Hai lieverdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow schatje hier ben ikHallooo
![]()
![]()
![]()
Theetje, lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Seventees het volgende:
Iemand een bakkie op deze laatste saaie dag voor het weekend?
Ja het gaat opeens weer lekker zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff wat zijn jullie druk vandaag
Ben nog totaal niet wakker ik hou het ff niet meer bij
Ik ben weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja het gaat opeens weer lekker zo![]()
Ik heb meer te doen dan werken en postenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan had je wat moeten posten
ok jij je zinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waarom wordt ik meteen met 1 van de weinige vrouwen in de weerbusiness vergelekenDoe mij Peter Timofeef maar
![]()
Nu moet ik zeker zeggen dat we je gemist hebben hè?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ben ik helemaal vergeten om hier te komen
Was te druk met gamen
Yaay. Het was eigenlijk maar een voorbeeld hoor, vroeg me gewoon af wat ik met Helga gemeen had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok jij je zin[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok jij je zin[afbeelding]
Nee hoor dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker zeggen dat we je gemist hebben hè?![]()
Multitasken heet datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen dan werken en posten![]()
*ouwehoeren*![]()
*koffiedrinken*![]()
Dream onquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft helemaal niet
Zou wel leuk zijn![]()
Begrijpend luisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Multitasken heet datIk ben momenteel aan het begrijpend luisteren naar een collega
Dat klinkt best aantrekkelijk...quote:
Exactquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Begrijpend luisteren
Oftewel je zit naar je monitor te starten en knikt af en toe heel begrijpend en kraamt er af en toe een ooooh ja ... echt waar ?!?!?! uit terwijl je niet weet waar het over gaat
Ik heb er ook ervaring meequote:
Ik ga salarisverhoging afdwingen denk met die moeilijke naam: Multitaskenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Multitasken heet datIk ben momenteel aan het begrijpend luisteren naar een collega
toch niet Cabal heh ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ben ik helemaal vergeten om hier te komen
Was te druk met gamen
Die goede oude tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier volgens mij, we hebben het er een tijdje terug nog uitvoerig over gehad![]()
nou ik vond je gedetaileerde uitleg over de voorspelling nogal op die van helga lijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yaay. Het was eigenlijk maar een voorbeeld hoor, vroeg me gewoon af wat ik met Helga gemeen had.
Ja wel Cabalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet Cabal heh ?
ik heb het 5 minuten volgehouden. blijkt ongeveer zon zelfde soort spel te zijn als WOWte passief naar mijn idee
Je moet epibreren proberen, veel hipper!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga salarisverhoging afdwingen denk met die moeilijke naam: Multitasken![]()
![]()
![]()
Kijk, dan ligt mijn verbazing gewoon aan mijn gebrek aan Helgakennisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik vond je gedetaileerde uitleg over de voorspelling nogal op die van helga lijken.![]()
Tot ze erachterkomen wat t betekentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je moet epibreren proberen, veel hipper!![]()
zolang er geen Headshots in zitten, vind ik het niet leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja wel Cabal
Het is inderdaad net zo'n soort spel als WOW... Vond er eerst ook niets aan maar na een tijdje spelen is het toch best wel leuk
Dat doe je toch ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die goede oude tijd
Ik had vanmorgen een "ruzietje" met een collega. Hij was irritant aan het doen en dacht leuke grapjes te maken, dus ik liep weg en zei rot op idioot en stak mn middelvinger naar hem op.
Komt hij later naar beneden, zeg wil je mij geen idioot noemen ik ken je niet en jij mij niet. En ik hou er ook niet van als je je vinger naar me opsteek
Ga janken man![]()
UTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang er geen Headshots in zitten, vind ik het niet leuk
Helga is KOOL , Tof en leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kijk, dan ligt mijn verbazing gewoon aan mijn gebrek aan Helgakennis![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef -Magnolia- het volgende:
We gaan het niet over spelletjes hebben![]()
mja menigeen fps heeft tegenwoordig headshots. t komt eigelijk van Quake hehquote:
Dan zal ik de volgende keer dat ik erlangs zap eventjes blijven hangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helga is KOOL , Tof en leuk
Het hele leven is een spelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef -Magnolia- het volgende:
We gaan het niet over spelletjes hebben![]()
Maar bij UT zeiden ze t zo mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja menigeen fps heeft tegenwoordig headshots. t komt eigelijk van Quake heh
ja moet vaak om dr fouten lachen bij De wereld draaid door. kweenie of je dat weleens kijktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan zal ik de volgende keer dat ik erlangs zap eventjes blijven hangen![]()
Ik als 4equote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
MagnoliaDylanesque
WhiteLightning
Lynx666
Teardrop-nl
DeToXiC
Duvekoater
theKiD
![]()
Zo, iedereen gehad
Zullen we het dan maar over het leven hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het hele leven is een spel
Hmm voor m'n gevoel al een jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet vaak om dr fouten lachen bij De wereld draaid door. kweenie of je dat weleens kijkt
heb je wat op te biechten dan ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over het leven hebben?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je wat op te biechten dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |