Die zit altijd vol..!quote:
Zou idd wel niet te doen zijn , hopelijk zend de NOS of RTL hem gewoon uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Prosac het volgende:
Succes met het halen van kaartjes dan, als je geen seizoenskaart hebt.![]()
Vieriquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
Viera, het is toch Vieira ?
Dat was het dus ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:38 schreef Afunados het volgende:
[..]
Vieri![]()
Van Fiorentina topic:
Prachtig! Was net aan het werk toen een paar vrienden me belden dat we Groningen geloot hadden. Nice!
Ben volgende week in Firenze, dan ga ik waarschijnlijk wel kaarten regelen voor het uitvak. Alleen even een vol autotje regelen, Groningen is vanuit Maastricht toch een eind. Anders de terugwedstrijd maar.
Jans moet zich overigens wel even in Fiorentina gaan verdiepen. Leeg stadion, afwachtend voetbal
![]()
Iig toffe loting, lijkt me geen probleem voor viola..
Dat is natuurlijk wel een heel makkelijk grapje, maar goed, zal een zware wedstrijd worden. Maar in ieder geval wel een aansprekende tegenstander.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:48 schreef mordradead het volgende:
Onze spelers hebben ook allemaal een naam, prachtig.
Bedankt..quote:
nieuw topic openen, moest net ff weg anders had ik em zelf wel geopendquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef venomsnake het volgende:
En bovendien; onze spelers hebben ook allemaal een naam!”
Ja dat kunnen jullie niet zeggen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:23 schreef Tommeke het volgende:
Pfieuw! Dat gaat wel heel lastig worden, maar toch! Fiorentina komt bij jullie op bezoek.
Een mooie Italiaanse club met een prachtig shirt, en ze hadden vroeger Batigol
Dat zijn echt de krenten in de pap
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja dat kunnen jullie niet zeggen...
Maar Svejdik en Silva kan je beide op rechts zetten, maar wie gaat er op links spelen tegen Ajax nu Stenman geblesseerd is?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:07 schreef Prosac het volgende:
Als iedereen fit is, dan heb je gewoon uitstekende spelers om uit te kiezen. Doodzonde bv om Svejdik of Silva steeds op de bank te hebben. Vallen er een paar weg, is er direct een probleem.
Maar we hebben ook nog Metaj en van der Laan als verdedigers erbij he.
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:32 schreef Prosac het volgende:
Volgens het AD staat Metaj linksachter
joh daar kun je van verzekerd zijn dat die 2 klungels er zullen staanquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verder is het hopen dat Colin en Urby spelen bij Ajax.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:41 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
joh daar kun je van verzekerd zijn dat die 2 klungels er zullen staan![]()
hopelijk worden we niet vernederd door het almachtige groningen![]()
12 t/m de rest.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Silenus het volgende:
Luque gaat spelen ja, en hij heeft rugnummer 10.
Hoe zit het qua rugnummers eigenlijk bij jullie? Spelen jullie altijd gewoon met 1 t/m 11? En wat voor rugnummers krijgen de reserves dan?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Silenus het volgende:
Luque gaat spelen ja, en hij heeft rugnummer 10.
Hoe zit het qua rugnummers eigenlijk bij jullie? Spelen jullie altijd gewoon met 1 t/m 11?
quote:En wat voor rugnummers krijgen de reserves dan?
quote:FC Groningen gehavend tegen Ajax
Een door blessures uitgedunde selectie van FC Groningen reist vanmiddag af naar Amsterdam voor het duel met Ajax. Coach Ron Jans mist liefst vijf spelers.
Jans kan tegen Ajax niet beschikken over Fredrik Stenman, Evgenyi Levchenko, Koen van de Laak, Erik Nevland en Marnix Kolder. Allen kampen zijn met blessures. Positief is wel de terugkeer van Rasmus Lindgren, die vorig weekend het duel met De Graafschap (0-2) moest laten schieten.
bron:voetbalprimeur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |