zo dan , een waterval is wel erg hoor haha. dan kan je af en toe net zo goed in de sloot springen als je naar huis gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een stortregenbui waar het lijkt dat je gewoon onder een waterval staatMaar dan wel onderweg naar huis, t is vervelend om de hele dag nat rond te lopen
![]()
Dat zou ook gewoon moeten kunnen eigenlijk.. zonder dat je gek aangekeken wordt dan hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , een waterval is wel erg hoor haha. dan kan je af en toe net zo goed in de sloot springen als je naar huis gaat.
mja het werkt wel ontspannend ja. echter hangt dit wel van het jaargetijde af. over een maand of 3 wil ik toch echt niet meer in de regen fietsenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zou ook gewoon moeten kunnen eigenlijk.. zonder dat je gek aangekeken wordt dan hehoewel slootwater wel stinkt.. maar een wandelingetje door de stortregen kan best verfrissend werken
daarom moet je er eigenlijk in de zomer van genietenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het werkt wel ontspannend ja. echter hangt dit wel van het jaargetijde af. over een maand of 3 wil ik toch echt niet meer in de regen fietsen
mijn moeder is al aan t koken voor mequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga denk maar even voorzichtig bij moeders lief aankloppen. kan ik gelijk ff mee eten
Met dat laatste ben ik het helemaal eens!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een stortregenbui waar het lijkt dat je gewoon onder een waterval staatMaar dan wel onderweg naar huis, t is vervelend om de hele dag nat rond te lopen
![]()
Wat voor bedrijf zou dat zijn? Vast iets creatiefs...reclamebureau denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Seventees het volgende:
Stel dat wij allemaal op hetzelfde kantoor werkten, hè...
Allemaal heren en twee dames...
Eentje die niet te klagen heeft over aandacht. Een tweede dame die mangothee en koekjes uitdeelt.
Lynx666 die ieder uur wel een excuus heeft om in de voorraadkast te moeten zijn
Wat een dolle bende zou dat worden
Komt goed uit want dan is de voorraadkast lekker dichtbijquote:
Ik denk een papierverkoperquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf zou dat zijn? Vast iets creatiefs...reclamebureau denk ik
Je hebt toch niet t hele topic door gelezen hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:31 schreef whosvegas het volgende:
Jesus wat een lamballen hier, get a live
bijna..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zijn we er al ?
Ja ik ook wel. Leuk zo'n vrije donderdag, maar als je de volgende ochtend weer opmoet is t toch een beetje vervelend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik heb zin in weekend! ben het gedoe hier op mn werk beetje zat
Nee ik was gister vrij, maar moest vandaag weer opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je morgen ook werken dan ? of bedoel je FOK! ?
ah, nou ik ben al bijna weer door mn werk heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:24 schreef Dylanesque het volgende:
Vandaag waarschijnlijk echt helemaal niks te doen weer trouwens
Succes..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:28 schreef DeToXiC het volgende:
Baaldag vandaag... 'k moet eerst ff wat doen.![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, nou ik ben al bijna weer door mn werk heen.
gelukkig is er markt vandaag, en moet ik voor jan en alleman allemaal vis enzo meenemen.
dus kan ik er mooi een uur tussenuit
ja hier regent het af en aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
LekkerHopelijk gaat t zonnetje hier nog een beetje schijnen, dan kan ik even lekker buiten op een bankje gaan lunchen
![]()
Hier nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hier regent het af en aan
ik zal s wat harder blazenquote:
Ik heb m'n portie regen gister wel gehad.. zit je leuk vuurwerk te kijken vanaf het dak van de buren, gaat t me opeens hard regenen en waaien, vloog bijna van t dak afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal s wat harder blazen
oh ja das waar , dat vuurwerk. is dat nou iedere dag ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb m'n portie regen gister wel gehad.. zit je leuk vuurwerk te kijken vanaf het dak van de buren, gaat t me opeens hard regenen en waaien, vloog bijna van t dak af
Vuurwerk scheveningen heb je het over neem ik aan ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb m'n portie regen gister wel gehad.. zit je leuk vuurwerk te kijken vanaf het dak van de buren, gaat t me opeens hard regenen en waaien, vloog bijna van t dak af
Nu even wel volgens mij, vanavond en morgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja das waar , dat vuurwerk. is dat nou iedere dag ?
Zijn toch van die wedstrijden ofzo tussen allerlei landen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu even wel volgens mij, vanavond en morgen![]()
kan je niet vragen of ze wat hoger schieten ? dan kan ik het nl ook zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu even wel volgens mij, vanavond en morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |