jij wist het eerderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo kan ik nou weer m'n mond niet houdenJullie begonnen er een paar topics geleden zelf over!
quote:
eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was niet mijn schuldEn je hebt me er ook nooit over gehoord, dus wat dat betreft heb je geen punt
Bij dat boek van Pedro Ruijzing heb ik ook al eens in twijfel gestaan in de boekenwinkel om het te kopen, toch maar eens doen. En dat boek over de ontvoering van Dutroux ligt hier bij mijn ouders nog ergens, ook maar eens opzoeken in de toekomstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik heb zelf twee boeken gelezen over gevangeniswezen. Eentje van Pedro Ruijzing, die in een Thaise gevangenis kwam voor vermeende drugssmokkel. En eentje van een vrouw, die in Bangkok in zo'n vreselijke vrouwengevangenis terecht kwam.
En wat best aangrijpend is: het verhaal van Sabine Dardenne, 'ik was twaalf en ik fietste naar school', over haar periode van opsluiting in de kelder van Dutroux...
sanc·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan lijkt me, of weet jij hier weer meer dan ik?
Een knikje en een "goed zo"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, klinkt leuk. Maar wat is de concrete vorm/invulling ervan?
Ok, thnx voor de infoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat boek van Dardenne wordt door de meeste mensen die ik erover heb gesproken als heel indringend ervaren: niet echt iets dat je leest voor het stappen ofzoHad er zelf minder last van, maar echt vrolijk word je er niet van
Dat van Ruijzing is wel okay, maar geen hoogstaande literatuur. Hij vertelt voornamelijk over wat er gebeurt, de gang van zaken enzo. Het boek van de vrouw vertelt veel meer over wat er in je kop gebeurt. Als je moet kiezen zou ik eerder voor die andere gaan. 'Bangkok Hilton' van Sandra Gregory (ff opgezocht in de kast).
quote:
Heb nog geen Korsakov ontwikkeld of jonge dementie, dus als het goed is blijft het nog wel ff hangenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Over een uur ben je het alweer kwijt?
quote:
Dat doet me aan een film denken. Dan zegt een man de hele tijd: Whoo-ahquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef Supersheep het volgende:
Hoegaaa!
Maar is mis de 'Hoega, Wééééé's'quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
Sorry, binnenpretje of hoe je het wilt noemen
Beter dan een binnenbrandje tijdens een operatiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
Sorry, binnenpretje of hoe je het wilt noemen
Vast iets met een legerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doet me aan een film denken. Dan zegt een man de hele tijd: Whoo-ah
Even opzoeken. Wat een kutfilm was dat.![]()
Ik vraag me trouwens af hoe je dat moet zoekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doet me aan een film denken. Dan zegt een man de hele tijd: Whoo-ah
Even opzoeken. Wat een kutfilm was dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |