Je hebt PMquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Donkey_Rollers_-_Atrocity__Chopper_(Fusion_040-5)-Vinyl-2007
hoe dik issie??quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Donkey_Rollers_-_Atrocity__Chopper_(Fusion_040-5)-Vinyl-2007
Ik vind ze wel leuk! Chopper is een lekker instrumentaal nummertje, Atrocity beetje vaag, wel lekker.quote:
99 problems die in bij en josh en wesz voorbij kwam, zo'n lekker nummerquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef Sethje het volgende:
Decibel was zo vet fucking hell ik wil terug.
Tu Tu Tu Tu Tu TUUDUUUUUUUUUUU
IK hoorde het openingsnummer van Pavo vandaag ook even in de auto op Slam, man man wat een aanfluiting. Ik vond het persoonlijk beetje slechte set van Pavo. Hij krijgt van mij toch meer respect als hij samen draait. Maar voor mij persoonlijk was een van de beste mannen van gister nog steeds Charley Lownoise. Man man, elke keer als ik die man zie ga ik bezweet en kapot weg. InQontrol 06, samen met Deepack. En nu weer op Decibel. Jammer dat ik net onder een van de plaatjes sprong, kreeg beetje kramp tijdens de afzetquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Sethje het volgende:
Ja klopt die klopte er ook heerlijk op.
Man hoe HEadhunterz opende met Tudduu ik wist niet waar ik het moest zoeken.
Pavo opende ook grappig met Samirs Theme.
En die nieuwe D-Block & S-Te-fan - Stronger...wat een ontzettende zaagplaat..zo'n harde bassen
Bij pavo ben ik ook ff gaan lopen. De opening was wel grappig. Da was toch van zo; n bekend nummer dat ergens in de top40 te vinden is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
IK hoorde het openingsnummer van Pavo vandaag ook even in de auto op Slam, man man wat een aanfluiting. Ik vond het persoonlijk beetje slechte set van Pavo. Hij krijgt van mij toch meer respect als hij samen draait. Maar voor mij persoonlijk was een van de beste mannen van gister nog steeds Charley Lownoise. Man man, elke keer als ik die man zie ga ik bezweet en kapot weg. InQontrol 06, samen met Deepack. En nu weer op Decibel. Jammer dat ik net onder een van de plaatjes sprong, kreeg beetje kramp tijdens de afzet. Maar na het geweldige anthem, the orgasm !
Zeker een plaat die bij mij aan de muur komt hangen. Man man wat vind ik dat een lekker nummertje!
Als dat zo is ben ik een blij manquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er al sets online van Decibel?
B2s heeft nooit livesets. alleen de prophet zal de zijne op z'n site zetten denk ik....quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er al sets online van Decibel?
Die Brainkicker had ik nog nooit gehoord, ook echt een dikke plaat. En die laatste 5 nrs pff volle gas gaanquote:D-Block & S-te-Fan @ Decibel 2007:
1. D-Block & S-te-Fan - Decibel Intro
2. Outsiders - 99 Problems
3. Scope Dj - Lockdown
4. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
5. The Prophet - Dipswitch
6. Wild Motherfuckers - Dirty Fother Mucker (Reload's Mash Up)
7. Abject - Rock That Thing!
8. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
9. Unknown - Take On My Bootleg
10. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
11. A-Lusion - Be Yourself
12. The Machine - Butterfly
13. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
14. Abject - Tuuduu
15. Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
16. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
17. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock This Joint
18. Donkeyrollers - Ruff
19. Phillipe Rochard - The World
20. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The RMX (D-Block & S-te-Fan Remix)
21. VA - Tat's Mash Up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |