Krijg er niet echt honger van zoquote:
Ik lus geen kaasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...
Pistoletje met eiersaladequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg er niet echt honger van zoMoet nog even ontbijten zo, mayonaise hoeft daar niet bij te komen kijken
![]()
Jij lust eigenlijk niks hè?quote:
Je lijkt op mn exquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook nietBehalve op cheesburgers, tosti's, pizza's en zulks
Dat enzo.. dat doet het hemquote:
Als het meer dingen worden slechtquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als het meer dingen worden slecht![]()
Schuif het maar weer afquote:
Vind ik ook niet, moest er ineens aan denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik vind niet dat je geen-kaas-lusten zo belangrijk moet vinden, dus deze telt gewoon niet.
Daar ben je oudste zus voor, zusquote:
Dan is t goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, moest er ineens aan denken
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
Iemand gisteren nog aan Elvis gedacht?![]()
Er is iemand die een beloning van 3,5 miljoen dollar heeft uitgeloofd voor degene die hem op het pad naar de levende Elvis kon krijgen, maar die staat al een paar jaar en er is nog niks uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef -Magnolia- het volgende:
Jah zielig hè...
Vooral de mensen die nog denken dat hij leeft![]()
Ik wil me wel even verkledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er is iemand die een beloning van 3,5 miljoen dollar heeft uitgeloofd voor degene die hem op het pad naar de levende Elvis kon krijgen, maar die staat al een paar jaar en er is nog niks uitgekomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |