDice het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Maar we zullen het zien, ik zal er niet minder om feesten denk ik.
Ja en toch hoop ik stiekem Headhunterz en Deepackquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat D-Block en S-te-fan echt wel kans maken om op qlimax te draaien. Ze hebben tenslotte ook op main gestaan bij q-base
Zelf hoop ik:
Zatox
Zany vs. Noisecontrollers (net als prophet en HH vorig jaar)
D-Block en S-te-fan
Tatanka
Luna
Charly Lownoise
Vince (toch wel lekker die early plaatjes op het eind)
Half uurtje HH Live valt overal wel in te plannen toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en toch hoop ik stiekem Headhunterz en Deepack
Voor die paar rotcentenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Half uurtje HH Live valt overal wel in te plannen toch?![]()
netjes, voor mij ipv luna zou ik liever activator of technoboy zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat D-Block en S-te-fan echt wel kans maken om op qlimax te draaien. Ze hebben tenslotte ook op main gestaan bij q-base
Zelf hoop ik:
Zatox
D-Block en S-te-fan
Tatanka
Luna
Charly Lownoise
Jah okey, maar ik vind met vrienden veel leuker eigenlijk. Ik kom uit Arnhem zelf, dus vervoer is sowieso geen probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik persee naar een feest wil en heb ook gewoon vervoer, dan ga ik echt wel. Ik maak altijd wel contact
Luna draaide echt lekker op mysteryland en Acti krijgt al zijn "one man show"quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:52 schreef Archiee het volgende:
[..]
netjes, voor mij ipv luna zou ik liever activator of technoboy zien![]()
Waarom ben ik het altijd met jou eens?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Luna draaide echt lekker op mysteryland en Acti krijgt al zijn "one man show"
http://partyflock.nl/news/9533:Icon_DJ_Activator.html
Ik wil filmpjes zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef nattermann het volgende:
Vanavond lekker naar Bozzini, D&S
hij is zo geniaalquote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
Het is gewoon even wennen: een beetje vreemd maar wel lekker zeg maar.
inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef LeonH het volgende:
Anthem klinkt een beetje naar Headhunterz...
morgen uitslapen en dan kaartje halen bij Ticketboxquote:
20 minuutjes fietsen voor mij, ik ben presentquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
Die lineup van E-Fect 22december is ook wel koninklijk
als het anthem zo is, dan gok ik dat Headhunterz er wel isquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop geen hc afsluiter dat vind ik gewoon irritant, heb je heel de avond lekker staan hardstylen en dan komt er zon mongool de laatste 1,5 uur kapot beuken
Wat ik wel hoop; HH,Prophet,D&S,Josh & Wesz, NC, maja die komen toch niet
ik zal wat voor jullie op gaan nemen!quote:
welke wil je weten dan??quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef 16meter het volgende:
Misschien een idee voor de OP: de titels van de nummers waar de TT van geleend is.
Wil er zelf nog wel een aantal weten. Ik ken die nummers allemaal wel, maar niet altijd DJ/titel.![]()
dit klinkt wel heel dramatisch hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
Damn snel ff vrienden regelen.
Kan ik wel inkomen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelf hoop ik:
Zatox
D-Block en S-te-fan
Tatanka
Luna
Charly Lownoise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |