Consider it donequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
Trouwens die lijst met oude topics mag ook weleens bijgewerkt worden
Dat topic volbaggeren die laatste 6 replies verdienen ook kuddo'squote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
kuddos voor jou
quote:
Ik was te laat voor kaartenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Pelgrim het volgende:
Nog een weekje en dan raggen en beuqen op Decibel
Heb er zin in.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Pelgrim het volgende:
Nog een weekje en dan raggen en beuqen op Decibel
als je ff 3 posts naar boven had gelezen, had je gelezen dat ik er ook was geweestquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef Pablo88 het volgende:
Gisteren Noisecontrollers @ Radstake --> GE-WEL-DIG![]()
Een koningen set gedraaid![]()
Mensen die dr ook bij waren??![]()
NC FTW !!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
mensen gister nog naar D-Block & S-te-Fan geweest?
haha goeiequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je ff 3 posts naar boven had gelezen, had je gelezen dat ik er ook was geweest![]()
Wel kut voor je. Ik ga er als VIP heenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik was te laat voor kaarten [afbeelding]
dat is zijn nieuwste nummer, hij heeft zelf ook nog geen titel bedachtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
haha goeie![]()
afsluiting was cker briljant, hoe heet dat nummer van Kasparov ook al weer?![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
mensen gister nog naar D-Block & S-te-Fan geweest?
Ja was idd gezellig.quote:
Lekkere filmpjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Sethje het volgende:
Filmpjes van D-Block & S-Te-Fan
Abject-Tuduu
D-Block & S-Te-Fan - Ride With us
D-Block & S-Te-Fan - Here comes the remix
Ja ik ben er mee bezig maar door wat omstandigheden (werk, scheiding van me ouders en shit) heb ik weinig tijd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:24 schreef CrustyClown het volgende:
@JortK.
Is je site al een beetje af jongen. Heb je reactie al vaker voorbij zien komen dat we moeten wachten op je site. Maar komt hij er daadwerkelijk ook
. Als je nog wat hulp zoekt. Deze IT meneer kan je miss wel helpen zo af en toe
Kan je via PM niet een linkje geven naar een previewtje... (A).quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik ben er mee bezig maar door wat omstandigheden (werk, scheiding van me ouders en shit) heb ik weinig tijd...
Vanavondquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kan je via PM niet een linkje geven naar een previewtje... (A).
vind het niet echt denderende namen, eerder de reeds gevestigde orde...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/9343:b2s_maakt_de_3_Thrillogy_namen_bekend.html
dit gaat er weer een worden hoorik zal niet verklappen wie het zijn.. je moet het filmpje maar kijken
Neemt ieder zn stal mee dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep ik had er ook 2 van de 3 goed had alleen neit op the prophet gegoktm aar op Duro.. maar als ze allemaal hun stal meenemen, dan krijg je dus a-lusion erbij, brennan heart, evt wildstylez, headhunterz en miss nog wel wat bijzondere combinaties ofzo.. bij neophyte is het gewoon raggen heel de nacht met alle rotterdamse DJ's en miss een verdwaalde italiaan.. en jump kom ik niet![]()
dus hoewel de grote namen miss voorspelbaar zijn, denk ik dat de "vrienden" van de grote namen het goed gaan maken
Het zal wel een soort van X-qlusive worden maar dan met 3 verschillende dj's een eigen zaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Neemt ieder zn stal mee dan?
Want dan heb ik er ook wel oren naar
Toch misschien maar een paar kaarten halen dan, ik heb voor Oktober toch nog niets gepland staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het zal wel een soort van X-qlusive worden maar dan met 3 verschillende dj's een eigen zaal
ja, zoiets denk ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het zal wel een soort van X-qlusive worden maar dan met 3 verschillende dj's een eigen zaal
Ha! Had ik het toch als eerste goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Sethje het volgende:
Prophet, Ruthless en Neophyte, was te verwachten
die mag je zeker niet doorsturen naar mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
eerst maar zorgen dat ik hem zelf krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
die mag je zeker niet doorsturen naar mij
Wow, dit is inderdaad een zeer vet nummertje!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:12 schreef Sethje het volgende:
www.myspace.com/basoskam
Is ie te beluisteren, en hij is echt supervet
hoe weet jij dat nou weer??quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:12 schreef Sethje het volgende:
www.myspace.com/basoskam
Is ie te beluisteren, en hij is echt supervet
inderdaadquote:
zaterdag nog ff naar hardstyle feestje in de zinc geweest.. we waren er pas het laatste uurtjequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef PitcheR het volgende:
Mag ik ook in het rijtje liefhebbers ?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dutch_Master_-_Zany_ken_zen_bier_nie_op
Ik zeg uploaden maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
jij haalt normaal toch ook alles binnen met usenet toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is grappigquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij wordt het geen officiele release en mag ie gewoon gedownload worden. Tis gewoon een nummer voor de fun gemaakt
http://rapidshare.com/fil(...)_zen_bier_nie_op.mp3
Klinkt goed iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:17 schreef Pittie het volgende:
[..]
Wow, dit is inderdaad een zeer vet nummertje!
Nu hopen op een snelle "full" versie![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik krijg er alleen maar goeie herinneringen aanquote:
ws komen er zoveel gastdj's dat het concept ook net zo goed hardbass kon heten...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja dat is de opzet van eht hele gebeuren
Lees maar :
Wie er uitgenodigd zijn voor deze solo optredens wordt nog angstvallig geheim gehouden. Zeker is dat deze artiesten van formaat, die tevens actief zijn als producenten, de avond niet alleen zullen doorbrengen. Op deze speciale avond krijgen zij bezoek van vele DJ-vrienden.
ik denk dat het vet gaat worden![]()
dat muziekje onder het filmpjeals het net zo'n anthem wordt als van Hardbass vorige keer
![]()
Wedduh dat de jump enorm rustig zal zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ws komen er zoveel gastdj's dat het concept ook net zo goed hardbass kon heten...
dat zie ik inderdaad ook nog wel gebeurenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ws komen er zoveel gastdj's dat het concept ook net zo goed hardbass kon heten...
Jammer dat ze geen 16-jarige binnenlaten. Dan zou ruthless ook als Jeckyll and Hyde kunnen draaien. Dan staan er alleen maar vervelende pubertjes te sjumpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wedduh dat de jump enorm rustig zal zijn
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terugquote:
Dat zie je even verkeerd. En ik heb een vinyl uit 2006 dus hij is veel ouder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terug)
Toendertijd vond ik hem ook supervet, maar je weet hoe het gaat, je hoort op de feesten vaak eigen producties plus recente klappers.quote:Rip-Date....: Apr-27-2006
hebben we het over Philippe Rochard - The World?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terug)
nu maar wachten op een linkje ergens op een forumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
Zie net op Freaky dat Atrocity en Chopper uit zijn!![]()
![]()
Nog een week danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Releasedatum: 20 aug
freaky gaat 'm dan pas verzenden naar platenshops...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Releasedatum: 20 aug
Atrocity vind ik echt een baggerplaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zie net op Freaky dat Atrocity en Chopper uit zijn!![]()
![]()
Je hebt gelijk. Tijd is al snel gegaan, heb niet eens doorgehad dat ik dit nummer al vorig jaar in mijn mix had gegooid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat zie je even verkeerd. En ik heb een vinyl uit 2006 dus hij is veel ouder.
[..]
Goede muziek is zowiezo tijdloosquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Tijd is al snel gegaan, heb niet eens doorgehad dat ik dit nummer al vorig jaar in mijn mix had gegooid.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Atrocity vind ik echt een baggerplaat![]()
Ik heb het nummer net voor het eerst geluisterd op YouTube, maar hij is dus al op Qlimax 2006 gedraaid?? Pff wat duurt dat lang voordat een plaat eindelijk gereleased word zeg..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Qlimax '06 al 1 van m'n favorieten.
Stiekum had ik hem op de DVD pas gehoord en daar stond een tracklist bij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer net voor het eerst geluisterd op YouTube, maar hij is dus al op Qlimax 2006 gedraaid?? Pff wat duurt dat lang voordat een plaat eindelijk gereleased word zeg..
Snap trouwens nooit hoe mensen op feesten (daar worden de platen lijkt me toch het eerst gedraaid) weten hoe een nieuw nummer heet enzo. Showtek - FTS heb ik ook niet op gelet tijdens Qlimax, maar het nummer is genoeg mensen opgevallen die er op dat moment waren.
Partymaatje vind dat nummer ook supervet. Maar ik vind het echt een 1tonig nummer met een baggerbreak erin. Nee als ik deze hoor zul je mij geen voet zien verzettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Qlimax '06 al 1 van m'n favorieten.
www.showtek.nlquote:Upcoming, the must have! We mixed the defqon_1 2007 cd. Available including the dvd! A collection of our most favourite tunes at the moment.. including some brand new tracks and remixes! Check out the q-dance webpage for more info.. C ya
Ik vinnum ook supervet. Lekker vaag, altijd leuk voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Partymaatje vind dat nummer ook supervet. Maar ik vind het echt een 1tonig nummer met een baggerbreak erin. Nee als ik deze hoor zul je mij geen voet zien verzetten
van mij mag de dvd uitkomenquote:
Wij hebben er ook zo eentje rondlopen in ons stampgroepje. De meeste nummers kent hij altijd wel en hij weet meestal wel of het een nieuw nummer is. Wat overigens meestal dan al wel ergens in een setje was gedraaid door iemand. Ik geniet meestel gewoon van de muziek en laat het nummers raden maar gewoon aan de rest over. (Ben niet zo iemand die alle titels kan herinneren)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Snap trouwens nooit hoe mensen op feesten (daar worden de platen lijkt me toch het eerst gedraaid) weten hoe een nieuw nummer heet enzo. Showtek - FTS heb ik ook niet op gelet tijdens Qlimax, maar het nummer is genoeg mensen opgevallen die er op dat moment waren.
ja op Hardbase.net (werd later hardbase.fm) tijdje een show gehad, en ook paar keer op hard.fm gedraaid iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef RemcoW85 het volgende:
@Warezguy: Wist niet dat jij Ernestoow was.. Heb op Hardbase (of was het Hard.FM?) volgens mij nog setjes live van je gehoord![]()
Nicequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef warezguy05 het volgende:
Binnenkort nieuwe maandelijkse mix van mij @ Music In Control.nl (hardtrance, early hs & hardstyle)
Episode 1 (Ernestoow Outta Control)
-----------------------------------------------------------
01. Vincent De Moor Fly Away (Sean Tyas rmx)
02. Paul Webster pres. JPW - Wavelength
03. Bas & Ram - Alien Threat (DJ Sequence rmx)
04. Ultraform - Colours Of The Fifth Rainbow
05. Robbie vs. Nocera - Gonkyo (Montorsi rmx)
06. Claudio Diva - Book In Air
07. BVR - Together
08. DJ Tom 809 - Mars Attack (Refreshed rmx)
09. Tommy Pulse - Techno Riot
10. Queen Elisabeth - First Lesson
11. Brian M vs McBunn - Vibrations (original mix)
12. Showtek - Dominate
13. Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet Vs. JDX Remix)
link plaats ik wel zodra hij online is
had zelf gehoord dat de DVD rond 16/19 augustus zou komen, maar dat is wel erg binnenkort, nog maar ff afwachten danquote:
paar van mijn kameraden zijn daar goed in, die zijn altijd op de hoogte van de nieuwste shit en die hebben ook altijd al een preview gehoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik kreeg net ook van iemand een forum linkje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:46 schreef CrustyClown het volgende:
Woejj krijg net van een van mijn suppliers een nieuw forum linkje. Hijs de enige van ons die nog wel op soundbase kon en daar altijd de nieuwe shit had. Maar hij was ook erg tevreden over deze. DUs ik zal eens rond gaan kijken
Nee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ga je ons nou jaloers maken?
* RemcoW85 giltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef CrustyClown het volgende:
Dit zijn iig wat losse tracks die ik er vanaf hb gehaalt. Was nog even bezig. Maar wie intresse heeft. Geef maar een gil...
VOlgens mij was je al lid remco, ik zag je naam al staan in de actieve gebruikers. A2W forumpjequote:
Die is het jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Oja als die het is ben ik er idd lid.
Daar over gesproken, ik ben nu bezig met de mogelijkheid waarmee je je eigen livesets ook kunt neerplempen... en dan komt die onlinequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die is het ja. Maar ik vind hem al wel iets beter als MIC, wachtte eigenlijk nog op een PM van JortK met zijn nieuwe site, maar das nog even afwachten geblazen
In de zin van echt uploaden enzo? Komt er ook een feature voor een tracklistje bij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik ben nu bezig met de mogelijkheid waarmee je je eigen livesets ook kunt neerplempen... en dan komt die online
Ben benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik ben nu bezig met de mogelijkheid waarmee je je eigen livesets ook kunt neerplempen... en dan komt die online
ik zou die mogelijkheid niet intern exploiteren maar onder een andere naam als ik jou wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JortK het volgende:
[..]
IK wacht nog wel even op de vinyl release. Officieel maandag, maar bij freaky is hij er al. Dus het zal niet al te lang meer durenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
chopper van de Donkeys is ook in goede kwaliteit beschikbaar.. maar het nr moet denk ik nog op me groeien....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat zie je even verkeerd. En ik heb een vinyl uit 2006 dus hij is veel ouder.
[..]
Toendertijd vond ik hem ook supervet, maar je weet hoe het gaat, je hoort op de feesten vaak eigen producties plus recente klappers.
Waarbij The World dus vooral de laatste tijd niet vaak meer is gedraaid. Op XX gingen we helemaal uit onze plaat toen Willem hem weer eens had meegenomen. En ik had Stefan vantevoren gevraagd of hij hem mee wilde nemen![]()
En in ons "stap/stamp-groepje" is het een nummer met speciale waarde zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
hebben we het over Philippe Rochard - The World?
http://www.discogs.com/release/672486
Leest Da Speedfreak hier mee ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
the world is inderdaad een nr wat niet veel gedraaid is/wordt, maar wat het zeker verdiend om regelmatig langs te komen puur omdat het gewoon een bek dicht en stampen nummer is ::Y
ik ahd kippenvel toen ie op XX langskwam
Showtekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
wie gaat er trowuens hier naartoe:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
gruwelijk feest, gruwelijke locatie, gruwelijk eindje wegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik den kdat showtek maar een klein deel van de avond is![]()
Donkey Rollers
Duro
Dutch Master
Gizmo
Luna
Showtek
Technoboy
Tony
MC: DV8
dat vind ik geen line up waar je je voor meot schamen
Haha ja....wat een feestje..echt een topdag. Lekker hard geluid, genoeg ruimte om te stampen vooraan bij de hardstyle. Josh & wesz een superset, Headhunterz was ook weer goed knallen, D-Block & S-Te-Fan wat een dikke set zeg en hun nieuwe plaat Stronger is ook superstrak en heerlijk hard.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:25 schreef Nashje het volgende:
Al mensen terug van Decibel?
http://www.discogs.com/artist/Michel+Pollen?anv=M.+Pollenquote:1-04 Refresh A Step Too Far (DJ Tony Remix) (2:56)
Remix - DJ Tony (2)
Written-By - B. Kovak* , M. Pollen*
Lijkt wel alsof de hele hardstyle/jump scene door 5 mensen wordt ge-owned ofzo.quote:In Groups: 040, Camilia, Cenoginerz, Club Robbers, Donkey Rollers, Lisa & Tori, Mos Phat, Virus (4), Zini & Kantini, Zupa Dupa
The Pitcherquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Michel+Pollen?anv=M.+Pollen
Je hebt PMquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Donkey_Rollers_-_Atrocity__Chopper_(Fusion_040-5)-Vinyl-2007
hoe dik issie??quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Donkey_Rollers_-_Atrocity__Chopper_(Fusion_040-5)-Vinyl-2007
Ik vind ze wel leuk! Chopper is een lekker instrumentaal nummertje, Atrocity beetje vaag, wel lekker.quote:
99 problems die in bij en josh en wesz voorbij kwam, zo'n lekker nummerquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef Sethje het volgende:
Decibel was zo vet fucking hell ik wil terug.
Tu Tu Tu Tu Tu TUUDUUUUUUUUUUU
IK hoorde het openingsnummer van Pavo vandaag ook even in de auto op Slam, man man wat een aanfluiting. Ik vond het persoonlijk beetje slechte set van Pavo. Hij krijgt van mij toch meer respect als hij samen draait. Maar voor mij persoonlijk was een van de beste mannen van gister nog steeds Charley Lownoise. Man man, elke keer als ik die man zie ga ik bezweet en kapot weg. InQontrol 06, samen met Deepack. En nu weer op Decibel. Jammer dat ik net onder een van de plaatjes sprong, kreeg beetje kramp tijdens de afzetquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Sethje het volgende:
Ja klopt die klopte er ook heerlijk op.
Man hoe HEadhunterz opende met Tudduu ik wist niet waar ik het moest zoeken.
Pavo opende ook grappig met Samirs Theme.
En die nieuwe D-Block & S-Te-fan - Stronger...wat een ontzettende zaagplaat..zo'n harde bassen
Bij pavo ben ik ook ff gaan lopen. De opening was wel grappig. Da was toch van zo; n bekend nummer dat ergens in de top40 te vinden is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
IK hoorde het openingsnummer van Pavo vandaag ook even in de auto op Slam, man man wat een aanfluiting. Ik vond het persoonlijk beetje slechte set van Pavo. Hij krijgt van mij toch meer respect als hij samen draait. Maar voor mij persoonlijk was een van de beste mannen van gister nog steeds Charley Lownoise. Man man, elke keer als ik die man zie ga ik bezweet en kapot weg. InQontrol 06, samen met Deepack. En nu weer op Decibel. Jammer dat ik net onder een van de plaatjes sprong, kreeg beetje kramp tijdens de afzet. Maar na het geweldige anthem, the orgasm !
Zeker een plaat die bij mij aan de muur komt hangen. Man man wat vind ik dat een lekker nummertje!
Als dat zo is ben ik een blij manquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er al sets online van Decibel?
B2s heeft nooit livesets. alleen de prophet zal de zijne op z'n site zetten denk ik....quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er al sets online van Decibel?
Die Brainkicker had ik nog nooit gehoord, ook echt een dikke plaat. En die laatste 5 nrs pff volle gas gaanquote:D-Block & S-te-Fan @ Decibel 2007:
1. D-Block & S-te-Fan - Decibel Intro
2. Outsiders - 99 Problems
3. Scope Dj - Lockdown
4. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
5. The Prophet - Dipswitch
6. Wild Motherfuckers - Dirty Fother Mucker (Reload's Mash Up)
7. Abject - Rock That Thing!
8. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
9. Unknown - Take On My Bootleg
10. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
11. A-Lusion - Be Yourself
12. The Machine - Butterfly
13. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
14. Abject - Tuuduu
15. Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
16. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
17. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock This Joint
18. Donkeyrollers - Ruff
19. Phillipe Rochard - The World
20. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The RMX (D-Block & S-te-Fan Remix)
21. VA - Tat's Mash Up
ja hoor, The World staat er wel weer tussenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:03 schreef Sethje het volgende:
Tering die set van D-Block & S-Te-fan!
[..]
Die Brainkicker had ik nog nooit gehoord, ook echt een dikke plaat. En die laatste 5 nrs pff volle gas gaan
Willem draaide 'm ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, The World staat er wel weer tussen![]()
de 1e kick in het hele nummer is al harder dat de qlimax-kicks uit de meeste hardstyle nummersquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik voorspel een nieuwe hardstyle klapper
Sound Creators - How We Domeesterlijke plaat
dat is tegelijk met 24 dus de keuze lijkt me dan snel gemaaktquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan?
http://partyflock.nl/party/99572:Explosive_Car_Tuning.html
Oeh naar 24 wil ik ook wel heenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is tegelijk met 24 dus de keuze lijkt me dan snel gemaakt
quote:1. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas
2. Southstylers - Crystal
3. Zany & Tatanka ft. DV8 - Front 2 Back (worstenbroodjes mix)
4. D-block & S-te-fan - Ride With Us
5. Wildstylez - Life's a bitch
6. Headhunterz - Forever As One
7. Noisecontrollers - Crump
8. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
9. Dutch Master - Killer beat
10. Tatanka - Let's Rock
11. Donkey Rollers - Fusion of Sound
12. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
13. Zany mts. The Beholder - Annihilating
14. Scope DJ - Lockdown
lolquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=13sA4_llT0Q
het moet niet gekker worden
Je zou toch gelijk censuur willen gaan invoeren als je dit hoort??quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Filmpje is maar 4:39quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:29 schreef mstx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tJhtokIAe_Q
Sethje ben jij dat @ 5:53?
En nou komt die michel pollen naar vorenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de Zany fans onder ons: http://www.youtube.com/watch?v=-ukmaK18GeM&feature=dir
ik weet neit of ie al een keer voorbij is gekomen hoor![]()
ik ken hem iig via Crusty
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef mstx het volgende:
Refresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix)
* mstx gaat zoeken op discogs:
http://www.discogs.com/release/1025707
[..]
http://www.discogs.com/artist/Michel+Pollen?anv=M.+Pollen
[..]
Lijkt wel alsof de hele hardstyle/jump scene door 5 mensen wordt ge-owned ofzo.
Ja je ziet mij wel voorbij komen, ik heb die oranje polo aan, na 3.20 ofzo ben ik vol in beeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:29 schreef mstx het volgende:
Haha ja ik was het echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan heb ik je wel gezien sethje en ik dacht je ook te herkennenvan je pinguinpak bij zany/pavo
![]()
Maar wist het niet zeker![]()
http://www.dblock-stefan.com/quote:Vinylnews!
After a period of time we are going to continue releasing our vinyls! Our remix for the viper and g-town madness will be released!
More announced soon!
Tis wel een strak plan, moet dan alleen het fok logo in een groot bestand hebben. Wit ofzo.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ sethje ja die staatwel in de planning jaals ik je zie ,( je zal net als wij wel vooraan staan ?
) zal ik je ff aantikken
miss meoten we hier op FOk eens een herkenbaar FOK shirt gaan maken.. iets met: hardstyle, Fok de rest erop of iets dergelijks
en dan fok als in het Fok logo ofzo
en dan uiteraard je nickname
![]()
hoorde die mix van Johan tijdje geleden al, vind hem wel goed, maar hij is ook wel weer foutquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
I Got You 2007, wat een dikke trackquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:29 schreef mstx het volgende:
goed idee, i'm in!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
miss meoten we hier op FOk eens een herkenbaar FOK shirt gaan maken.. iets met: hardstyle, Fok de rest erop of iets dergelijks
en dan fok als in het Fok logo ofzo
en dan uiteraard je nickname
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik doe zoiezo meeis er geen vector bestandje van ? zoals toen van het defqon logo
Michel Pollen en Raoul van Grinsven, DJ's/Producersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de Zany fans onder ons: http://www.youtube.com/watch?v=-ukmaK18GeM&feature=dir
Heyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:41 schreef Archiee het volgende:
vette shit, boy for president gek!
Ha, ja al een tijdje, erg drukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heyterug van vakantie?
Maar ik zal er eens serieus voor gaan zitten. Effe kijken wat ik ermee kan.
iemand een goeie en goedkope drukkerij. De mijne die ik altijd heb (omleiding , zany shirt) die is pas goedkoop bij minimaal 5 shirtjes (22 euro ongeveer per shirtje)
* JortK gaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ha, ja al een tijdje, erg druk![]()
Zaterdag weer eens een feestje mee pikken!, gaan er nog meer naar mysteryland hier?![]()
Mwa uiteindelijk toch geen zin om zoveel geld te betalen terwijl ik alleen bij q-dance te vinden zou zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens een feestje mee pikken!, gaan er nog meer naar mysteryland hier?![]()
Ja las ook dat het uitverkocht is! en het weer ziet er goed uit!! geen regen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:06 schreef LeonH het volgende:
jawel hoor mysteryland aanwezig!
heel veel Q-stage!
Is al uitverkocht las ik he?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:29 schreef mstx het volgende:
3:53 bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Filmpje is maar 4:39![]()
Is dat soms de grap![]()
Dat zwart rode petje had sethje wel op
Ja kloptquote:
Hele vette set weer.quote:01. The Vision – Fly with you (Intro Edit)
02. Unknown – 4 Just 1 Day (Bootleg)
03. Unknown – Make My Day (d’Stylerz Remix)
04. D’Void – Horny Bootleg
05. Revivals – Final Prayer (Final Mix)
06. Frequencerz – Estilo Novo
07. The Vision – Rippin’ Off (Testmix)
08. Ran D & Pulse – Rage
09. Zany meets The Beholder – Annihilating
10. DJ B-front – My Style
11. Donkey Rollers – Chopper
12. DJ Chuckie meets Trilok & Chiren - Never Scared
13. Revivals - Enemies
14. Grandmaster Q - The 7th Sign
15. DJ Syro - No More Hardtraxx
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
We kunnen er een contest van maken en de beste uitkiezen
Niet dat dit mijn inzending is, maar tis wel een idee
[afbeelding]
denk dat alleen de nickname wel genoeg is, dan ben je al uniekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
je kan op de voorkant natuurlijk een persoonlijk logo' tje doen bijv bart simsons als bartman ij mij ofzo of het fc twente logo voor jou Remcore![]()
ik ben ook geen designer ik weet wel hoe paint werkt maar daar houdt het opik kan meestal wel redelijk dingetjes bedenken
![]()
Nice, zal het eens in overweging nemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Sethje het volgende:
19 Januari organiseer ik in het mooie brabant een hardstyle-feest, namelijk Twisted!.
Misschien wel leuk als enkele van het topic ook een kijkje komen nemen?
De lineup bestaat uit lokaal talent als R!ck en DJ Hyperactivo en hardstyle talenten als Cue X ( bekend van Kick the newstyle ) en DJ Vintage ( die in 2005 nog op Defqon te zien was! ).
The Vision vormt samen met E-Con DJ de Zentiments, zij zullen deze avond ook hun opwachting maken.
Met Josh & Wesz en Jones is de lineup compleet.
Alleen als ik 3 vrij kaarten kan krijgen... want vanuit Den Haag naar Brabant kost me al genoeg benzinequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Sethje het volgende:
19 Januari organiseer ik in het mooie brabant een hardstyle-feest, namelijk Twisted!.
De lineup bestaat uit lokaal talent als R!ck en DJ Hyperactivo en hardstyle talenten als Cue X ( bekend van Kick the newstyle ) en DJ Vintage ( die in 2005 nog op Defqon te zien was! ).
The Vision vormt samen met E-Con DJ de Zentiments, zij zullen deze avond ook hun opwachting maken.
ik zag hem staan op Partyflock, super geregeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Sethje het volgende:
hij is dikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef NrSiX het volgende:
dj porny @ live set van the vision.. ernstig
klinkt goed idd, heb nog niet alles geluisterd maar tis een erg leuke set tot dusverquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is dikmaar oh zo fout
Unknown – 4 Just 1 Day (Bootleg) klinkt trouwens ook wel goed
Dat is wel zijn stijl, maar ik verzeker je als hij aan t draaien is, klinkt het een stuk minder vrolijk zeg maar. hij ram altijd wel flink doorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Merk wel door de set van vinnie, dat de hardstyle de blije kant op gaat. ene kant wel leuk, andere kant trekt dat de verkeerde pubers aan.....
Ja die nieuwe hardstyle basses die zijn een stuk harder en compenseren dat natuurlijk weer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is wel zijn stijl, maar ik verzeker je als hij aan t draaien is, klinkt het een stuk minder vrolijk zeg maar. hij ram altijd wel flink door
en je hebt vaak ook 2 of 3 (soms zelf 4, zoals in Elements) verschillende 'toonhoogtes' in de bassquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja die nieuwe hardstyle basses die zijn een stuk harder en compenseren dat natuurlijk weer.
En iedereen vergeet mij weer als PF vriendjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef NrSiX het volgende:
dat nummer van fly with u.. zal die ooit uitgebracht worden?
edit, heb ook wat mensen toegevoegd @ pf (* NrSiX = insyder)
Als special D zijn nummers opnieuw uit zou brengen met een nieuwe bassline, dan slaat dat ook weer echt aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
True
breng hem nou niet op een idee, straks leest hij meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als special D zijn nummers opnieuw uit zou brengen met een nieuwe bassline, dan slaat dat ook weer echt aan
nu alleen zijn naam nog leren schrijvenquote:Maar euphoria gaat hem zeker worden denk. Ik ben degene die het hardst staat de springen bij Charley![]()
Wanneer gaat deze set nu eigelijk komen (A)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef warezguy05 het volgende:
Binnenkort nieuwe maandelijkse mix van mij @ Music In Control.nl (hardtrance, early hs & hardstyle)
Episode 1 (Ernestoow Outta Control)
-----------------------------------------------------------
01. Vincent De Moor Fly Away (Sean Tyas rmx)
02. Paul Webster pres. JPW - Wavelength
03. Bas & Ram - Alien Threat (DJ Sequence rmx)
04. Ultraform - Colours Of The Fifth Rainbow
05. Robbie vs. Nocera - Gonkyo (Montorsi rmx)
06. Claudio Diva - Book In Air
07. BVR - Together
08. DJ Tom 809 - Mars Attack (Refreshed rmx)
09. Tommy Pulse - Techno Riot
10. Queen Elisabeth - First Lesson
11. Brian M vs McBunn - Vibrations (original mix)
12. Showtek - Dominate
13. Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet Vs. JDX Remix)
link plaats ik wel zodra hij online is
zoals ik al zei, super geluidquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
dit zijn mijn decibel filmpjes: http://www.speedyshare.com/155137812.html
hij kan ook heel goed tekenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef 16meter het volgende:
Forever As One blijft ook een kneiter he.
Die Willem kan wel produceren.![]()
nieuwe track van hem samen met Wildstylez, Blame It!, zit in een hoesje dat hij zelf getekend heeft en dat moet er heel dik uitzienquote:
ik denk vrijdag , maar zal speciaal voor jullie alvast een linkje gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef Pittie het volgende:
[..]
Wanneer gaat deze set nu eigelijk komen (A)
Ons eerst een beetje lekker maken....
Bij Headhunterz stond jij vlak bij mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
dit zijn mijn decibel filmpjes: http://www.speedyshare.com/155137812.html
Daar kun je dan beter jullie van maken, aangezien ik er waarschijnlijk ook naast gestaan heb, zoals je miss op sommige foto's al ooit zagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Headhunterz stond jij vlak bij mij
NOg een jongen op de schouders gezien met de omleiding shirt aan
Sets van The Vision zijn echt altijd lekker. Alleen mag ie Fly with you en Dj Porny de volgende keer achterwege latenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:37 schreef mstx het volgende:
The Vision @ Fear FM (20-08-2007)
[..]
Hele vette set weer.
Nee dat ging over hoesje van elementsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe track van hem samen met Wildstylez, Blame It!, zit in een hoesje dat hij zelf getekend heeft en dat moet er heel dik uitzienheb nog geen foto ofzo gezien, maar ze hadden het er over
En dit ben ik ook, als ik op een oude pan sla.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:39 schreef CrustyClown het volgende:
------------
Is dit het geluid van een stuiterend ping-pong balletje.
UHhhh jaa.....
----
Ohhhhh ernie, wat een geluid.....
---
Mijn bovenburen keken heel vreemd toen ze dit hoorde, en mij vrolijk zagen meedoen op het balkon
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sets van The Vision zijn echt altijd lekker. Alleen mag ie Fly with you en Dj Porny de volgende keer achterwege laten.
owja, Elements, dat was hem!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee dat ging over hoesje van elements
[afbeelding]
Niet erg als een flame bedoelt, maar volgens mij staat er in dit topic of het decibel topic dat B2S bijna nooit sets vrijgeeft. Alleen the prophet wil zijn eigen setjes via zijn eigen website nog wel eens releasen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:43 schreef Silaz het volgende:
zeg, weet iemand mss wanneer die set van D-Block & S-Te-Fan op DefQon uitkomt? of is al uit ? nja hoor het wel (A)
zie ook deze post van mij in het DefQon.1 topic:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:43 schreef Silaz het volgende:
zeg, weet iemand mss wanneer die set van D-Block & S-Te-Fan op DefQon uitkomt? of is al uit ? nja hoor het wel (A)
wil ik ook wel ff wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy: heb je nog naar die shirts gekeken? ( al vind ik dit design ook prima)
graagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Lady vince op defqon 2006 heb ik nog wel voorj e denk ik![]()
Edit: Ik heb vince van DefQon 2006moet ik hem voor je uppen ?
Nee nog niet, ga zo werken en vanavond ga ik eens wat dingen proberen. Zal wat dingen laten zien en dan kijken we wel hoever we dit idee krijgenquote:
Ga ik die eens vanavond aanzetten als ik met het shirt aan de gang gaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Sethje het volgende:
Lekker setje hoor:
A-Lusion @ Defqon 1 '07
01. Intro
02. A-Lusion Feat. MC Renegade - The 4 Elementz
03. Headhunterz - Rock Civilization
04. Atlantic Wave - The Creation 2007
05. A-Lusion - Veritas (Defqon Edit)
06. Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Tek & Zat Mix)
07. Unknown (Jones & A-Lusion) - Music In You
08. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Remix)
09. A-Lusion - Drummer Beat
10. Davide Sonar - Reactor
11. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
12. A-Lusion - Be Yourself
13. Showtek - Early Soundz
14. A-Lusion - Freeek it Up
15. The Prophet - Clockz
ik heb m, thnx!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Lady ik heb je een site ge PM'ed waarop veel livesets staanmocht je daar niet utikomen dan up ik hem gewoon voor je
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Sethje het volgende:
Lekker setje hoor:
A-Lusion @ Defqon 1 '07
01. Intro
02. A-Lusion Feat. MC Renegade - The 4 Elementz
03. Headhunterz - Rock Civilization
04. Atlantic Wave - The Creation 2007
05. A-Lusion - Veritas (Defqon Edit)
06. Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Tek & Zat Mix)
07. Unknown (Jones & A-Lusion) - Music In You
08. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Remix)
09. A-Lusion - Drummer Beat
10. Davide Sonar - Reactor
11. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
12. A-Lusion - Be Yourself
13. Showtek - Early Soundz
14. A-Lusion - Freeek it Up
15. The Prophet - Clockz
de vocalsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:39 schreef LeonH het volgende:
ik blijf Music in You zoooooo'n geweldige plaat vinden! Weet niet wat dat is...
Q-Baseeeequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga zo werken en vanavond ga ik eens wat dingen proberen. Zal wat dingen laten zien en dan kijken we wel hoever we dit idee krijgen
dat zou zo vet zijn gek!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien lukt het nog te drukken voor q-base
als het ontwerp goed, dan gaan we er gewoon voorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien lukt het nog te drukken voor q-base
De drukkerij die ik ken heeft verschillende shirtjes, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:31 schreef Sethje het volgende:
Kijk ik wil geen slimfit shit he:P want daar ben ik niet op gebouwd. Dus mijn deelname hangt nog wel van het ontwerp af. Het spijt me (K)
Ben al bezig met het topic, meteen ff de livesets aan het updaten die niet meer werken, dus ik regel het wel ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |