Heet ie nou echt zo? Waar komt dat van?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Pitt is natuurlijk de vriend van etcie
Ik ben z'n naam vergeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heet ie nou echt zo? Waar komt dat van?
Nu al?quote:
En waarom vraag je dat aan haar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Maar Bertje, zou je niet nog eerlijk vertellen over hoe jullie elkaar ontmoet hebben?
Je plaatst me in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij het ook vertellen, maar buiten het plaatsen van de OP had ik je niet meer gezien hier, dus Bertje leek me het meest aanwezige slachtoffer om dit uit de doeken te doen.
Maar kennelijk sta jij daar ook open voor, dus kom maar op
Ik hoor zijn stem zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[insert Jambers-stem]
B. en S. hebben een relatie. Zo af en toe proberen zij de geneugten van het schapen- en olifantenleven met elkaar te delen. Omdat dit door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, zoeken zij hun toevlucht tot een boerencamper in de bossen.Dat klinkt inderdaad vrij fout
Ah, en wat moet ik nu zeggen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet, dat was BertjeMaar koene man als je bent spring je er tussenin, dus nu is de beurt aan jou
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[insert Jambers-stem]
B. en S. hebben een relatie. Zo af en toe proberen zij de geneugten van het schapen- en olifantenleven met elkaar te delen. Omdat dit door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, zoeken zij hun toevlucht tot een boerencamper in de bossen.Dat klinkt inderdaad vrij fout
onze buschaufeur op schoolexcusie heete ook meneer Bquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
En als we je B. noemen, lijk je net een crimineel.![]()
Nog ergerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onze buschaufeur op schoolexcusie heete ook meneer B
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
Wat zie ik hier?Een echt AKQ-SC koppel?
Betraptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
Wat zie ik hier?Een echt AKQ-SC koppel?
quote:
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe jij er nou uit ziet. Ik stel me je altijd half en half voor als Erkel, maar daar lijk je vast totaal niet opquote:
jij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef erkel het volgende:
[..]
HihiNou gefeliciteerd dan
![]()
Allebei natuurlijk![]()
![]()
Ten eerste heb ik niet zo'n grote baard en ben ook dikke 10 jaar jonger dan de echte Arjan Erkelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe jij er nou uit ziet. Ik stel me je altijd half en half voor als Erkel, maar daar lijk je vast totaal niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |