Consider it donequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
Trouwens die lijst met oude topics mag ook weleens bijgewerkt worden
Dat topic volbaggeren die laatste 6 replies verdienen ook kuddo'squote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
kuddos voor jou
quote:
Ik was te laat voor kaartenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Pelgrim het volgende:
Nog een weekje en dan raggen en beuqen op Decibel
Heb er zin in.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Pelgrim het volgende:
Nog een weekje en dan raggen en beuqen op Decibel
als je ff 3 posts naar boven had gelezen, had je gelezen dat ik er ook was geweestquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef Pablo88 het volgende:
Gisteren Noisecontrollers @ Radstake --> GE-WEL-DIG![]()
Een koningen set gedraaid![]()
Mensen die dr ook bij waren??![]()
NC FTW !!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
mensen gister nog naar D-Block & S-te-Fan geweest?
haha goeiequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je ff 3 posts naar boven had gelezen, had je gelezen dat ik er ook was geweest![]()
Wel kut voor je. Ik ga er als VIP heenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik was te laat voor kaarten [afbeelding]
dat is zijn nieuwste nummer, hij heeft zelf ook nog geen titel bedachtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
haha goeie![]()
afsluiting was cker briljant, hoe heet dat nummer van Kasparov ook al weer?![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
mensen gister nog naar D-Block & S-te-Fan geweest?
Ja was idd gezellig.quote:
Lekkere filmpjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Sethje het volgende:
Filmpjes van D-Block & S-Te-Fan
Abject-Tuduu
D-Block & S-Te-Fan - Ride With us
D-Block & S-Te-Fan - Here comes the remix
Ja ik ben er mee bezig maar door wat omstandigheden (werk, scheiding van me ouders en shit) heb ik weinig tijd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:24 schreef CrustyClown het volgende:
@JortK.
Is je site al een beetje af jongen. Heb je reactie al vaker voorbij zien komen dat we moeten wachten op je site. Maar komt hij er daadwerkelijk ook
. Als je nog wat hulp zoekt. Deze IT meneer kan je miss wel helpen zo af en toe
Kan je via PM niet een linkje geven naar een previewtje... (A).quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik ben er mee bezig maar door wat omstandigheden (werk, scheiding van me ouders en shit) heb ik weinig tijd...
Vanavondquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kan je via PM niet een linkje geven naar een previewtje... (A).
vind het niet echt denderende namen, eerder de reeds gevestigde orde...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/9343:b2s_maakt_de_3_Thrillogy_namen_bekend.html
dit gaat er weer een worden hoorik zal niet verklappen wie het zijn.. je moet het filmpje maar kijken
Neemt ieder zn stal mee dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep ik had er ook 2 van de 3 goed had alleen neit op the prophet gegoktm aar op Duro.. maar als ze allemaal hun stal meenemen, dan krijg je dus a-lusion erbij, brennan heart, evt wildstylez, headhunterz en miss nog wel wat bijzondere combinaties ofzo.. bij neophyte is het gewoon raggen heel de nacht met alle rotterdamse DJ's en miss een verdwaalde italiaan.. en jump kom ik niet![]()
dus hoewel de grote namen miss voorspelbaar zijn, denk ik dat de "vrienden" van de grote namen het goed gaan maken
Het zal wel een soort van X-qlusive worden maar dan met 3 verschillende dj's een eigen zaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Neemt ieder zn stal mee dan?
Want dan heb ik er ook wel oren naar
Toch misschien maar een paar kaarten halen dan, ik heb voor Oktober toch nog niets gepland staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het zal wel een soort van X-qlusive worden maar dan met 3 verschillende dj's een eigen zaal
ja, zoiets denk ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het zal wel een soort van X-qlusive worden maar dan met 3 verschillende dj's een eigen zaal
Ha! Had ik het toch als eerste goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Sethje het volgende:
Prophet, Ruthless en Neophyte, was te verwachten
die mag je zeker niet doorsturen naar mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
eerst maar zorgen dat ik hem zelf krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
die mag je zeker niet doorsturen naar mij
Wow, dit is inderdaad een zeer vet nummertje!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:12 schreef Sethje het volgende:
www.myspace.com/basoskam
Is ie te beluisteren, en hij is echt supervet
hoe weet jij dat nou weer??quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:12 schreef Sethje het volgende:
www.myspace.com/basoskam
Is ie te beluisteren, en hij is echt supervet
inderdaadquote:
zaterdag nog ff naar hardstyle feestje in de zinc geweest.. we waren er pas het laatste uurtjequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef PitcheR het volgende:
Mag ik ook in het rijtje liefhebbers ?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dutch_Master_-_Zany_ken_zen_bier_nie_op
Ik zeg uploaden maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
jij haalt normaal toch ook alles binnen met usenet toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is grappigquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij wordt het geen officiele release en mag ie gewoon gedownload worden. Tis gewoon een nummer voor de fun gemaakt
http://rapidshare.com/fil(...)_zen_bier_nie_op.mp3
Klinkt goed iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:17 schreef Pittie het volgende:
[..]
Wow, dit is inderdaad een zeer vet nummertje!
Nu hopen op een snelle "full" versie![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik krijg er alleen maar goeie herinneringen aanquote:
ws komen er zoveel gastdj's dat het concept ook net zo goed hardbass kon heten...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja dat is de opzet van eht hele gebeuren
Lees maar :
Wie er uitgenodigd zijn voor deze solo optredens wordt nog angstvallig geheim gehouden. Zeker is dat deze artiesten van formaat, die tevens actief zijn als producenten, de avond niet alleen zullen doorbrengen. Op deze speciale avond krijgen zij bezoek van vele DJ-vrienden.
ik denk dat het vet gaat worden![]()
dat muziekje onder het filmpjeals het net zo'n anthem wordt als van Hardbass vorige keer
![]()
Wedduh dat de jump enorm rustig zal zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ws komen er zoveel gastdj's dat het concept ook net zo goed hardbass kon heten...
dat zie ik inderdaad ook nog wel gebeurenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ws komen er zoveel gastdj's dat het concept ook net zo goed hardbass kon heten...
Jammer dat ze geen 16-jarige binnenlaten. Dan zou ruthless ook als Jeckyll and Hyde kunnen draaien. Dan staan er alleen maar vervelende pubertjes te sjumpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wedduh dat de jump enorm rustig zal zijn
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terugquote:
Dat zie je even verkeerd. En ik heb een vinyl uit 2006 dus hij is veel ouder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terug)
Toendertijd vond ik hem ook supervet, maar je weet hoe het gaat, je hoort op de feesten vaak eigen producties plus recente klappers.quote:Rip-Date....: Apr-27-2006
hebben we het over Philippe Rochard - The World?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat nummer nu pas gaan waarderen, terwijl ik 'm al vet vond toen ie uitkwam (2-3 maanden terug)
nu maar wachten op een linkje ergens op een forumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
Zie net op Freaky dat Atrocity en Chopper uit zijn!![]()
![]()
Nog een week danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Releasedatum: 20 aug
freaky gaat 'm dan pas verzenden naar platenshops...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Releasedatum: 20 aug
Atrocity vind ik echt een baggerplaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zie net op Freaky dat Atrocity en Chopper uit zijn!![]()
![]()
Je hebt gelijk. Tijd is al snel gegaan, heb niet eens doorgehad dat ik dit nummer al vorig jaar in mijn mix had gegooid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat zie je even verkeerd. En ik heb een vinyl uit 2006 dus hij is veel ouder.
[..]
Goede muziek is zowiezo tijdloosquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Tijd is al snel gegaan, heb niet eens doorgehad dat ik dit nummer al vorig jaar in mijn mix had gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |