quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
sorry René, ik mag hier niet meer gastmodden.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh noez! Call the fucking care police!! Wieoewieoe!
Te kort aan lettersquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
too.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
TARA en Freecell hun inzending voor de gastenfoto's op http://www.string-emil.de ?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
tegenlicht?
Tussen Slien en Ernquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
skik
'k trap de fietse deur 't buulzand hen op 'n zandpad
freecell lopend over het strand nabij paal 14 te Terschelling terwijl de zon net onder is.quote:
Ziet er best luxe uit hequote:Op zondag 9 september 2007 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Vriend van me heeft er ook zo een. Die is Taxichauffeur.(een echte, niet een snorder zoals ik
)
quote:
Mijn Ferrari die ik wil is ook veel mooierquote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeit mij niet. Mijn corolla die ik wil is veeeel mooier
Corollaquote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeit mij niet. Mijn corolla die ik wil is veeeel mooier
Er zijn meer dan 100 verschillende corolla's qua binnnruimte, dus de kans dat de Corollo die René wel identiek is aan degen waar jijin hebt gezeten, lijkt me miniem.quote:Op zondag 9 september 2007 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Corolla![]()
Ik heb een keer in zo'n ding niet echt comfortabel op de achterbank gezeten, ondanks dat er maar 2 personen achterin zaten was het niet echt prettig om daar te zitten.
True. Dit was dus eentje die niet bevielquote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 100 verschillende corolla's qua binnnruimte, dus de kans dat de Corollo die René wel identiek is aan degen waar jijin hebt gezeten, lijkt me miniem.
In in de kofferbak GHB, tiewraps, plastic zakken, touw en een kettingzaag?quote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
...en een stapel routenet printjes naar verschillende vrouwelijke fokkers hun huisadressen.
Wat Alex zegt. De auto van mijn broer (renault cilo) is nog meer een RAMP qua achterin zitten. Al is het een 4 deurs. Voor korte ritten is het wel okay, maar dan moet hij altijd wel eerst zijn hele achterbak uitkammenquote:Op zondag 9 september 2007 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Corolla![]()
Ik heb een keer in zo'n ding niet echt comfortabel op de achterbank gezeten, ondanks dat er maar 2 personen achterin zaten was het niet echt prettig om daar te zitten.
GHB: ikdoe geen drugsquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
In in de kofferbak GHB, tiewraps, plastic zakken, touw en een kettingzaag?
NEEquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
In in de kofferbak GHB, tiewraps, plastic zakken, touw en een kettingzaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |