Hai lieverdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow schatje hier ben ikHallooo
![]()
![]()
![]()
Theetje, lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Seventees het volgende:
Iemand een bakkie op deze laatste saaie dag voor het weekend?
Ja het gaat opeens weer lekker zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff wat zijn jullie druk vandaag
Ben nog totaal niet wakker ik hou het ff niet meer bij
Ik ben weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja het gaat opeens weer lekker zo![]()
Ik heb meer te doen dan werken en postenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan had je wat moeten posten
ok jij je zinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waarom wordt ik meteen met 1 van de weinige vrouwen in de weerbusiness vergelekenDoe mij Peter Timofeef maar
![]()
Nu moet ik zeker zeggen dat we je gemist hebben hè?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ben ik helemaal vergeten om hier te komen
Was te druk met gamen
Yaay. Het was eigenlijk maar een voorbeeld hoor, vroeg me gewoon af wat ik met Helga gemeen had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok jij je zin[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok jij je zin[afbeelding]
Nee hoor dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker zeggen dat we je gemist hebben hè?![]()
Multitasken heet datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen dan werken en posten![]()
*ouwehoeren*![]()
*koffiedrinken*![]()
Dream onquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft helemaal niet
Zou wel leuk zijn![]()
Begrijpend luisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Multitasken heet datIk ben momenteel aan het begrijpend luisteren naar een collega
Dat klinkt best aantrekkelijk...quote:
Exactquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Begrijpend luisteren
Oftewel je zit naar je monitor te starten en knikt af en toe heel begrijpend en kraamt er af en toe een ooooh ja ... echt waar ?!?!?! uit terwijl je niet weet waar het over gaat
Ik heb er ook ervaring meequote:
Ik ga salarisverhoging afdwingen denk met die moeilijke naam: Multitaskenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Multitasken heet datIk ben momenteel aan het begrijpend luisteren naar een collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |