gewoon doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef Deceit het volgende:
Ik wil er ook eentje opsteken, maar heb geen pauze meer op het werk..
Wist niet dat jij ook een "gebruiker" bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Methyleendioxymethamphetamine [afbeelding]
omdat klapkaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
hoezo heet het topic eigen Methyleendioxymethamphetamine?
[afbeelding]
Omdat ik me dan keistoer voel omdat ik op het internet een ware drugspiraat ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
hoezo heet het topic eigen Methyleendioxymethamphetamine?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Oeh ik ben zo blij
Heb espresso apparaat gekregen enzo
indien vrouw, huw mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Oeh ik ben zo blij
Heb espresso apparaat gekregen enzo
ja uh met jou had ik het al uitgemaakt hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja uh met jou had ik het al uitgemaakt hoor![]()
ja, ik doe het niet met flikkersquote:
oohquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar ik ben hetero, echt!
Doe je het nu weer wel met mij?
Maakt me niks uit....quote:
Jup ben vrouw...quote:
Hrmmmm neen gaat denk ik niet doorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maakt me niks uit....
[..]
Jup ben vrouw...Zal s aan Kogelmaneet vragen wat hij er van denkt
![]()
Hehe![]()
Maar... jij lust geen koffie!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Hrmmmm neen gaat denk ik niet door
Ik vind haar nog te lief enzo
*peuk opsteekt
Nee koffie lust ik niet, maar jou wel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... jij lust geen koffie!!!!
Doe mij ook maar een peukie trouwens
Doe mij maar gewoon koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nee koffie lust ik niet, maar jou wel!
Whehe.. Je bent wel flauw enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nee koffie lust ik niet, maar jou wel!
Zodra ik een huis ofzo heb ben jij anytime welkom om koffie te komen drinkenquote:
ja maar gaan we nu trouwen enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zodra ik een huis ofzo heb ben jij anytime welkom om koffie te komen drinken
Iemand anders ook koffie?
Blijkbaar niet, want Kogelmagneet is het er niet mee eensquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want Kogelmagneet is het er niet mee eens![]()
![]()
Maar je mag wel koffie hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... jij lust geen koffie!!!!
Doe mij ook maar een peukie trouwens
Ik drink erg veel koffie, het duurt ook uuuren voor ik een beetje wakker ben.quote:
Heb ooit eerder een vriendje gehad die geen koffie dronk... maar dat was sowieso een zeikerd, die "werd misselijk" als ie koffie zag./hoorde/rook/er aan dachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend drinkt ook geen koffie, ik dacht dat het behoorlijk zeldzaam was
![]()
checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ooit eerder een vriendje gehad die geen koffie dronk... maar dat was sowieso een zeikerd, die "werd misselijk" als ie koffie zag./hoorde/rook/er aan dacht
Thijs (Kogelmagneet) zet soms zelfs 's ochtends koffie voor meMaar das eigen belang, ik heb een gigantisch ochtend humeur als ik nog geen koffie op heb
Hihi... hoeft ook niet, dan is er meer voor mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
check
Nah ik vind koffie opzich wel lekker ruiken, maar krijg het niet echt door mn strot...
Is het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend drinkt ook geen koffie, ik dacht dat het behoorlijk zeldzaam was
![]()
Je mag zo veel hebben als je wilquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hihi... hoeft ook niet, dan is er meer voor mij
Sleep tight, don't let the bed-bugs bitequote:
Dat zeg je ook alleen maar zodat ik gezellig ben 'sochtendsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Je mag zo veel hebben als je wil
Nee omdat ik het je gewoon gunquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar zodat ik gezellig ben 'sochtends
hahaa super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef Pien85 het volgende:
[afbeelding]
Heb even Kogelmagneet en mij in het OP plaatje gezet
Je gaat toch niet gewoon naar je werk? Gaat het al wat beter?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:18 schreef Tezz het volgende:
ja ik ben er nog steeds dus maar een voorzichtige tvp.....
morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:18 schreef Tezz het volgende:
ja ik ben er nog steeds dus maar een voorzichtige tvp.....
Ik heb het sinds deze acute hernia wel een weekje volgehouden op het werk, maar ben sinds deze week toch maar thuis gebleven. De pijn is af en toe ondragelijk en de medicijnen die ik er voor krijg (pijnstillers) zijn volgens mij pure drugs.......ik word er een beetje dizzy van namelijk. Werken is onmogelijk op het moment. Ik kan niet langer dan 10 minuutjes zitten dus tja, als secretaresse heb je dan wel een probleem. Vrijdag naar de neuroloog en door de MRIscan, maar ff afwachten wat deze beste man voor conclusie trekt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gewoon naar je werk? Gaat het al wat beter?
oh ja goedemorgen natuurlijk!!!!!!!!!!!!quote:
hopelijk heb je vrijdag meer duidelijkheid op herstel enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het sinds deze acute hernia wel een weekje volgehouden op het werk, maar ben sinds deze week toch maar thuis gebleven. De pijn is af en toe ondragelijk en de medicijnen die ik er voor krijg (pijnstillers) zijn volgens mij pure drugs.......ik word er een beetje dizzy van namelijk. Werken is onmogelijk op het moment. Ik kan niet langer dan 10 minuutjes zitten dus tja, als secretaresse heb je dan wel een probleem. Vrijdag naar de neuroloog en door de MRIscan, maar ff afwachten wat deze beste man voor conclusie trekt.
Qua werken ben ik wel supereigenwijs. Ik heb net ook al weer mijn zakelijke email zitten te doen. Nu maar weer terug naar mijn bed en (weeeeeeeeer) dvd van friends in de dvdspeler......
Ja dat hoop ik ook! Ben het echt beu nu. Het beinvloed inmiddels ook alles........kan niet normaal werken, kan mijn huishouden niet doen en als ik dan een keer uit mag ben ik ook na een uur alweer thuis! Probleem is alleen dat ik al zoveel therapie gehad heb dat ik echt niet zou weten wat nog zou kunnen helpen..........(buiten een operatie dan).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
hopelijk heb je vrijdag meer duidelijkheid op herstel enzo
sterkte, dikke knuf!!
Ja idd erg balen babe, als je zo afhankelijk bent. En dat je droggy wordt van de medicijnen.I Ik ben altijd huiverig mbt operatie aan de rug maar als ik zie hoeveel mensen er zo enorm van opknappen, is het in sommige gevallen wel de beste oplossing.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook! Ben het echt beu nu. Het beinvloed inmiddels ook alles........kan niet normaal werken, kan mijn huishouden niet doen en als ik dan een keer uit mag ben ik ook na een uur alweer thuis! Probleem is alleen dat ik al zoveel therapie gehad heb dat ik echt niet zou weten wat nog zou kunnen helpen..........(buiten een operatie dan).
Lang leve de UPC monteur zullen we dan maar zeggen.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
De UPC monteur heeft ons internet en telefoon weer gereanimeerd.![]()
De ontvanger viel steeds uit en sinds gister kreeg dat ding helemaal geen connectie meer.![]()
Als je 5 minuten te laat betaald sluiten ze je meteen af.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lang leve de UPC monteur zullen we dan maar zeggen.......
Ik heb eens drie weken zonder internet gezeten (ik had een conflict met UPC en dacht 'ha, ik zal ze eens hebben, ik betaal gewoon de rekening niet'......) en dat is NIET leuk. Ik doe alles met het internet, ik heb zelfs geen telefoonboek meer in huis......
14.gifquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:40 schreef ThinkTank het volgende:
Foutje in de TT: ofwel engels, ofwel nederlands:
methylenedioxymethamphetamine
ofwel
methyleendioxymethamfetamine
![]()
ahhhhhh.....I love knufkusjes!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef PeZu het volgende:
avond all
en een dikke vette knufkus voor tezzzzz
ja lekker, chesterfieldje bij voorkeur (maar ik rook alles als het moet)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Pien85 het volgende:
Goeieavond allemaal!
Iemand een sigaretje?
gaat ie een beetje babe?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhhhhh.....I love knufkusjes!!!!!!
quote:
nee, ik ben gewoon aan het werk ondanks mijn rugquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag denk ik wel 10 afleveringen van friends gekeken en nu wil ik een beetje afleiding. Thank God voor draadloos toetsenbord, dan kan ik tenminste een beetje half liggend nog wel wat internetten. Even.
Iets leuks meegemaakt vandaag?? Hoe ist nu met jou??
Ik heb hier ook nog wiet liggen...............hmm..............zou natuurlijk eens kunnen proberen. De wiet is van mijn man en hij heeft maar voor 1 blowtje. Zou ie boos worden als ik het stiekum pak??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon aan het werk ondanks mijn rug![]()
net wel ff lekker een blowtjuh gesmoked, nu is de pijn weg![]()
boos worden? wtf, hij had er een dozijn voor je moeten voordraaienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wiet liggen...............hmm..............zou natuurlijk eens kunnen proberen. De wiet is van mijn man en hij heeft maar voor 1 blowtje. Zou ie boos worden als ik het stiekum pak??
hahahha, maar hij bewaart het voor een speciale gelegenheid. Tja eigenlijk ben ik wel een speciale gelegenheid natuurlijk.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
boos worden? wtf, hij had er een dozijn voor je moeten voordraaien![]()
vriend van had chemo en mocht ook gewoon wiet rokuh dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahha, maar hij bewaart het voor een speciale gelegenheid. Tja eigenlijk ben ik wel een speciale gelegenheid natuurlijk.......
Hij ligt nu te slapen op de bank, misschien pak ik het gewoon. Weet alleen niet of het wel zo'n goede combi is met de heavy medication die ik momenteel gebruik....
Of ik neem zometeen nog een killerpil en ga lekker nog een reeks friends-dvd kijken. Tjonge jonge wat heb ik een leuk leven.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
vriend van had chemo en mocht ook gewoon wiet rokuh dus dat zal wel meevallen
en ooh ja als ie boos wordt dan roep je mij maar
tuuk een mooi wit arabisch paardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of ik neem zometeen nog een killerpil en ga lekker nog een reeks friends-dvd kijken. Tjonge jonge wat heb ik een leuk leven.......
Wel lief dat je mijn redder in nood wilt zijn...........kom je dan op een wit paard binnengestormt??
ja af en toe heb ik mijn dochter nog rondhuppelen die dan een liedje voor me zingt of een dansje doet, da's dan ook wel weer leuk. Beetje afleiding kan geen kwaad hihi.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk een mooi wit arabisch paard![]()
ach vorige toen ik ziek was heb ik 3 seizoenen miami vice gekeken, je moet toch wat![]()
lezen is wel leuk btwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja af en toe heb ik mijn dochter nog rondhuppelen die dan een liedje voor me zingt of een dansje doet, da's dan ook wel weer leuk. Beetje afleiding kan geen kwaad hihi.
maarre....ben er weer vandoor (altijd gezellig he, die Tezz). Ik neem mijn liggende positie op de bank weer in met de afstandbediening op mijn buik en de asbak en pakje siga's op de rand van de bank.
Mijn dokter heeft een spoed MRI geregeld, de schat. Maar ik verwacht niet dat ik meteen de uitslag krijg, dat zal volgende week wel zijn denk ik. Waarom moet jij door de MRI?? Ook voor je rug??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:43 schreef Duuvelke het volgende:
Goedeavond allemaal......
Lees net de verhalen pas Tezz, heel veel sterkte! Krijg je meteen de uitslag van de MRI?
Ik moet er 2 weekjes op wachten![]()
Jezus Tezz, half 7!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft een spoed MRI geregeld, de schat. Maar ik verwacht niet dat ik meteen de uitslag krijg, dat zal volgende week wel zijn denk ik. Waarom moet jij door de MRI?? Ook voor je rug??
ja dat was net nog hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Deceit het volgende:
morning?!
Ik word standaard wakker rond half vijf. Dan schreeuw ik het uit van de pijn en loop ik rondjes door de woonkamer. Rond half zeven begint mijn pilquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jezus Tezz, half 7!![]()
Ik hoop dat je snel een uitslag hebt van de MRI.
Kut die moet ik ook nog halen zaterdag, LaCie 320 gb bij de Mediamarktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag of morgen komt er een externe schijf van 500GB binnen, kan ik eindelijk weer het een en ander aan data wegschrijven.![]()
Ludooooooooooooooooooquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kut die moet ik ook nog halen zaterdag, LaCie 320 gb bij de Mediamarkt.
Ik heb gebruik die van een vriend de hele tijdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag of morgen komt er een externe schijf van 500GB binnen, kan ik eindelijk weer het een en ander aan data wegschrijven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |