Yup, gister Brazilie en Duitsland. Alleen door t slechte weer begon Duitsland eerder dan gepland, waardoor ik die gemist heb. Verder ontgaat het hele wedstrijdelement me toch een beetje, t is gewoon vuurwerkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zijn toch van die wedstrijden ofzo tussen allerlei landen ?
Hoi! Welkom! Geen reet te doen op je werk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Duvekoater het volgende:
Hoi!
Inderdaad, meestal toch altijd wel mooi en spectaculair vuurwerk. ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar vroeger was het best wel cool. En je had een reden om doelloos over de boulevard te wandelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, gister Brazilie en Duitsland. Alleen door t slechte weer begon Duitsland eerder dan gepland, waardoor ik die gemist heb. Verder ontgaat het hele wedstrijdelement me toch een beetje, t is gewoon vuurwerk
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal toch altijd wel mooi en spectaculair vuurwerk. ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar vroeger was het best wel cool. En je had een reden om doelloos over de boulevard te wandelen
als je een biertje in je hand hebt, krijg je een boete dan! echt relaxed jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal toch altijd wel mooi en spectaculair vuurwerk. ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar vroeger was het best wel cool. En je had een reden om doelloos over de boulevard te wandelen
ben je vampier ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hier ook... meteen de lamellen dichtgedraaid
Zo, kom je ook uit de kast ?quote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zat altijd op t strand te zuipen met t vuurwerk vroegerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je een biertje in je hand hebt, krijg je een boete dan! echt relaxed ja
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo, kom je ook uit de kast ?
Vroeger... Ah, ik weet het nog zo goed, als de dag van gister...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zat altijd op t strand te zuipen met t vuurwerk vroeger
t wordt steeds erger. collega van me woont bij jou ergens in de buurt. en die vertelt nog weleens wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zat altijd op t strand te zuipen met t vuurwerk vroeger
Dat ze steeds strenger worden kan ik me wel iets bij voorstellen, laatst bijna een boete gehad omdat ik op de boulevard aan het fietsen was. 'En als ik je hier nog een keer zie fietsen krijg je m alsnog, dubbel!'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt steeds erger. collega van me woont bij jou ergens in de buurt. en die vertelt nog weleens wat.
Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Vroeger... Ah, ik weet het nog zo goed, als de dag van gister...![]()
ja nou het was van korte duur. het trekt al dichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoor ik daar nou dat de zon gaat schijnen ???
Hier komt het met bakken uit de hemel
De regen dan he
Hier is het wel bewolkt, met af en toe een beetje zon. Vlagen van verveeldheid en kans op een depressie door enkele laaghangende collega's. Tegen het middaguur wordt er opklaring verwacht, mede door het feit dat er dan buiten rondgelopen wordt. In de namiddag lijkt het feest dan compleet met uitzicht op de heldere, werkloze weekenddagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoor ik daar nou dat de zon gaat schijnen ???
Hier komt het met bakken uit de hemel
De regen dan he
zozo, de nieuwe Helgaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier is het wel bewolkt, met af en toe een beetje zon. Vlagen van verveeldheid en kans op een depressie door enkele laaghangende collega's. Tegen het middaguur wordt er opklaring verwacht, mede door het feit dat er dan buiten rondgelopen wordt. In de namiddag lijkt het feest dan compleet met uitzicht op de heldere, werkloze weekenddagen.
dan had je wat moeten postenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:27 schreef theKiD het volgende:
Morgus.. hier is het vanaf half 5 al verdomd rustig
Ik als eerstequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
MagnoliaDylanesque
WhiteLightning
Lynx666
Teardrop-nl
DeToXiC
Duvekoater
theKiD
![]()
Zo, iedereen gehad
Hi white!quote:
Waar blijft mijn hallo?quote:
nou zeg! al die moeite voor nix. iemand anders nog meer commentaar ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hi white!
die avatar is afschuwelijk![]()
Waarom wordt ik meteen met 1 van de weinige vrouwen in de weerbusiness vergelekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helga van Leur
[afbeelding]
als je er zo uit ziet maak ik het uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waarom wordt ik meteen met 1 van de weinige vrouwen in de weerbusiness vergelekenDoe mij Peter Timofeef maar
![]()
ik heb al weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Seventees het volgende:
Iemand een bakkie op deze laatste saaie dag voor het weekend?
Nee hoor, lijk niet op m. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
als je er zo uit ziet maak ik het uit![]()
Hai lieverdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow schatje hier ben ikHallooo
![]()
![]()
![]()
Theetje, lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Seventees het volgende:
Iemand een bakkie op deze laatste saaie dag voor het weekend?
Ja het gaat opeens weer lekker zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff wat zijn jullie druk vandaag
Ben nog totaal niet wakker ik hou het ff niet meer bij
Ik ben weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja het gaat opeens weer lekker zo![]()
Ik heb meer te doen dan werken en postenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan had je wat moeten posten
ok jij je zinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waarom wordt ik meteen met 1 van de weinige vrouwen in de weerbusiness vergelekenDoe mij Peter Timofeef maar
![]()
Nu moet ik zeker zeggen dat we je gemist hebben hè?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ben ik helemaal vergeten om hier te komen
Was te druk met gamen
Yaay. Het was eigenlijk maar een voorbeeld hoor, vroeg me gewoon af wat ik met Helga gemeen had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok jij je zin[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok jij je zin[afbeelding]
Nee hoor dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker zeggen dat we je gemist hebben hè?![]()
Multitasken heet datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen dan werken en posten![]()
*ouwehoeren*![]()
*koffiedrinken*![]()
Dream onquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft helemaal niet
Zou wel leuk zijn![]()
Begrijpend luisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Multitasken heet datIk ben momenteel aan het begrijpend luisteren naar een collega
Dat klinkt best aantrekkelijk...quote:
Exactquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Begrijpend luisteren
Oftewel je zit naar je monitor te starten en knikt af en toe heel begrijpend en kraamt er af en toe een ooooh ja ... echt waar ?!?!?! uit terwijl je niet weet waar het over gaat
Ik heb er ook ervaring meequote:
Ik ga salarisverhoging afdwingen denk met die moeilijke naam: Multitaskenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Multitasken heet datIk ben momenteel aan het begrijpend luisteren naar een collega
toch niet Cabal heh ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ben ik helemaal vergeten om hier te komen
Was te druk met gamen
Die goede oude tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier volgens mij, we hebben het er een tijdje terug nog uitvoerig over gehad![]()
nou ik vond je gedetaileerde uitleg over de voorspelling nogal op die van helga lijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yaay. Het was eigenlijk maar een voorbeeld hoor, vroeg me gewoon af wat ik met Helga gemeen had.
Ja wel Cabalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet Cabal heh ?
ik heb het 5 minuten volgehouden. blijkt ongeveer zon zelfde soort spel te zijn als WOWte passief naar mijn idee
Je moet epibreren proberen, veel hipper!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga salarisverhoging afdwingen denk met die moeilijke naam: Multitasken![]()
![]()
![]()
Kijk, dan ligt mijn verbazing gewoon aan mijn gebrek aan Helgakennisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik vond je gedetaileerde uitleg over de voorspelling nogal op die van helga lijken.![]()
Tot ze erachterkomen wat t betekentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je moet epibreren proberen, veel hipper!![]()
zolang er geen Headshots in zitten, vind ik het niet leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja wel Cabal
Het is inderdaad net zo'n soort spel als WOW... Vond er eerst ook niets aan maar na een tijdje spelen is het toch best wel leuk
Dat doe je toch ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die goede oude tijd
Ik had vanmorgen een "ruzietje" met een collega. Hij was irritant aan het doen en dacht leuke grapjes te maken, dus ik liep weg en zei rot op idioot en stak mn middelvinger naar hem op.
Komt hij later naar beneden, zeg wil je mij geen idioot noemen ik ken je niet en jij mij niet. En ik hou er ook niet van als je je vinger naar me opsteek
Ga janken man![]()
UTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang er geen Headshots in zitten, vind ik het niet leuk
Helga is KOOL , Tof en leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk, dan ligt mijn verbazing gewoon aan mijn gebrek aan Helgakennis![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef -Magnolia- het volgende:
We gaan het niet over spelletjes hebben![]()
mja menigeen fps heeft tegenwoordig headshots. t komt eigelijk van Quake hehquote:
Dan zal ik de volgende keer dat ik erlangs zap eventjes blijven hangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helga is KOOL , Tof en leuk
Het hele leven is een spelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef -Magnolia- het volgende:
We gaan het niet over spelletjes hebben![]()
Maar bij UT zeiden ze t zo mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja menigeen fps heeft tegenwoordig headshots. t komt eigelijk van Quake heh
ja moet vaak om dr fouten lachen bij De wereld draaid door. kweenie of je dat weleens kijktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan zal ik de volgende keer dat ik erlangs zap eventjes blijven hangen![]()
Ik als 4equote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
MagnoliaDylanesque
WhiteLightning
Lynx666
Teardrop-nl
DeToXiC
Duvekoater
theKiD
![]()
Zo, iedereen gehad
Zullen we het dan maar over het leven hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het hele leven is een spel
Hmm voor m'n gevoel al een jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet vaak om dr fouten lachen bij De wereld draaid door. kweenie of je dat weleens kijkt
heb je wat op te biechten dan ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over het leven hebben?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je wat op te biechten dan ?
mja goed voorbeeld voor de kids. en dan zeker voordoen met je handen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb een heel leuk gedicht voor jullie,
Ga hem nog gebruiken in een les, maar weet nog niet wat voor eentje:
Tien dingen naar keus die je kunt doen met dingen uit je neus
Pak ze met een tangetje,
leg ze op hun zij.
Rol ze tot een slangetje,
gooi ze bij de klei.
Kneed ze, boetseer ze,
wrijf ze glas.
Maak een vorm, een worm,
of sla ze plat.
Plet ze op een postzegel
en plak die op een kaart.
Smeer ze op een boterham
of druk ze in de taart.
Rol ze tot een bol,
een kogel, een raket.
Schiet ze op de kast.
Op het tapijt of het parket.
Week ze tot een papje,
schmink ze op je vel.
Gebruik de rest
als nagellak of gel.
Bak ze, braad ze,
stoof ze in de pan.
Geef ze aan de hond,
of smul er zelf maar van.
Of stop ze, wring ze, prop ze...
(dat is misschien de beste keus)
terug in je neus.
Lijkt me niet slim om dit aan kleine kindertjes te lerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb een heel leuk gedicht voor jullie,
Ga hem nog gebruiken in een les, maar weet nog niet wat voor eentje:
Tien dingen naar keus die je kunt doen met dingen uit je neus
We gaan het ook niet naspelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim om dit aan kleine kindertjes te leren![]()
![]()
Viezerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We gaan het ook niet naspelen
vond m zelf alleen zo grappig, lag in een deuk net![]()
ja dan zat ik toch verkeerd , met die opmerking over opvoedign een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
En dan vragen ouders zich nog af waar hun grut die dingen toch leert
-fluit onschuldig-quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
En dan vragen ouders zich nog af waar hun grut die dingen toch leert
ik zie er heel onschuldig uit dat weet jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
onschuldig, geloof er niks van![]()
Hahahaha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan zat ik toch verkeerd , met die opmerking over opvoedign een paar dagen geleden
Jij en onschuldig?quote:
Grinnikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahahaha!
De juf is de schuldige!![]()
Mja, heb ik van jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij en onschuldig?
Onmogelijke combinatie, zus
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik zie er heel onschuldig uit dat weet je![]()
dit lijkt wel cluedo zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahahaha!
De juf is de schuldige!![]()
cheesburger als ontbijtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:08 schreef Deceit het volgende:
Jippieeeee eindelijk me McDonalds waar ik gisteren om zeurde! Heb Ham And Eggs besteld.. en een cheeseburger.. lol
laat ons maar weer achter met je andere zusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor zo...
Winkelen met zussie![]()
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:08 schreef Deceit het volgende:
Jippieeeee eindelijk me McDonalds waar ik gisteren om zeurde! Heb Ham And Eggs besteld.. en een cheeseburger.. lol
Mayonaisequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...
Of zoiets...
Pulp Fiction![]()
Krijg er niet echt honger van zoquote:
Ik lus geen kaasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...
Pistoletje met eiersaladequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg er niet echt honger van zoMoet nog even ontbijten zo, mayonaise hoeft daar niet bij te komen kijken
![]()
Jij lust eigenlijk niks hè?quote:
Je lijkt op mn exquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook nietBehalve op cheesburgers, tosti's, pizza's en zulks
Dat enzo.. dat doet het hemquote:
Als het meer dingen worden slechtquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als het meer dingen worden slecht![]()
Schuif het maar weer afquote:
Vind ik ook niet, moest er ineens aan denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik vind niet dat je geen-kaas-lusten zo belangrijk moet vinden, dus deze telt gewoon niet.
Daar ben je oudste zus voor, zusquote:
Dan is t goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, moest er ineens aan denken
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
Iemand gisteren nog aan Elvis gedacht?![]()
Er is iemand die een beloning van 3,5 miljoen dollar heeft uitgeloofd voor degene die hem op het pad naar de levende Elvis kon krijgen, maar die staat al een paar jaar en er is nog niks uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef -Magnolia- het volgende:
Jah zielig hè...
Vooral de mensen die nog denken dat hij leeft![]()
Ik wil me wel even verkledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er is iemand die een beloning van 3,5 miljoen dollar heeft uitgeloofd voor degene die hem op het pad naar de levende Elvis kon krijgen, maar die staat al een paar jaar en er is nog niks uitgekomen.![]()
Ken m nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
er is toch ook zo'n Nederlandse 'Elvis lookalike' of tenminste dat denkt ie..Rene Shuhman ofzo?Dat vindt ik zo'n sufferd he![]()
Jah heb ik ook gezien!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
er is toch ook zo'n Nederlandse 'Elvis lookalike' of tenminste dat denkt ie..Rene Shuhman ofzo?Dat vindt ik zo'n sufferd he![]()
En nu ligt ie op de |BBQ?quote:
Zaterdag weer vuurwerk kijken in Scheveningen, vanavond even buurten bij vriendenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:37 schreef Puck1 het volgende:
triest en dat is het![]()
bijna weekend!!wat gaan jullie doen?![]()
![]()
hey duif.....BIERTJE?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je m wel wat te drinken aangeboden
Niet doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:40 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel op ik vanmiddag eerder wegga...
Wát moet je nu weer met een duif in huis?quote:
hee jij ook nog hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát moet je nu weer met een duif in huis?![]()
Ik doe zowaar ietsquote:
mja hier op mn werk loopt er ook zon gast. die denkt dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
Het is voor mij ook een hele schokquote:
doei doei! tot MAANDAG, want morgen is het zaterdag. dan zit ik hier nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef -Magnolia- het volgende:
Nah ja, ik ga shoppen voor mn klasje enzo![]()
See ya all morgen!
Shopsequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef -Magnolia- het volgende:
Nah ja, ik ga shoppen voor mn klasje enzo![]()
See ya all ehhhhh maandag bedoel ik![]()
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doei doei! tot MAANDAG, want morgen is het zaterdag. dan zit ik hier niet![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bah!quote:
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je m wel wat te drinken aangeboden
Ik kon er niet bij, hij was nogal wild. Hij leeft nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:40 schreef Puck1 het volgende:
[..]
wat heb je ermee gedaan?leeft ie nog?
Hij nodigde zichzelf uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát moet je nu weer met een duif in huis?![]()
Wat is dán het verhaal erachterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, bah!
[..]
Nee![]()
[..]
Ik kon er niet bij, hij was nogal wild. Hij leeft nogHij kon de exit zelf na een tijdje weer vinden
.
[..]
Hij nodigde zichzelf uit.
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?quote:
Dat ligt er aan wat ik krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?![]()
Ik hoopte meer op een privébijeenkomstjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?![]()
Mja, donderdag ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een privébijeenkomstje![]()
En je zet niet eens je tanden erin?quote:
Is dat een uitnodigingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, donderdag ofzo![]()
Nu ga ik echt,
Scherpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je zet niet eens je tanden erin?
Nepkat!![]()
Aha! Donderdag dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, donderdag ofzo![]()
Nu ga ik echt,
Lui is ie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ScherpEen beetje Lynx had m aan stukken gereten.. maar deze voert weer geen reet uit
![]()
En dat wil Q. genoemd worden. Z.
Wat mij betreft niet hoor, maar lief dat je t aanbiedtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Aha! Donderdag dus
Moet ik nog chaperonneren?
En volgens mij gewoon in z'n eentje ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lui is ie...
Zit alleen maar in de voorraadkast pindakaas te vreten![]()
Balkondeur stond open. Duif kwam ons interieur checken. Nadat alles okee was bevonden nam ie dezelfde uitgang weer. Nog wel even nagezwaaid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat is dán het verhaal erachter![]()
Weet je wel hoeveel ziektes er in zo'n duif zitten???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je zet niet eens je tanden erin?
Nepkat!![]()
For the last time: Q!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ScherpEen beetje Lynx had m aan stukken gereten.. maar deze voert weer geen reet uit
![]()
En dat wil Q. genoemd worden. Z.
Een huisbezoekje van een duif, gaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Balkondeur stond open. Duif kwam ons interieur checken. Nadat alles okee was bevonden nam ie dezelfde uitgang weer. Nog wel even nagezwaaid.
[..]
Weet je wel hoeveel ziektes er in zo'n duif zitten???
[..]
For the last time: Q!!!!
Dolletjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een huisbezoekje van een duif, gaaf![]()
Om en nabijquote:12?
Sterf.quote:Z.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dolletjes
[..]
Om en nabij
[..]
Sterf.
So much you don't knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lui is ie...
Zit alleen maar in de voorraadkast pindakaas te vreten![]()
Nou doe mij ook maar een kibbeling hoor, met remoladesausje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
moet er nog iemand wat vd markt ?
ik heb totnu toe:
1x lekkerbek (extra gekruid)
1 x lekkerbek
2 porties kibbeling extra gekruid (ravigottiesaus)
1 portie kibbeling (wiskeysaus)
3 Haringen
2 loempias![]()
Nee hoor dank, ik heb net een tosti opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb totnu toe:
1 x lekkerbek
3 Haringen
2 loempias![]()
Oh, maar een big mac komt van de mac natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
bij ons op de markt staat de burger king niet
Oh ja... ik zat er ook nog inquote:
kolere, ik ben lekker uitgeslapen zeg, je hebt natuurlijk gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, maar een big mac komt van de mac natuurlijk.
Doe mij maar twee loempia's met saus en een servetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb totnu toe:
1 x lekkerbek
3 Haringen
2 loempias![]()
Zit je daar in t donker met je laptopjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Oh ja... ik zat er ook nog in
Die kast dus.
Mag ik er al eens uit of hoe zit het?
Nee, ik denk dat ik je in m'n permanente collectie stopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Oh ja... ik zat er ook nog in
Die kast dus.
Mag ik er al eens uit of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, ik ben lekker uitgeslapen zeg, je hebt natuurlijk gelijkmaar die staat ook niet bij ons op de markt hoor
Ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zit je daar in t donker met je laptopje![]()
Das Lynx, die ff komt kijken of je er nog bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Lege potten pindakaas om me heen.. geen eens muziek of zo.
Soms kleppert het kattenluikje...
Voer je me wel af en toe?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik je in m'n permanente collectie stop.
Stem je zo makkelijk inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voer je me wel af en toe?
En dan geen duif graag
Is it meee you're loooking foooorrr...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo?
I can seee it in your eyyess...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is it meee you're loooking foooorrr...
Eigenlijk wilde ik hem als huiskat, maar hij wilde nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Stem je zo makkelijk inDan heeft Lynx er zomaar een huisdiertje bij, Seventees!
I can see it in your smihiiiiile...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
I can seee it in your eyyess...![]()
Lynxen zijn ook veel te wild om in huis gehouden te worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik hem als huiskat, maar hij wilde niet
Nu is t wel weer mooi geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I can see it in your smihiiiiile...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Stem je zo makkelijk inDan heeft Lynx er zomaar een huisdiertje bij, Seventees!
Precies. Lynxen moeten vrij zijn! Ruimte! Uitgestrekte vlakten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lynxen zijn ook veel te wild om in huis gehouden te worden.![]()
Ik heb meer pindakaas dan jij ooit kunt etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef Seventees het volgende:
Snif!
'k Vreet al je pindakaas op! Pas maar op!
Oeh, de sfeer wordt grimmigerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb meer pindakaas dan jij ooit kunt eten.
haha, je schrikt toch niet zoals dat meisje ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Sequencial het volgende:
*staart naar WhiteLightning's avatar in repeat-modus*
*scrollt al rap weer wat naar boven*
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu is t wel weer mooi geweest
Heb dat veel te vaak moeten zingen met 'muziek' op school vroeger![]()
"Bring out the Gimp.".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
.
Straks Seventees weer even uitlaten.
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Puck1 het volgende:
heb 't ook druk, er ligt veel werk, alleen geen zin, zit vandaag ook helemaal alleen![]()
Gek. Doe normaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:46 schreef Seventees het volgende:
Ik heb het druk...
Is dit eng of wat?
als je de seconden aftellen meetelt, dan heb ik het idd drukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
Iedereen heeft t druk behalve ikkk![]()
Ok iedereen heeft t druk behalve wijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je de seconden aftellen meetelt, dan heb ik het idd druk
Neuh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, je schrikt toch niet zoals dat meisje ?
Ik ook, al 3 wekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit een beetje te fok!ken tot half 5
F I N I M A Lquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijnnnnn...
theetje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijnnnnn...
Advil Liquidcaps, mike! It's amazing!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijnnnnn...
Of gewoon t op een zuipen zettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Advil Liquidcaps, mike! It's amazing!
Een biertje zal in zijn geval de truc ook wel klaren denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijnnnnn...
of duik gewoon even je kast inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:24 schreef Lynx666 het volgende:
3 uiterst goeie suggesties
what to choose, what to choose....
Ik denk dat Seventees dan probeert te ontsnappen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
of duik gewoon even je kast in![]()
Lynx duikt vaker in de kast dan dat hij eruit komt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
of duik gewoon even je kast in![]()
gewoon allemaal, dan weet je zeker dat het werktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:24 schreef Lynx666 het volgende:
34 uiterst goeie suggesties
what to choose, what to choose....
Ik werd geroepen?quote:
Nog iets meer dan een half uurtjequote:
Ik vind teambuilding belangrijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Lynx duikt vaker in de kast dan dat hij eruit komt...![]()
*Alvast paraat gaat zitten!*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Seventees dan probeert te ontsnappen..
'Teambuilding' neem je wel erg letterlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind teambuilding belangrijk.
Ik voel me nu net zo'n foute Belgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar eens aangelijnd moet worden...![]()
Denk dat jij de enige bent die 'aangelijnd' is als ik met je klaar benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar eens aangelijnd moet worden...![]()
Jij denkt dat ik voor het eerst met dit bijltje hak?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Denk dat jij de enige bent die 'aangelijnd' is als ik met je klaar ben
Go get him Tiger!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Denk dat jij de enige bent die 'aangelijnd' is als ik met je klaar ben
Jij denkt dat ik geen ervaring heb met wilde katjes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik voor het eerst met dit bijltje hak?.
Ook ervaringen met wilde Lynxen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik geen ervaring heb met wilde katjes?
![]()
*voelt een gewaagde confrontatie aankomen*
lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wil je ook popcorn Dylanesque ?
You have no ideaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ook ervaringen met wilde Lynxen?.
Wat verwachten jullie in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wil je ook popcorn Dylanesque ?
Nou! Ik wacht met spanning op een meid met weelderige boezem die met het bordje 'Ronde 1' voorbij komt lopen...quote:
Al sla je me dood, maar er moet toch íets gebeurenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie in hemelsnaam?.
Ah, nice, naief vlees in de kuipquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
You have no idea![]()
* Seventees wast dit katertje wel even *in handen wrijft*
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben voor Seventees.
Geloof niet dat Magno er is vanmiddagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nou! Ik wacht met spanning op een meid met weelderige boezem die met het bordje 'Ronde 1' voorbij komt lopen...![]()
Sinds die duif hebt laten gaan, maak je mij niet bang meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, nice, naief vlees in de kuip. Die gaat wat meemaken
![]()
![]()
't Is voor het eerst dat ik die naam zie, maar iets zegt me dat ik 'm moet onthouden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef Seventees het volgende:
Geloof niet dat Magno er is vanmiddag
De avatar van DeToXiC komt trouwens een heel eind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Sequencial het volgende:
Ik wacht met spanning op een meid met weelderige boezem die met het bordje 'Ronde 1' voorbij komt lopen...![]()
beetje sensatie op !Fokquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie in hemelsnaam?.
ik zocht een plaatje, niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nou! Ik wacht met spanning op een meid met weelderige boezem die met het bordje 'Ronde 1' voorbij komt lopen...![]()
20 euro op Lynxquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben voor Seventees.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geloof niet dat Magno er is vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |