Daar over gesproken, ik ben nu bezig met de mogelijkheid waarmee je je eigen livesets ook kunt neerplempen... en dan komt die onlinequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die is het ja. Maar ik vind hem al wel iets beter als MIC, wachtte eigenlijk nog op een PM van JortK met zijn nieuwe site, maar das nog even afwachten geblazen
In de zin van echt uploaden enzo? Komt er ook een feature voor een tracklistje bij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik ben nu bezig met de mogelijkheid waarmee je je eigen livesets ook kunt neerplempen... en dan komt die online
Ben benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik ben nu bezig met de mogelijkheid waarmee je je eigen livesets ook kunt neerplempen... en dan komt die online
ik zou die mogelijkheid niet intern exploiteren maar onder een andere naam als ik jou wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JortK het volgende:
[..]
IK wacht nog wel even op de vinyl release. Officieel maandag, maar bij freaky is hij er al. Dus het zal niet al te lang meer durenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
chopper van de Donkeys is ook in goede kwaliteit beschikbaar.. maar het nr moet denk ik nog op me groeien....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terug)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat zie je even verkeerd. En ik heb een vinyl uit 2006 dus hij is veel ouder.
[..]
Toendertijd vond ik hem ook supervet, maar je weet hoe het gaat, je hoort op de feesten vaak eigen producties plus recente klappers.
Waarbij The World dus vooral de laatste tijd niet vaak meer is gedraaid. Op XX gingen we helemaal uit onze plaat toen Willem hem weer eens had meegenomen. En ik had Stefan vantevoren gevraagd of hij hem mee wilde nemen![]()
En in ons "stap/stamp-groepje" is het een nummer met speciale waarde zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
hebben we het over Philippe Rochard - The World?
http://www.discogs.com/release/672486
Leest Da Speedfreak hier mee ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
the world is inderdaad een nr wat niet veel gedraaid is/wordt, maar wat het zeker verdiend om regelmatig langs te komen puur omdat het gewoon een bek dicht en stampen nummer is ::Y
ik ahd kippenvel toen ie op XX langskwam
Showtekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
wie gaat er trowuens hier naartoe:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
gruwelijk feest, gruwelijke locatie, gruwelijk eindje wegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik den kdat showtek maar een klein deel van de avond is![]()
Donkey Rollers
Duro
Dutch Master
Gizmo
Luna
Showtek
Technoboy
Tony
MC: DV8
dat vind ik geen line up waar je je voor meot schamen
Haha ja....wat een feestje..echt een topdag. Lekker hard geluid, genoeg ruimte om te stampen vooraan bij de hardstyle. Josh & wesz een superset, Headhunterz was ook weer goed knallen, D-Block & S-Te-Fan wat een dikke set zeg en hun nieuwe plaat Stronger is ook superstrak en heerlijk hard.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:25 schreef Nashje het volgende:
Al mensen terug van Decibel?
http://www.discogs.com/artist/Michel+Pollen?anv=M.+Pollenquote:1-04 Refresh A Step Too Far (DJ Tony Remix) (2:56)
Remix - DJ Tony (2)
Written-By - B. Kovak* , M. Pollen*
Lijkt wel alsof de hele hardstyle/jump scene door 5 mensen wordt ge-owned ofzo.quote:In Groups: 040, Camilia, Cenoginerz, Club Robbers, Donkey Rollers, Lisa & Tori, Mos Phat, Virus (4), Zini & Kantini, Zupa Dupa
The Pitcherquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Michel+Pollen?anv=M.+Pollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |