gewoon doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef Deceit het volgende:
Ik wil er ook eentje opsteken, maar heb geen pauze meer op het werk..
Wist niet dat jij ook een "gebruiker" bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Methyleendioxymethamphetamine [afbeelding]
omdat klapkaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
hoezo heet het topic eigen Methyleendioxymethamphetamine?
[afbeelding]
Omdat ik me dan keistoer voel omdat ik op het internet een ware drugspiraat ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
hoezo heet het topic eigen Methyleendioxymethamphetamine?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Oeh ik ben zo blij
Heb espresso apparaat gekregen enzo
indien vrouw, huw mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Oeh ik ben zo blij
Heb espresso apparaat gekregen enzo
ja uh met jou had ik het al uitgemaakt hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja uh met jou had ik het al uitgemaakt hoor![]()
ja, ik doe het niet met flikkersquote:
oohquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar ik ben hetero, echt!
Doe je het nu weer wel met mij?
Maakt me niks uit....quote:
Jup ben vrouw...quote:
Hrmmmm neen gaat denk ik niet doorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maakt me niks uit....
[..]
Jup ben vrouw...Zal s aan Kogelmaneet vragen wat hij er van denkt
![]()
Hehe![]()
Maar... jij lust geen koffie!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Hrmmmm neen gaat denk ik niet door
Ik vind haar nog te lief enzo
*peuk opsteekt
Nee koffie lust ik niet, maar jou wel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... jij lust geen koffie!!!!
Doe mij ook maar een peukie trouwens
Doe mij maar gewoon koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nee koffie lust ik niet, maar jou wel!
Whehe.. Je bent wel flauw enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nee koffie lust ik niet, maar jou wel!
Zodra ik een huis ofzo heb ben jij anytime welkom om koffie te komen drinkenquote:
ja maar gaan we nu trouwen enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zodra ik een huis ofzo heb ben jij anytime welkom om koffie te komen drinken
Iemand anders ook koffie?
Blijkbaar niet, want Kogelmagneet is het er niet mee eensquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want Kogelmagneet is het er niet mee eens![]()
![]()
Maar je mag wel koffie hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... jij lust geen koffie!!!!
Doe mij ook maar een peukie trouwens
Ik drink erg veel koffie, het duurt ook uuuren voor ik een beetje wakker ben.quote:
Heb ooit eerder een vriendje gehad die geen koffie dronk... maar dat was sowieso een zeikerd, die "werd misselijk" als ie koffie zag./hoorde/rook/er aan dachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend drinkt ook geen koffie, ik dacht dat het behoorlijk zeldzaam was
![]()
checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ooit eerder een vriendje gehad die geen koffie dronk... maar dat was sowieso een zeikerd, die "werd misselijk" als ie koffie zag./hoorde/rook/er aan dacht
Thijs (Kogelmagneet) zet soms zelfs 's ochtends koffie voor meMaar das eigen belang, ik heb een gigantisch ochtend humeur als ik nog geen koffie op heb
Hihi... hoeft ook niet, dan is er meer voor mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
check
Nah ik vind koffie opzich wel lekker ruiken, maar krijg het niet echt door mn strot...
Is het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend drinkt ook geen koffie, ik dacht dat het behoorlijk zeldzaam was
![]()
Je mag zo veel hebben als je wilquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hihi... hoeft ook niet, dan is er meer voor mij
Sleep tight, don't let the bed-bugs bitequote:
Dat zeg je ook alleen maar zodat ik gezellig ben 'sochtendsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Je mag zo veel hebben als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |