Ken m nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
er is toch ook zo'n Nederlandse 'Elvis lookalike' of tenminste dat denkt ie..Rene Shuhman ofzo?Dat vindt ik zo'n sufferd he![]()
Jah heb ik ook gezien!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
er is toch ook zo'n Nederlandse 'Elvis lookalike' of tenminste dat denkt ie..Rene Shuhman ofzo?Dat vindt ik zo'n sufferd he![]()
En nu ligt ie op de |BBQ?quote:
Zaterdag weer vuurwerk kijken in Scheveningen, vanavond even buurten bij vriendenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:37 schreef Puck1 het volgende:
triest en dat is het![]()
bijna weekend!!wat gaan jullie doen?![]()
![]()
hey duif.....BIERTJE?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je m wel wat te drinken aangeboden
Niet doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:40 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel op ik vanmiddag eerder wegga...
Wát moet je nu weer met een duif in huis?quote:
hee jij ook nog hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát moet je nu weer met een duif in huis?![]()
Ik doe zowaar ietsquote:
mja hier op mn werk loopt er ook zon gast. die denkt dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
Het is voor mij ook een hele schokquote:
doei doei! tot MAANDAG, want morgen is het zaterdag. dan zit ik hier nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef -Magnolia- het volgende:
Nah ja, ik ga shoppen voor mn klasje enzo![]()
See ya all morgen!
Shopsequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef -Magnolia- het volgende:
Nah ja, ik ga shoppen voor mn klasje enzo![]()
See ya all ehhhhh maandag bedoel ik![]()
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doei doei! tot MAANDAG, want morgen is het zaterdag. dan zit ik hier niet![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bah!quote:
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je m wel wat te drinken aangeboden
Ik kon er niet bij, hij was nogal wild. Hij leeft nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:40 schreef Puck1 het volgende:
[..]
wat heb je ermee gedaan?leeft ie nog?
Hij nodigde zichzelf uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát moet je nu weer met een duif in huis?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |