Heet ie nou echt zo? Waar komt dat van?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Pitt is natuurlijk de vriend van etcie
Ik ben z'n naam vergeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heet ie nou echt zo? Waar komt dat van?
Nu al?quote:
En waarom vraag je dat aan haar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Maar Bertje, zou je niet nog eerlijk vertellen over hoe jullie elkaar ontmoet hebben?
Je plaatst me in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij het ook vertellen, maar buiten het plaatsen van de OP had ik je niet meer gezien hier, dus Bertje leek me het meest aanwezige slachtoffer om dit uit de doeken te doen.
Maar kennelijk sta jij daar ook open voor, dus kom maar op
Ik hoor zijn stem zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[insert Jambers-stem]
B. en S. hebben een relatie. Zo af en toe proberen zij de geneugten van het schapen- en olifantenleven met elkaar te delen. Omdat dit door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, zoeken zij hun toevlucht tot een boerencamper in de bossen.Dat klinkt inderdaad vrij fout
Ah, en wat moet ik nu zeggen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet, dat was BertjeMaar koene man als je bent spring je er tussenin, dus nu is de beurt aan jou
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[insert Jambers-stem]
B. en S. hebben een relatie. Zo af en toe proberen zij de geneugten van het schapen- en olifantenleven met elkaar te delen. Omdat dit door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, zoeken zij hun toevlucht tot een boerencamper in de bossen.Dat klinkt inderdaad vrij fout
onze buschaufeur op schoolexcusie heete ook meneer Bquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
En als we je B. noemen, lijk je net een crimineel.![]()
Nog ergerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onze buschaufeur op schoolexcusie heete ook meneer B
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
Wat zie ik hier?Een echt AKQ-SC koppel?
Betraptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
Wat zie ik hier?Een echt AKQ-SC koppel?
quote:
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe jij er nou uit ziet. Ik stel me je altijd half en half voor als Erkel, maar daar lijk je vast totaal niet opquote:
jij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef erkel het volgende:
[..]
HihiNou gefeliciteerd dan
![]()
Allebei natuurlijk![]()
![]()
Ten eerste heb ik niet zo'n grote baard en ben ook dikke 10 jaar jonger dan de echte Arjan Erkelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe jij er nou uit ziet. Ik stel me je altijd half en half voor als Erkel, maar daar lijk je vast totaal niet op
jij wist het eerderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo kan ik nou weer m'n mond niet houdenJullie begonnen er een paar topics geleden zelf over!
quote:
eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was niet mijn schuldEn je hebt me er ook nooit over gehoord, dus wat dat betreft heb je geen punt
Bij dat boek van Pedro Ruijzing heb ik ook al eens in twijfel gestaan in de boekenwinkel om het te kopen, toch maar eens doen. En dat boek over de ontvoering van Dutroux ligt hier bij mijn ouders nog ergens, ook maar eens opzoeken in de toekomstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik heb zelf twee boeken gelezen over gevangeniswezen. Eentje van Pedro Ruijzing, die in een Thaise gevangenis kwam voor vermeende drugssmokkel. En eentje van een vrouw, die in Bangkok in zo'n vreselijke vrouwengevangenis terecht kwam.
En wat best aangrijpend is: het verhaal van Sabine Dardenne, 'ik was twaalf en ik fietste naar school', over haar periode van opsluiting in de kelder van Dutroux...
sanc·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan lijkt me, of weet jij hier weer meer dan ik?
Een knikje en een "goed zo"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, klinkt leuk. Maar wat is de concrete vorm/invulling ervan?
Ok, thnx voor de infoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat boek van Dardenne wordt door de meeste mensen die ik erover heb gesproken als heel indringend ervaren: niet echt iets dat je leest voor het stappen ofzoHad er zelf minder last van, maar echt vrolijk word je er niet van
Dat van Ruijzing is wel okay, maar geen hoogstaande literatuur. Hij vertelt voornamelijk over wat er gebeurt, de gang van zaken enzo. Het boek van de vrouw vertelt veel meer over wat er in je kop gebeurt. Als je moet kiezen zou ik eerder voor die andere gaan. 'Bangkok Hilton' van Sandra Gregory (ff opgezocht in de kast).
quote:
Heb nog geen Korsakov ontwikkeld of jonge dementie, dus als het goed is blijft het nog wel ff hangenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Over een uur ben je het alweer kwijt?
quote:
Dat doet me aan een film denken. Dan zegt een man de hele tijd: Whoo-ahquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef Supersheep het volgende:
Hoegaaa!
Maar is mis de 'Hoega, Wééééé's'quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
Sorry, binnenpretje of hoe je het wilt noemen
Beter dan een binnenbrandje tijdens een operatiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
Sorry, binnenpretje of hoe je het wilt noemen
Vast iets met een legerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doet me aan een film denken. Dan zegt een man de hele tijd: Whoo-ah
Even opzoeken. Wat een kutfilm was dat.![]()
Ik vraag me trouwens af hoe je dat moet zoekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doet me aan een film denken. Dan zegt een man de hele tijd: Whoo-ah
Even opzoeken. Wat een kutfilm was dat.![]()
Nee, ik ben even de history van msn er op aan het naslaan.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Beter dan een binnenbrandje tijdens een operatie
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zapte, kreeg Hart van Nederland () te zien, het ging over dat binnenbrandje. Nutteloos straatinterview. Stereotype HvN-kijkster met domme stem: "Ik ga echt nooit naar een Nederlands ziekenhuis hoor, daar gebeuren zoveel foute dingen. Ik ga wel naar België, daar hoor ik nooit iets over."
Scent of a womanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik ben even de history van msn er op aan het naslaan.
god, wat een saaie filmquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nooit gezien trouwens, schijnt goed te zijn. Is ie dat ook volgens jou?
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:57 schreef Supersheep het volgende:
Waarom moet ik bij die filmtitel nu aan geenaam denken trouwens?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
god, wat een saaie film![]()
en als je hem dan toch al kijkt, dan wil je ook nog weten hoe het afloopt![]()
mwah, ik had hem ook zo uit kunnen zetten hoor, had ik totaal niet mee gezeten![]()
hm nee ik ook niet...maar hopelijk de rest wel, anders is het helemaal zo stom dat we hem afgekeken hebben![]()
ja, dat iedereen denkt van de anderen dat die de film wel af wilden zien![]()
ja, ik dacht dat je hem absoluut af wilde zien..
want ik zat namelijk heeeel geinteresseerd te kijken...![]()
of in elk geval tot er tieten in beeld zouden komen![]()
ja, dat had de film nog leuk kunnen maken, maar helaas...
nou ja, ik heb me prima vermaakt op het feestje dus op zich was het al wel goed begonnen, alleen jammer dat het zo moest gaan...
ach ja en die film hoorde natuurlijk nog bij 2006![]()
oeh ja, goed dat we die in 2006 hebben gekeken idd, anders was het echt supersaai begonnen
Gewoon nog met oud en nieuw die film zitten kijken ook nog.![]()
Vertelquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij kan ruiken wanneer vrouwen ongesteld zijn.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
dit antwoord had ik niet verwacht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij kun je daar best een leuke film over maken hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:02 schreef TradeMarkie het volgende:
onverwachte wending in dit verhaal
Bedankt voor de info.quote:
zullen we samen een script schrijven/?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar best een leuke film over maken hoor
whoo-ah!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zullen we samen een script schrijven/?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zullen we samen een script schrijven/?
jaquote:
Dat kun jij dan weer ruikenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Ik ruik dat dit een prachtig topic gaat worden.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:08 schreef Supersheep het volgende:
Randy: You wanta know the truth?
Lt. Col. Frank Slade: You got a handle on that, do you, Randy?
Randy: He was an asshole before.
Lt. Col. Frank Slade: Whoo-ah!
Randy: Now all he is is a blind asshole.
Lt. Col. Frank Slade: Whoo-ah.
Randy: Hey, God's a funny guy.
Lt. Col. Frank Slade: God doth have a sense of humor.
Randy: Maybe God thinks some people don't deserve to see.
Lt. Col. Frank Slade: Whoo-ah. Hah!
Scent of a womanquote:
Wat snap je niet?quote:
quote:
le-zen.quote:
nee.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
le-zen.
sim-pel
Iemand had zijn Memory Stick Duo (=halve grote van een normale) in z'n normale slot gestopt. Dat past natuurlijk niet. Veels te diepö
Ja wat?quote:
Ik heb er éénquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh, en alle Sony Memorystick geheugens....
KANSLOOS
Lees even terug, dat kwam gewoon doordat ik aan geenaam moest denken hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sheeps uitleg van de filmtitel slaat natuurlijk nergens op
Pacino speelt een blinde vent..en echte womanizer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:57 schreef Supersheep het volgende:
Waarom moet ik bij die filmtitel nu aan geenaam denken trouwens?
Ik vond er niks aan.quote:
De film met geenaam?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef Supersheep het volgende:
Eén gigantisch huis...
2337 vrouwen...
Een op elkaar afgestelde menstruatiecyclus...
Eén man met een sterk ontwikkeld reukorgaan...
Binnenkort bij een bioscoop bij jou in de buurt
Net als geenaam dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pacino speelt een blinde vent..en echte womanizer.
FZN?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De film met geenaam?
of toch FZN?
Nou ja, dat kanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef Soempie het volgende:
Maar inderdaad speelde Pacino erg sterk. Had het alleen na een kwartier wel gezien.
Dat is voor mij een reden geen Sony Ericson telefoon of Sony digitale camera te kopen. Alleen vanwege dat kansloze geheugensysteem. 2653 uitvoeren van een systeem. Knap zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er past niks anders in m'n telefoon![]()
Precies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan
Je kunt nu eenmaal niet iedere film goed vinden
Paranormaal aangelegd?quote:
Met m'n mobiel heb ik er totaal geen problemen mee aangezien het mijn enige mobiele telefoon is en dat ding er altijd in zit. Maar al die verschillende standaarden zijn inderdaad totaal nutteloos.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden geen Sony Ericson telefoon of Sony digitale camera te kopen. Alleen vanwege dat kansloze geheugensysteem. 2653 uitvoeren van een systeem. Knap zeg
Welterusten Soempie
FilmZonderNaamquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
FZN?
Maar de ideale rol voor geenaam natuurlijk
Hopelijk geen bewolkingquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja
Ik voorspel ook vallende sterren
Heeft iemand al wat gezien trouwens? Ze zouden nu ook al zichtbaar moeten zijn namelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja
Ik voorspel ook vallende sterren
Serieus? Bron?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heeft iemand al wat gezien trouwens? Ze zouden nu ook al zichtbaar moeten zijn namelijk.
http://www.astrostart.nl/content/view/233/1/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Bron?
Ik heb vorige week wel ééntje gezien.
innhuren? we gingen toch samen schrijven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga je meteen inhuren voor m'n andere films die ik nog ga maken
is dat het. Heb er ook last van. Zwaar irritant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie. Fok heeft nu ad's op de pagina die mijn browser bijna bevriezen
Tekst doet er een seconde of 7 over om in beeld te komen
Ben benieuwd, waar ik nu ben heeft het weinig zin ivm lichtvervuiling, kan maar een paar sterren zien.quote:
Ik heb nog geen materiaal van je gezienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
innhuren? we gingen toch samen schrijven?![]()
Geef me een weekendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb nog geen materiaal van je gezien![]()
Nu geen last van maar soms wel, vooral die Google-ads onderin. Refresh, pagina spring naar beneden (naar waar ik was), ik klik al ergens op en dan laadt ie net die ads en klik ik daaropquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie. Fok heeft nu ad's op de pagina die mijn browser bijna bevriezen
Tekst doet er een seconde of 7 over om in beeld te komen
neuhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
ik wel Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Ik denk graag van welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Same here...de lantaarnpalen staan hier weer aan. Die hebben ze een week lang uitgezet op dit stuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben benieuwd, waar ik nu ben heeft het weinig zin ivm lichtvervuiling, kan maar een paar sterren zien.
Ja, rete-irritantquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat het. Heb er ook last van. Zwaar irritant.![]()
want...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Mensen die slim zijn slapen rond half twee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Nee, want het klopt niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een tegenstrijdigheid? Toch?
Krijg ik nu een punt?
Ja...wij hebben geleerd: "een schijnbare tegenstrijdigheid" op schoolquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie wat een paradox is?
Ik ook. Dus de zin lijkt niet te kloppen, maar als je langer nadenkt klopt het wel. Toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ja...wij hebben geleerd: "een schijnbare tegenstrijdigheid" op school
Schijnbaar betekent zoiets als "daadwerkelijk".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Dus de zin lijkt niet te kloppen, maar als je langer nadenkt klopt het wel. Toch?
Geef eens een link ofzo? Want ik zie geen "gedetailleerd artikel".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hiernaartoe: Paradox in het kort.
En klik daarna door naar het gedetaileerde artikel.
Nee, hoezo? Het klopt toch niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:53 schreef Supersheep het volgende:
Wyccie, heb je teveel op?
Waar rook is is vuurquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
Stel ik een serieuze vraag over iets taalkundigs, word ik gelijk voor zuiplap uitgemaakt.
Meestal moet ik in de kroeg zitten voodat iemand me zuiplap noemdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
Stel ik een serieuze vraag over iets taalkundigs, word ik gelijk voor zuiplap uitgemaakt.
Maar de eerste link je die geeft gaat over een stijlfiguur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
Dat uitgebreider artikel onder de tekst. Paradox in het blauw.
Ik wil dus zeggen dat de uitleg in het korte artikel helemaal niet klopt. Of zou het een grap zijn, dat de twee artikelen elkaar tegenspreken?
quote:
heb je een geheel alcoholloos bestaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:59 schreef wyccie het volgende:
En ik drink niet eens.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de eerste link je die geeft gaat over een stijlfiguur.
Nee..ik zie net dat schijnbaar juist NIET betekent "werkelijk".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat daar verschil tussen zit. Dus als stijlfiguur is het juist het omgekeerde van wat ik geleerd heb.
Te veel gedronken, zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik was slim aan het typen maar nu ben ik de weg kwijt
Dat heb je alleen met een logica-paradox. Bij een stijlfiguur-paradox is dat inderdaad omgekeerd wat wyccie dus goed had. (het klinkt goed als je het opleest maar zodra je gaat denken kom je er achter dat het juist niet klopt.)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..ik zie net dat schijnbaar juist NIET betekent "werkelijk".
schijn·baar (bn.)
1 slechts in schijn het genoemde karakter dragend => naar het schijnt, ogenschijnlijk; <=> werkelijk
Dus...als wij geleerd hebben: schijnbare tegenstrijdigheid.
Dan hebben we het goed geleerd
Er LIJKT een tegenstrijdigheid te zien maar die is er eigenlijk helemaal niet. Dat DENKEN we vanwege een redenatiefout.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:09 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij klopt het niet.
Wat wij leerden: schijnbare tegenstrijdigheid= lijkt een tegenstrijdigheid, maar is het niet. Maar het artikel over de stijlfiguur zegt dat het logisch lijkt, maar het niet is (dus wel tegenstrijdig).
Maaaaaaar...webster geeft het volgende:quote:84 In de eerste plaats zou ik misschien kunnen uitleggen wat een paradox is. In het Webster woordenboek staat dat een paradox betekent "iets wat ongelofelijk is, maar waar." Dat is een paradox. Iets dat zo goed als volkomen ondenkbaar is, het zou niet zo kùnnen zijn, maar toch is het zo, dat is een paradox. Nu wil ik gedurende een paar ogenblikken stilstaan bij deze woorden, een paradox.
Lees vooral 2. Die is interessant. Het kan dus allebei.quote:1 : a tenet contrary to received opinion
2 a : a statement that is seemingly contradictory or opposed to common sense and yet is perhaps true b : a self-contradictory statement that at first seems true c : an argument that apparently derives self-contradictory conclusions by valid deduction from acceptable premises
3 : one (as a person, situation, or action) having seemingly contradictory qualities or phases
jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:14 schreef Supersheep het volgende:
Figure of speech dat is gewoon figuurlijk gesproken toch?
Nee, want mijn beredenering gaat niet op voor 'Deze zin is onwaar.' die onder Paradox (stijlfiguur) staat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:13 schreef wyccie het volgende:
Sheep, je bent slim!
Die valt onder de semantische paradoxquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, want mijn beredenering gaat niet op voor 'Deze zin is onwaar.' die onder Paradox (stijlfiguur) staat.
Ahja..dus het is gewoon weer één of andere mongloide Belg die aan het vertalen is geslagenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
stijlfiguur is Figure of speech en andersom in wiki
Groot gelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:14 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga slapen, dit ontstijgt mijn nivo op dit tijdstip
Volgens mij is die zin niet eens een paradox?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, want mijn beredenering gaat niet op voor 'Deze zin is onwaar.' die onder Paradox (stijlfiguur) staat.
oh, dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die valt onder de semantische paradox![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
Lekker hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh ook, overigens.
Ik vind het op dit moment zonde dat ik niet in Frankrijk zit, maar ben aan de andere kant wel blij dat ik vanochtend heerlijk hebben uitslapen![]()
Ze zijn lekker wakker bij het ANP/Nuquote:Ecclestone, goed voor 3,2 miljard euro, moet in april waarschijnlijk wel de concurrentie aangaan met Stan Kroenke.
De Amerikaanse biljonair heeft al 12,2 procent van de Arsenal-aandelen op zak en zou ook een bod willen uitbrengen.
quote:
Heb ik je pijn gedaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gister eerst alles even verwerken voor ik kon gaan slapen![]()
quote:
Hoe staat het ervoor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was trouwens ook nog bezig de hoofdlijnen van m'n nieuwe script uit te zetten![]()
herkenbaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ikl had me gisteren voorgenomen om vandaag grote schoonmaak te gaan houden, maar als ik die pestbende zo zie heb ik helemaal geen zin
rustig afwachtenquote:
Die kratten staan op je kamer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh
Helaas is het wel hard nodig, de afgelopen twee maanden is het een redelijke bende geworden. Schoenen die ik een maand geleden heb gekocht zitten nog in de doos enzo
Heb ook nog een hoop papierwerk liggen waarvoor ik eerst een perforator moet kopenEn het wegbrengen van acht lege kratten bier is ook geen overbodige luxe, denk ik
Sheepquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:55 schreef geenaam het volgende:
Oké, geef maar toe. Wie heeft mij gemist?![]()
Speciaal voor Sheep heb ik ook nog wat foto's gemaakt van schapen..quote:
Dat gaat helaas niet meer lukkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel een flink script hè, in dit topic nog
Dan ben je er toch wat erger aan toe dan ik zo te horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een gedeelte wel, professioneel weggewerkt
Maar sowieso, ik ben de laatste tijd wat rommeligerStaan ook nog allemaal lege dozen, drie overleden fietsen en een compleet verrotte bureaustoel in de schuur, dat moet gewoon een keer weg. Maar dat ga ik niet redden in een dag
Zwarte schapen met een dikke reet en flinke wolbalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Speciaal voor Sheep heb ik ook nog wat foto's gemaakt van schapen..Ook staat er een zwart schaap bij. Ik weet niet waar Sheep van houd maar dan kan 'ie kiezen.
![]()
Zodra ik mijn vakantiefoto's op de pc heb krijg je ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zwarte schapen met een dikke reet en flinke wolbalen![]()
![]()
Maar vertel, hoe zijn de Zeeuwse schapen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zodra ik mijn vakantiefoto's op de pc heb krijg je ze.![]()
Lekker. Niet te warm. Vooral 24 graden en een lekker zonnetje. De eerste week was vooral lekker qua weer. We konden gratis met de bus overal naar toe en het strand zat op 50 meter afstand. Dan zit ik toch heel wat liever hier. Een vriend van me zat in Roemenië en daar was het 46 Graden. Hij is helemaal niet bruin geworden en ik welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Supersheep het volgende:
Maar hoe was het in het prachtige Oud-Zeeland?
Stevig, en dan vooral de bilpartij. Dat viel me gelijk op dat die schapen daar anders gebouwd zijn dan de normale schaap. Ik heb nog even staan mekkeren met de schapen en die zwarte schaap is nog Miss sheepworld geweest. Maar ook die andere schapen waren knap. Eentje is een voormalig playmate en sommige deden ook nog wat normaal modelwerk. Maar ze waren prachtig. Die bilpartij en ook de poten. Die poten zijn mooi gevormd en daar maken ze elke schaap gek mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe zijn de Zeeuwse schapen?
Verpatsen op Marktplaatsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef Supersheep het volgende:
Heeft hier iemand trouwens ideeën wat ik met enkele honderden cd's met computerspellen zou kunnen doen?
Bierquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, aangekleed en wel, de halve dag al voorbij. Ik ga maar eens richting de supermarkt.
Avontuurlijke vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stevig, en dan vooral de bilpartij. Dat viel me gelijk op dat die schapen daar anders gebouwd zijn dan de normale schaap. Ik heb nog even staan mekkeren met de schapen en die zwarte schaap is nog Miss sheepworld geweest. Maar ook die andere schapen waren knap. Eentje is een voormalig playmate en sommige deden ook nog wat normaal modelwerk. Maar ze waren prachtig. Die bilpartij en ook de poten. Die poten zijn mooi gevormd en daar maken ze elke schaap gek mee.
Ik kon verder niet met ze praten want de mannetjes werden boos en probeerden me weg te jagen. Toen heb ik op afstand nog maar even wat foto's genomen, maar toen moest ik me toch een partij hard rennen. Ik wist niet dat schapen zo beschermend waren, maar ik wist vooral niet dat ze ZO hard konden rennen. Pas na een paar honderd meter lieten ze me gaan. Dat was best wel angstig.![]()
Laatste bezoek: 17 dagen, 13 uur geleden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is Neslé?
Lekker makkelijk met die kratten natuurlijk nu je zelf een auto hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, aangekleed en wel, de halve dag al voorbij. Ik ga maar eens richting de supermarkt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:20 schreef geenaam het volgende:
Ik moet alweer gaan. Moet even mijn neus laten zien bij mijn nieuwe voetbalclub.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |