Wat is dán het verhaal erachterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, bah!
[..]
Nee![]()
[..]
Ik kon er niet bij, hij was nogal wild. Hij leeft nogHij kon de exit zelf na een tijdje weer vinden
.
[..]
Hij nodigde zichzelf uit.
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?quote:
Dat ligt er aan wat ik krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?![]()
Ik hoopte meer op een privébijeenkomstjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?![]()
Mja, donderdag ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een privébijeenkomstje![]()
En je zet niet eens je tanden erin?quote:
Is dat een uitnodigingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, donderdag ofzo![]()
Nu ga ik echt,
Scherpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je zet niet eens je tanden erin?
Nepkat!![]()
Aha! Donderdag dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, donderdag ofzo![]()
Nu ga ik echt,
Lui is ie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ScherpEen beetje Lynx had m aan stukken gereten.. maar deze voert weer geen reet uit
![]()
En dat wil Q. genoemd worden. Z.
Wat mij betreft niet hoor, maar lief dat je t aanbiedtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Aha! Donderdag dus
Moet ik nog chaperonneren?
En volgens mij gewoon in z'n eentje ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lui is ie...
Zit alleen maar in de voorraadkast pindakaas te vreten![]()
Balkondeur stond open. Duif kwam ons interieur checken. Nadat alles okee was bevonden nam ie dezelfde uitgang weer. Nog wel even nagezwaaid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat is dán het verhaal erachter![]()
Weet je wel hoeveel ziektes er in zo'n duif zitten???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je zet niet eens je tanden erin?
Nepkat!![]()
For the last time: Q!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ScherpEen beetje Lynx had m aan stukken gereten.. maar deze voert weer geen reet uit
![]()
En dat wil Q. genoemd worden. Z.
Een huisbezoekje van een duif, gaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Balkondeur stond open. Duif kwam ons interieur checken. Nadat alles okee was bevonden nam ie dezelfde uitgang weer. Nog wel even nagezwaaid.
[..]
Weet je wel hoeveel ziektes er in zo'n duif zitten???
[..]
For the last time: Q!!!!
Dolletjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een huisbezoekje van een duif, gaaf![]()
Om en nabijquote:12?
Sterf.quote:Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |