Moet ik nog een keer wat beter doen idd..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die geshopte Berg ziet er echt niet uit.
Ik zit al wat aan te kutten, maar gaat verdomd lastig met zo'n lage kwaliteit foto jammergenoeg. Verder heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer wat beter doen idd..
Maar hey, stukken mooier dan die tanden van Suarez.![]()
Maar als je zin hebt om het zelf beter te doen, be my guest.
Nevland liep al langer met pijn rondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef Fides het volgende:
Hoe zijn ze allemaal geblesseerd geraakt want bij mijn weten speelde ze tegen NAC allemaal nog?
Hij zet Nijland echt niet op zo'n belangrijke positie neer (als dat zn positie al is). Laat staan dat het verstandig is om met 2 van zulke groene jongens te beginnen. Lijkt mij dat Fledderus gewoon op 10 speelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:13 schreef Garudo het volgende:
Hopelijk blijkt die Kanu een goede speler te zijn. Dan kan hij samen met Berg in de spits en Nijland op de nummer 10 positie van Lovre (Omdat die ook waarschijnlijk niet kan spelen)
------------------Van Loo---------------------
Silva----Sankoh-------Kruiswijk----Stenman
------------------Lindgren---------------------
Meerdink-------------------------Levchenko
--------------------Nijland*----------------------
---------------Kanu**------Berg-----------------
* Kan Lovre Spelen dan speelt Lovre
** Als Lovre kan spelen speelt Nijland inplaats van Kanu
Het is natuurlijk niet voor niets de Groene Hel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef don-diablo het volgende:
de route van het uitvak naar buiten is alsof je uit een gevangenis/bunker komt btw![]()
Het 1e seizoen in de Euroborg speelde Heracles daar op zaterdagavond en was er in die tunnel geen licht waardoor een maat van me onderuit ging.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef don-diablo het volgende:
de route van het uitvak naar buiten is alsof je uit een gevangenis/bunker komt btwmocht wel iets kleurrijker of wat dan ook
Ik vind het een schitterend stadion, alleen het uitgedeelte is bagger. Maar er zijn genoeg stadia waar je niet al te best zicht hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Prosac het volgende:
Ik snap overigens (oa vanwege het net) waarom veel uitsupporters de euroborg maar niks vinden.
hier heb je et deoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nevland liep al langer met pijn rond
Lindgren in de wedstrijd tegen NAC (kreeg ook een paar beste schoppen)
Levchenko op de training (iets met de nekspieren)
VD Laak hersenschudding tegen NAC
Lovre liep al met knieproblemen, is tegen NAC terug gekomen.
Berg hamstringproblemen, volgens mij op training
Svejdik weet ik niet, zal ook wel op training gebeurd zijn..
![]()
was het sowieso niet geworden, maar toch. Mijn god wat een blessures ineens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ai, wordt geen doelpuntenregen bij de graafschap
Oztürk is natuurlijk wel de topscoorder van de eredivisie van de voorbereidingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef The_Verve het volgende:
Wat een blessures opeens. Die van Nevland zag ik niet aankomen. Twee tot vijf weken eruit.
Gelukkig hebben we dan een groot talent als Nijland die op 10 en in de spits kan spelen. Anders hadden we helemaal een probleem. Het is te hopen dat Lovre of Levchenko op tijd fit zijn want Metaj of Oztürk in de basis zie ik helemaal niet zitten.
maar voorbereiding zegt nooit zo veel, leuk om ingepeeld te raken en automatismen er in te krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oztürk is natuurlijk wel de topscoorder van de eredivisie van de voorbereiding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |