Ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, neuken?
jammergenoeg niet...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat zonder zweet en lichaamssappen overal na de tijd, teigan?
Jammer genoeg?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef teigan het volgende:
[..]
jammergenoeg niet...
een warme douche is wel inbegrepen..
Slikkenquote:
Bende is goed! Bende hoort bij seks!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bende!
als ik dat zou proberen zou het nog meer bende geven...quote:
Welnee. Eerst alles verzamelen in je mond en in één keer doorslikken, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:31 schreef teigan het volgende:
[..]
als ik dat zou proberen zou het nog meer bende geven...![]()
Oh, jij slikt ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:35 schreef MaxMark het volgende:
We hebben een professional in ons midden.
ik denk toch dat ik die maar oversla als je het niet erg vindt... Of er een rubbertje(al dan niet met smaak) tussendoe..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee. Eerst alles verzamelen in je mond en in één keer doorslikken, dan is er niets aan de hand.
pfff dan is er ook geen lol meer aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:36 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik die maar oversla als je het niet erg vindt... Of er een rubbertje(al dan niet met smaak) tussendoe..
Als je een condoom gebruikt bij het pijpen kun je toch helemaal niet slikken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:36 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik die maar oversla als je het niet erg vindt... Of er een rubbertje(al dan niet met smaak) tussendoe..
weinig eerlijk gezegd... Ik heb het wel eens zonder gedaan, maar ik vind het toch een beetje vies ofzo..(tot grote teleurstelling vanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je een condoom gebruikt bij het pijpen kun je toch helemaal niet slikken?. Of bedoel je te zeggen dat je niet pijpt, at all?
Zonde joh, het is toch leuk om je partner helemaal gek te maken van genot? En je hoeft natuurlijk ook niet per sé te slikken ofzo, je kunt hem ook over je borsten klaar laten komen bijvoorbeeld. Of alleen als voorspel en t afmaken met neuken. Durex heeft trouwens van die probeerverpakkingen glijmiddel, daarin zitten ook een paar met een smaakje. Misschien is dat wat? De verwarmende is ook een aanrader trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:43 schreef teigan het volgende:
[..]
weinig eerlijk gezegd... Ik heb het wel eens zonder gedaan, maar ik vind het toch een beetje vies ofzo..(tot grote teleurstelling van)...
Maarja, nu ik wat vrijer word en wat meer durf, wie weet wat er nog komt..
Dat zeg je alleen maar omdat je anders bang bent dat ik je geen pijpbeurt meer geef.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben toch zo blij dat ik met DaD mag neuken, he.
dat lukt me zonder pijpen ook wel ... Maareh, ik kan het natuurlijk altijd weer eens proberen, kan best een leuke verrassing voor hem zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zonde joh, het is toch leuk om je partner helemaal gek te maken van genot? En je hoeft natuurlijk ook niet per sé te slikken ofzo, je kunt hem ook over je borsten klaar laten komen bijvoorbeeld. Of alleen als voorspel en t afmaken met neuken. Durex heeft trouwens van die probeerverpakkingen glijmiddel, daarin zitten ook een paar met een smaakje. Misschien is dat wat? De verwarmende is ook een aanrader trouwens..
nothing says i love you like a blowjob in the morning....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je anders bang bent dat ik je geen pijpbeurt meer geef.
Welnee. Die krijg ik toch wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je anders bang bent dat ik je geen pijpbeurt meer geef.
hangt er vanaf hoe het gebeurt... (ik spreek nu uit ervaringquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog nooit een man tegen gekomen die niet dol is op gepijpt worden.
ah, krijgen we nu een uitleg van een man over wat wel en wat niet te doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe het gebeurt... (ik spreek nu uit ervaring)
Mannen, kom maar op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, krijgen we nu een uitleg van een man over wat wel en wat niet te doen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die niet dol is op gebeft worden.
volgens mij wordt een beetje bijten/knabbelen toch nog wel eens als tip gegeven hoor..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef Tangarine het volgende:
Is er niet een topic over vrouwen die niet kunen pijpen in SEX? Iig is het niet een soort lollie waar je zo hard mogelijk aan moet zuigen, of je tanden moet gebruiken ofzo
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef teigan het volgende:
[..]
volgens mij wordt een beetje bijten/knabbelen toch nog wel eens als tip gegeven hoor..
dat kreeg ik hier ook al te horen, het kan wel, maar met mate..quote:
En de kleine is verdomme geen wortel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo, ik ben geen konijn. Knabbelen doe ik niet aan.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stamp met je voeten op de grond!
En dan ga ik nu slapen.
laterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt toch niet i Groningen te wonen
Ja, maandag kan je al die sjaars gaan pestenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef Bob. het volgende:
Economics.![]()
Volgende week is trouwens al de keiweek of niet?
Hm, best snel gegaan mijn eerste jaar zo in Groningen.![]()
Ik wel....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die niet dol is op gebeft worden.
Sorry.quote:
Zo, iemand hier is vrolijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goe-de-mor-gen!
Nog 1 nachtje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo, iemand hier is vrolijk!
Ja,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En een tof dagje voor je vandaag..
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lol @ sms, Alex.
Je CV bij jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey CZ..
Ik ga de stad nog even in, gister een nieuwe rok gekocht en daar moet eigenlijk nog even een geile blouse bij..
Ik was allang wakkerquote:
dat heb jij toch wel redelijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor die leuke satijnen bloesjes heb je dus echt een modellenfiguur nodig. 't Zag er níet uit..
Aan het bloesje te zien niet.quote:
Toch niet met die freud he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aan het bloesje te zien niet..
Ga trouwens wel een shoot doen, binnenkort..
Toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |