quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Je mist een paar haakjes en een hekje en het verkeerde nummer. [afbeelding]
Slaap lekker Buufquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ga ik zo langzamerhand mijn man ff treiteren en eens naar mijn bedje... morgen weer vroeg koters aan het bed...
![]()
quote:
Meld jij het evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga het ff melden...
Done enzo... ook t slotje voor de jouwe aangevraagdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meld jij het even![]()
![]()
Blijf je niet te lang in fb hangen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Done enzo... ook t slotje voor de jouwe aangevraagd![]()
Losbol was me net voorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, en we waren eigenlijk hier...
![]()
![]()
pffff. echt tijd voor bed... jeetje ik doe heel raar...![]()
![]()
![]()
![]()
en...? gelukt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga het ff melden...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
aah, hier benne hullie
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik wilde net naar vol teruggaan. dank je
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik wilde net naar vol teruggaan. dank je
Ik heb meteen maar even een nieuwe pot gezetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JAJA... tis ook spannend op de streams....
echt scary, dat het kereltje zo eng is wisten we al, maar je voelt gewoon dat het helemaal uit de klauwen kan lopen. die gasten in die regiekamer zijn wel simpel, zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JAJA... tis ook spannend op de streams....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat ik de uitzending van vanavond maar is ga kijken. Ik zag een stukje nena [afbeelding]
Guiltyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
GVD... ik heb met die snelheid van de COS niet eens de tijd m'n rosé bij te schenken, naar de wc te gaan en de FB te vervuilen... en dan heb ik de streams nota bene ff uitgezet...
Moet verdomme alweer 2 pagina's bijlezen
Had ik ook vanavond, afwasje... volgende COS, douchen...volgende Cos..... en ik moet tussendoor ook nog tanken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
GVD... ik heb met die snelheid van de COS niet eens de tijd m'n rosé bij te schenken, naar de wc te gaan en de FB te vervuilen... en dan heb ik de streams nota bene ff uitgezet...
Moet verdomme alweer 2 pagina's bijlezen
Dat dat gewoon los rond loopt... ongelovelijk....scary...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt scary, dat het kereltje zo eng is wisten we al, maar je voelt gewoon dat het helemaal uit de klauwen kan lopen. die gasten in die regiekamer zijn wel simpel, zeg.
Kun je mooi (weer) stoppenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
En ik heb nog maar drie twee sigaretten![]()
Die ene brandt net
Ach... ik heb vanavond tussendoor:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik ook vanavond, afwasje... volgende COS, douchen...volgende Cos..... en ik moet tussendoor ook nog tanken...
Heb de kid beloofd dat ik na m'n verjaardag weer zou stoppen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je mooi (weer) stoppen![]()
![]()
En sneller typen![]()
![]()
quote:
quote:
Zit jij de FB te lezen ofzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandraaaaaaa
Neem nog een slokje.
Nee, ik heb de SC teruggelezen. Iets over jou en drank en zoenerig worden.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
![]()
Een boomknuffelsmilie.
![]()
Heb je een nieuw smiliepack gedownload?
Ach, ik heb net in de FB in m'n haast om zowel het COS-meldhoekje als de FB correct te vullen ook heerlijk geblunderd... maar dat is wellicht niet eens roségerelateerd... hoewel die fles inmiddels wel redelijk richting bodem gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik heb de SC teruggelezen. Iets over jou en drank en zoenerig worden.
Ho, bed verschonen, heb ik ook nog gedaan, na het douchen, en de was op vouwen heb ik net gedaan. 3x broodje ros..... o,o, ik heb nergens tijd voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik heb vanavond tussendoor:Met een dinnetje telefonisch taktiek voor morgen besproken ![]()
M'n schone dekbedhoes over m'n dekbed gedaan (matrashoezen en bed van kid was vanmiddag klaar) Gesprek op MSN gehad ![]()
Donkere was gevouwen 4 COSsen en een SC bijgelezen....
En dan heb ik het nog niet over al die wandelingen richting keuken om de rosé bij te vullen![]()
AAquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
En waar zijn alle andere gekken gebleven?
Ik zie nu pas je smileyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Je mist een paar haakjes en een hekje [afbeelding]
Kun jij dan zien of ze hier niet drinken?quote:
Wel goed smeren daarna WJ.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben m'n benen aan 't scheren 'weest
Is niet nodig, dat vertellen ze zelf wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun jij dan zien of ze hier niet drinken?![]()
![]()
Het is makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie nu pas je smiley. Moet me er nog in verdiepen..
![]()
Die zijn ook al een stap verderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is niet nodig, dat vertellen ze zelf wel.![]()
Als je 't gaat scheren word 't alleen nog vetter als 't warm is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb een vette tot zeer vette huid
En waar ben jij opeens vandaan gekomen? Ik heb je gisteren pas voor het eerst hier gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Lul je ook met zo'n accent?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook al een stap verdererkenning
![]()
Heee de plasgeitenbreierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef F04 het volgende:
[..]
Als je 't gaat scheren word 't alleen nog vetter als 't warm is.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.![]()
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar ben jij opeens vandaan gekomen? Ik heb je gisteren pas voor het eerst hier gezien?
Mijn naam is Lobke en ik ..... weet het niet meer....wat ik wilde typen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.![]()
Je hebt eerst maanden lopen gluren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()
eerlijk gezegd wel, ik hoor wel 's dat ik bekakt praat. kan er niets aan doen, moest van muh moedertquote:
Ga er maar even voor zitten/liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik denk dat ik er meerdere postjes aan moet gaan weiden.
![]()
Gezellig is eng hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuiptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt eerst maanden lopen gluren?![]()
Kom Lobje, zeg het maar gewoon. We zijn hier onder vrienden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn naam is Lobke en ik ..... weet het niet meer....wat ik wilde typen..
dank voor deze warme woorden, ik zal het nooit vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezellig is eng hè?Maar leuk dat je er bent WJ.
ik ontken allesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuipt![]()
FF mijn haar tangen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom Lobje, zeg het maar gewoon. We zijn hier onder vrienden.![]()
Hoelang heb je lopen gluren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuipt![]()
Jij dus ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iedereen die hier post is latent alco
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga er maar even voor zitten/liggen![]()
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben m'n benen aan 't scheren 'weest
Ik zal zo even een poesieplaatje voor je uitzoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank voor deze warme woorden, ik zal het nooit vergeten![]()
Waar en hoelang heb je zitten gluren? Zo-dui-de-lij-ker-ge-for-mu-leerd-Bri-an?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
bij je thuis of in de showslet?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
HiDiHi is verslaafd aan caffeïne...
haha, de laatste maanden. liep 5 x per week hard en dronk toen niet zo vaak. m'n knie is kapot en loop nu maar 1 x per week totdat dit gefixt wordt als dat nog kon. uit verdriet hierom ben ik wel aardig gaan zuipen maar heb nu wel door dat het minder moetquote:
Ik prefereer de epi-lady...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terug![]()
ik denk dat de epi-men even uitverkocht wasquote:
bij de slowchat wel is maar niet vaak, een paar keer per week effies om te kijken of er nog wat zinnigs te horen viel. was niet zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar en hoelang heb je zitten gluren? Zo-dui-de-lij-ker-ge-for-mu-leerd-Bri-an?
Smokertje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
je vergeet nicotine en tetrahydrocannabinol![]()
Er passeren hier aardig wat onderwerpen de revue....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij de slowchat wel is maar niet vaak, een paar keer per week effies om te kijken of er nog wat zinnigs te horen viel. was niet zo![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
Talitha heeft de klonenjachtsmaak goed te pakken geloof ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dapper dat je daarvoor uit durft te komen.![]()
thanx, nee, ik heb m'n benen niet geschoren, ff gedoucht en toen die oksels, da's alles. wat dat harsen betreft, daar zou dan op m'n derde mee begonnen moeten zijn(dat gaat vlgns moi alleen op als je niet eerst jaren geschoren hebt). al zou ik 5 dagen in coma liggen heb ik haar tot op m'n oogleden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terug![]()
hee eend, zie je nu pas. ook aan het meelezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
Talitha heeft de klonenjachtsmaak goed te pakken geloof ik
epi-opaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik denk dat de epi-men even uitverkocht was![]()
quote:
Daar sta ik bekend omquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee eend, zie je nu pas. ook aan het meelezen![]()
Ehm... laat dat FOK!fotoboek maar zitten hèquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanx, nee, ik heb m'n benen niet geschoren, ff gedoucht en toen die oksels, da's alles. wat dat harsen betreft, daar zou dan op m'n derde mee begonnen moeten zijn(dat gaat vlgns moi alleen op als je niet eerst jaren geschoren hebt). al zou ik 5 dagen in coma liggen heb ik haar tot op m'n oogleden.
Kan jij WJ het PM uitleggen, jij bent nogal geduldig in het uitleggen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... laat dat FOK!fotoboek maar zitten hè![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
haha, het toeval wil dat ik een goed harige poes zeker kan waarderen. beter dan zo'n streep of gladde heuvel. bedankt, ga effe aaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
Voor WJ.Ik denk wel dat je handschoenen moet aandoen voor je begint met aaien. Poesie kijkt een beetje vals.
[afbeelding]
vielleicht. had wel effe naar jou foboek gekeken. gaat best voor zo'n oud gevalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt u het maar hoorquote:
had na de middag nog effe wat posts van je vriend de strumapiemel gelezen. hij ging weer helemaal losquote:
Waar lopen ze nu weer te vechten dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had na de middag nog effe wat posts van je vriend de strumapiemel gelezen. hij ging weer helemaal los
Ik wil het wel proberen maar dan moet ie wel ff opletten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan jij WJ het PM uitleggen, jij bent nogal geduldig in het uitleggen...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, het toeval wil dat ik een goed harige poes zeker kan waarderen. beter dan zo'n streep of gladde heuvel. bedankt, ga effe aaien
lurk of snurkquote:
haha, nee, hij refereerde aan z'n pa die vroeger directeur was van iets met boten. hij wist er heeeel veel van en gaf brian het advies om die en die boot te kopen want dat kon van 1 miljoen. eigenlijk best schattig, maar hij mag toch wel tegen de muurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar lopen ze nu weer te vechten dan?
I know... dat vindt het gemiddelde post-pubertje ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vielleicht. had wel effe naar jou foboek gekeken. gaat best voor zo'n oud geval![]()
Zou je iets specifieker kunnen zijn?quote:
Ik trek je er snel weer uit. En nou gesjellug meeposten hoor.quote:
ravi of bedoel je mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know... dat vindt het gemiddelde post-pubertje ook![]()
iets on-topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou je iets specifieker kunnen zijn?
Anders ben ik nog wel ff bezig![]()
Dan had ie toch wat beter op moeten letten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, hij refereerde aan z'n pa die vroeger directeur was van iets met boten. hij wist er heeeel veel van en gaf brian het advies om die en die boot te kopen want dat kon van 1 miljoen. eigenlijk best schattig, maar hij mag toch wel tegen de muur![]()
nee, houd ik niet van. ook weer niet zo'n onwijse brede beer, maar een beetje in de contouren van de liesstreek heeft iets natuurlijks, vind ik dan..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat kaal tegenwoordig helemaal in was?
Nee ik bedoel echte post-pubers.. die ff komen vragen hoe oud ik ben omdat ze er een weddenschap over hebben en dat de een dan begin 30 en de ander 23 gegokt heeftquote:
ik hoop dat ie niet meeleest, z'n enthousiasme vind ik dan wel weer ontwapenend. verder mag ie tegen de muurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ie toch wat beter op moeten letten...
Ik weet niet beter dan dat het kopen van een boot niets meer is dan geld in t water gooien...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat ie niet meeleest, z'n enthousiasme vind ik dan wel weer ontwapenend. verder mag ie tegen de muur
ja, maar jij speelt vlgns mij vals want die ene foto is gedateerd, toch hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echte post-pubers.. die ff komen vragen hoe oud ik ben omdat ze er een weddenschap over hebben en dat de een dan begin 30 en de ander 23 gegokt heeft![]()
![]()
Ja duh.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Lurk
In andere woorden, ik kijk alleen zonder te posten.
Dat is nou internet. Je weet helemaal niets van iemand, behalve dan dat ie van harige poesjes houdt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, houd ik niet van. ook weer niet zo'n onwijse brede beer, maar een beetje in de contouren van de liesstreek heeft iets natuurlijks, vind ik dan..
Is goed, dan geef ik wel een seintje terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Is goed, ik zwaai af en toe wel![]()
maar dan liever wel met de klauwen bovendeksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Is goed, dan geef ik wel een seintje terug
Nope, de bovenste foto is van juni 2005, die kleurenfoto met zonnebril van 2 maanden geleden en die zwartwitfoto van vorig jaar augustus in Parijs.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar jij speelt vlgns mij vals want die ene foto is gedateerd, toch haha![]()
Die foto is van mezelf, en mijn eendava gaat met dgk mee.. ik heb ook een borstvergroting gehad like natasia, draag soms het slagershoedje van brian, de trouwjurk van Cora etc...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
hee lobasca, heb je iets met amanda? je had eerst een fotootje van jezelf linksboven waar je veel op amando leek, die eend die je nu voert is echt een stripuitvoering van amanda, of is dat oud nieuws?
Ik schrok me doodquote:
OMG..... wat een briljante postquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is nou internet. Je weet helemaal niets van iemand, behalve dan dat ie van harige poesjes houdt.
Ik heb al meerderen malen gehoord dat ze mij een jaar of 50 schattenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, de bovenste foto is van juni 2005, die kleurenfoto met zonnebril van 2 maanden geleden en die zwartwitfoto van vorig jaar augustus in Parijs.
Maar wat is er valsspelen met een paar post-pubers die me (afgelopen zaterdagavond) komen vragen hoe oud ik ben ivm die weddenschap??
Ik vermoed overgens dat mannen (ongeacht hun leeftijd) me een soort "wishful thinking" leeftijd toebedelen, ik weet dat ik er niet als in de 20 uitzie, maar kennelijk straal ik nogal eens iets "leeftijdloos" uit
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Was even de SC'en aan het lezen en zie ineens mijn naam
.
Hoi allemaal!
Was even om je naar de SC te lokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Was even de SC'en aan het lezen en zie ineens mijn naam
.
Hoi allemaal!
ja,. ik weet niet of ik dit moet vertellen omdat ik dan misschien als hond overkom, maar dat ben ik niet. anyways, vorig jaar had ik iets met een meisje (31) die ik al kende van dat ze 14 was, een zusje van 'n vrind. toen vond ik 'r al erg lekker (ben ik dan ziekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is nou internet. Je weet helemaal niets van iemand, behalve dan dat ie van harige poesjes houdt.![]()
ga je echt leggen? ik ook zo, neem ik ook een halve peuk.truste als je al uitlogtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan rook ik maar een peuk voor het slapen gaan.![]()
HAHA, nee, niet op nadia en denniequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
Is nu iedereen in lurk mode ofzo?![]()
Of zitten we stiekem met één hand naar de streams te kijken?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,. ik weet niet of ik dit moet vertellen omdat ik dan misschien als hond overkom, maar dat ben ik niet. anyways, vorig jaar had ik iets met een meisje (31) die ik al kende van dat ze 14 was, een zusje van 'n vrind. toen vond ik 'r al erg lekker (ben ik dan ziek?). in ieder geval, vorig jaar kwam ik hur tegen en ze was vrij dus ben met haa r uit eten gegaan en zo, uiteindelijk sex na wat weekjes en aangezien ze zo'n streep had gaf ik aan waar m'n voorkeur lag, een echte bevert dus. ik moet er bij zeggen dat ik het heel leuk met hur had, op vakantie geweest etc, maar kwam er toch achter dat ze niet de 'ware' was. heb haar ook nooit die illusie gegeven, dus ben geen rat. na lang gedoe is ze kwaad geworden omdat ze niet kon accepteren dat ik geen relatie met 'r wilde en toen kwam ze wel met een leuke opmerking, zoiets van: 'met die vieze harige rug van je en ik heb m'n poes ook nog voor je laten groeien'. ze had tranen in haar ogen dat ze dit zei en ik vond het erg lief, of zo. wat een idioot dat ik dat nu schrijf...
![]()
Volgende keer ff alinea's gebruiken dat maakt het wat leesbaarderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,. ik weet niet of ik dit moet vertellen omdat ik dan misschien als hond overkom, maar dat ben ik niet. anyways, vorig jaar had ik iets met een meisje (31) die ik al kende van dat ze 14 was, een zusje van 'n vrind. toen vond ik 'r al erg lekker (ben ik dan ziek?). in ieder geval, vorig jaar kwam ik hur tegen en ze was vrij dus ben met haa r uit eten gegaan en zo, uiteindelijk sex na wat weekjes en aangezien ze zo'n streep had gaf ik aan waar m'n voorkeur lag, een echte bevert dus. ik moet er bij zeggen dat ik het heel leuk met hur had, op vakantie geweest etc, maar kwam er toch achter dat ze niet de 'ware' was. heb haar ook nooit die illusie gegeven, dus ben geen rat. na lang gedoe is ze kwaad geworden omdat ze niet kon accepteren dat ik geen relatie met 'r wilde en toen kwam ze wel met een leuke opmerking, zoiets van: 'met die vieze harige rug van je en ik heb m'n poes ook nog voor je laten groeien'. ze had tranen in haar ogen dat ze dit zei en ik vond het erg lief, of zo. wat een idioot dat ik dat nu schrijf...
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga je echt leggen? ik ook zo, neem ik ook.truste als je al uitlogt
Hmmz... ik wil wel met je meedoen maar het is m'n laatste....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik zat je te fokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, de bovenste foto is van juni 2005, die kleurenfoto met zonnebril van 2 maanden geleden en die zwartwitfoto van vorig jaar augustus in Parijs.
Maar wat is er valsspelen met een paar post-pubers die me (afgelopen zaterdagavond) komen vragen hoe oud ik ben ivm die weddenschap??
Ik vermoed overgens dat mannen (ongeacht hun leeftijd) me een soort "wishful thinking" leeftijd toebedelen, ik weet dat ik er niet als in de 20 uitzie, maar kennelijk straal ik nogal eens iets "leeftijdloos" uit
Welterusten Losbolca, slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 volle pakjes...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... ik wil wel met je meedoen maar het is m'n laatste....![]()
je kan ook het tapijt kort knippen en dan rook je die nu!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... ik wil wel met je meedoen maar het is m'n laatste....![]()
Zit ook wel eens zonder.... 30 camels per dag, maar als ik niet internet veeeel minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, heb je altijd een stash in huis? hoeveel rook je per dag?
Ik heb er vorige week gelijk maar 10 gekocht... wist dat ik met alle drukte vrijwel geen tijd zou hebben om sigaretten te kopen en wist ook dat ik absoluut niet zonder wilde komen te zitten... maar ik heb vandaag het laatste pakje uit het handschoenenkastje van de auto geplukt...quote:
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die foto is van mezelf, en mijn eendava gaat met dgk mee.. ik heb ook een borstvergroting gehad like natasia, draag soms het slagershoedje van brian, de trouwjurk van Cora etc...
ik zat je ook te fokkenquote:
En hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al meerderen malen gehoord dat ze mij een jaar of 50 schatten![]()
ja, maar als ik alinea's gebruik neem ik wel veel ruimte in beslag voor een newbiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer ff alinea's gebruiken dat maakt het wat leesbaarder
Maarre.... je rug niet geharst voor haar?? Shame on you![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
je wilt natuurlijk horen dat je er als 13 uitziet? of was dat fotootje van die periode, granny?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al meerderen malen gehoord dat ze mij een jaar of 50 schatten![]()
Beter een goed leesbaar lang verhaal dan een onleesbaar vrijwel net zo lang verhaal waarop alleen maar "samenvatting graag" reacties komenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar als ik alinea's gebruik neem ik wel veel ruimte in beslag voor een newbie
okay, da's vriendelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zat je ook te fokken![]()
goed verhaal![]()
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistoriequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beter een goed leesbaar lang verhaal dan een onleesbaar vrijwel net zo lang verhaal waarop alleen maar "samenvatting graag" reacties komen
toch hou ik persoonlijk van iets minder haarquote:
meer van hem?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
toch hou ik persoonlijk van iets minder haar![]()
ja, zelf heb ik wel een kale zak enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kon het prima volgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistorie![]()
ja, ik heb het natuurlijk niet over een vol pak javaanse jongens..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon graag een goed leesbaar verhaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistorie![]()
minderquote:
En je hoopt dat HiDiHo dat waardeert?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, zelf heb ik wel een kale zak enzo, dat dan weer wel
okay, ik zal het herschrijven en post het dan binnenkort...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon graag een goed leesbaar verhaal
ik dacht later zelf ook dat die indruk xou kunnen bestaan, haha. ik begreep het niet helemaal hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hoopt dat HiDiHo dat waardeert?![]()
Ik dacht dat jij ging slapenquote:
Truste Talithaquote:
[FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedbackquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Truste Talitha
By the way?? Wie neemt je FB-shift over??![]()
ben ook alweer een paar pruimen en tien jaar verder. time fliesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mwoa ben al weer een paar pruimen en een peuk verder![]()
WJ en Lobje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Truste Talitha
By the way?? Wie neemt je FB-shift over??![]()
ga zo te bed, godverdomme.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben ook alweer een paar pruimen en tien jaar verder. time flies
is dat zo erg danquote:
welteruste, laat de platjes je niet gek makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goodnight and let the harde sjankers not bite huh![]()
joh, geeft nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
soory, ben 3 dagen m'n ritalin vergeten. neem het niet persoonlijk.
okay, hoop dat ze ook kunnen lezen. Truste iedereen en tot de volgende. was gezellig. zal volgende x low-profile zijn zoals het hoort bij een newbiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
welteruste, laat de platjes je niet gek maken![]()
tja, hij houdt er toch een vreemde focus aan overquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach de man van de geslachtsziekten he...
ho ho...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
Truste harigequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, hoop dat ze ook kunnen lezen. Truste iedereen en tot de volgende. was gezellig. zal volgende x low-profile zijn zoals het hoort bij een newbietruste
zat de hele avond op je te wachten en dan krijg ik dat. toch welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
Misschien wat als ondertitelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach de man van de geslachtsziekten he...
Joh, als je eens wist hoe hard we hebben gewerkt om de FB boven water te houden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zat de hele avond op je te wachten en dan krijg ik dat. toch welterusten![]()
Moet ik het stokje overnemen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, als je eens wist hoe hard we hebben gewerkt om de FB boven water te houden!
15.00 u kauwgomsteegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rustig an met dat kersennat! leeterts
Bye bye, slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:04 schreef F04 het volgende:
Naaaah, ik ben nu aardig moe. Zit nu tegen een neukende Dennix en Nadia te kijken.
Ik ga slapen. Truste allemaal.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Mja, ik merk de laatste tijd dat ik best wel in de lurkmodus zit.
Ik denk trouwens dat ik maar eensch ga minderen met roken... rook inmiddels een pakje per dag en weet niet meer waar ik het geld vandaan moet halen. Maar gek genoeg is een pakje niet eens zoveel, dacht ik vroeger altijd wel als ik het hoorde, maar je bent gemiddeld zestien uren op, dus je rookt ongeveer het ene uur één en het andere twee. Niet eens.
Oh gelukkig, geen gevalletje Polonium-210 dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
001 reporting, risen from the grave![]()
napoleon citroensnoepjes kunnen je daar flink bij helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Mja, ik merk de laatste tijd dat ik best wel in de lurkmodus zit.
Ik denk trouwens dat ik maar eensch ga minderen met roken... rook inmiddels een pakje per dag en weet niet meer waar ik het geld vandaan moet halen. Maar gek genoeg is een pakje niet eens zoveel, dacht ik vroeger altijd wel als ik het hoorde, maar je bent gemiddeld zestien uren op, dus je rookt ongeveer het ene uur één en het andere twee. Niet eens.
Nou vooruitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik steek nu echt mijn laatste op, dan ff wat lezen in bed, en dan......![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, alweer zo'n Pakistaan die uit was op nucleaire geheimen. Ik val altijd weer op die diepe donkere ogen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, geen gevalletje Polonium-210 dus
En die zijn deze week ik de bonus bij de AHquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
napoleon citroensnoepjes kunnen je daar flink bij helpen![]()
Altijd weer hetzelfde met jou hè... we hebben het er tijdens je training nog zo over gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alweer zo'n Pakistaan die uit was op nucleaire geheimen. Ik val altijd weer op die diepe donkere ogen...![]()
kijk eens, alsof ze het erom doen, TherAngelinaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die zijn deze week ik de bonus bij de AH![]()
Trustequote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd weer hetzelfde met jou hè... we hebben het er tijdens je training nog zo over gehad![]()
Omar Sharif was een acteur.. de rest niet![]()
Dat gaat me dan weer goed afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kijk eens, alsof ze het erom doen, TherAngelina![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kijk eens, alsof ze het erom doen, TherAngelina![]()
Zorg dat je er een paar op zak hebt. Krijg je trek, knikker je zo'n bol naar binnen, trekt je bek wel even scheefquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer goed af. Ik hoop dat het lukt
. Maar vroeger deed ik ook twee dagen met een pakje, dus het zou moeten kunnen...
Het was idd heel leuk... het zou jammer zijn als die eerste pagina leeggeveegd wordt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar het was leuk. We mogen niet meer, ik wacht met spanning op de volgende opdracht!
Ik neem deze wel ff mee naar de SC....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:14 schreef Petre het volgende:
Als ik er nog geen tvp heb reageer ik toch wat trager
And cut the slowchat will you please darlings?
Nasty but nicequote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd heel leuk... het zou jammer zijn als die eerste pagina leeggeveegd wordt...
Als we nou een hoop dubbele topics met foute nummers aanmaken is deze FB natuurlijk zo vol![]()
Next assignment
Misschien is het handig als ik deze daarom ook ff meeneem naar de SCquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die morgen aan komt kakken, is alles al gewist. Gaan we hinten, wordt ie helemaal gek.
Met als bewijs deze post in SC zou die topichoos ongetwijfeld 48 uur kostenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nasty but nice![]()
De COS is bijna vol... Maken we er elk tien aan. Grapje, ik moet zo echt naar bed![]()
Zuurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zorg dat je er een paar op zak hebt. Krijg je trek, knikker je zo'n bol naar binnen, trekt je bek wel even scheefmaar de trek verdwijnt, écht.
![]()
Nou zeker. Heb jij nog gelezen wat 006 over hem schreef? Eerlijk gezegd had ie wel een beetje gelijk hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het handig als ik deze daarom ook ff meeneem naar de SC
Zou toch jammer zijn als het gewist wordt, maar dat zou die FB releend wel para maken![]()
21074quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het handig als ik deze daarom ook ff meeneem naar de SC
Zou toch jammer zijn als het gewist wordt, maar dat zou die FB releend wel para maken![]()
Goh, wat weet jij nou van 48 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met als bewijs deze post in SC zou die topichoos ongetwijfeld 48 uur kosten![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, wat weet jij nou van 48 uurEn voor een echt goede grap zou ik het nog wel over hebben ook.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nasty but nice![]()
De COS is bijna vol... Maken we er elk tien aan. Grapje, ik moet zo echt naar bed![]()
Oi Leannemais.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me een heel geschikte 263peaux
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Trustequote:
Vragen naar de bekende weg? Of eh, we openen er nu allebei een, jij op de goede tijd met het goede nummer maar zonder OP, en ik later met het verkeerde nummer maar met OP. En dan gaan we bakkeleien welke het meeste bestaansrecht heeft.quote:
Die eerste moet toch juist het verkeerde nummer hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg? Of eh, we openen er nu allebei een, jij op de goede tijd met het goede nummer maar zonder OP, en ik later met het verkeerde nummer maar met OP. En dan gaan we bakkeleien welke het meeste bestaansrecht heeft.
OMG... ik dacht dat ik erg was... maar jij spreekt het ook nog uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg? Of eh, we openen er nu allebei een, jij op de goede tijd met het goede nummer maar zonder OP, en ik later met het verkeerde nummer maar met OP. En dan gaan we bakkeleien welke het meeste bestaansrecht heeft.
Juist, de eerste met een verkeerd nummer en zonder OP en de tweede helemaal volgens de regels en alleen maar iets later....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die eerste moet toch juist het verkeerde nummer hebben?
Zodat jouw tweede met goede nummer en OP technisch gezien beter is,
Maar willen de modjes de regels naleven de eerste open zou moeten blijven?
Even denken hoor... de eerste mag blijven. Maar als de eerste geen OP heeft en een fout nummer... oh nee wacht, na 5 minuten mag dat weer wel. Okee, dus als de tweede een pracht van een OP heeft maar te laat is, en die eerste...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die eerste moet toch juist het verkeerde nummer hebben?
Zodat jouw tweede met goede nummer en OP technisch gezien beter is,
Maar willen de modjes de regels naleven de eerste open zou moeten blijven?
Hoeveel wou je er hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof iemand het wél snaptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Even denken hoor... de eerste mag blijven. Maar als de eerste geen OP heeft en een fout nummer... oh nee wacht, na 5 minuten mag dat weer wel. Okee, dus als de tweede een pracht van een OP heeft maar te laat is, en die eerste...
Sorry. Ik weet niet meer wat de laatste regels nou ook alweer waren.
Ja, dacht ik ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik dacht dat ik erg was... maar jij spreekt het ook nog uit![]()
![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Okee, we hebben minimaal nog 1 COS nodig... gaat goed.
Zo werkt het natuurlijk nooit als er snode plannen in de SC ontwikkeld worden hè....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
net te laat![]()
hier verder > [COS # 2251] Mocht Nix in Nadia
Had HiDi uberhaupt een OP!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk nooit als er snode plannen in de SC ontwikkeld worden hè....
Zit HiDiHo een keer ongevraagd keurig mee te werken, gaat Disana een COS met het juiste nummer eerder openen![]()
Ik heb al meer viewsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk nooit als er snode plannen in de SC ontwikkeld worden hè....
Zit HiDiHo een keer ongevraagd keurig mee te werken, gaat Disana een COS met het juiste nummer eerder openen![]()
Weet je wat het probleem is? Ik ben nummerblind (discalculie). Wil ik het een keertje fout doen, gaat het goed. Sorry guys, ik denk dat ik het maar weer bij het eenvoudige spionagewerk moet houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn OP weghalen, en dat HiDiHo hem dan eerst nog even copy/paste?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had HiDi uberhaupt een OP!?
Want ik heb al zitten klagen in FB![]()
Zal ik dan nu alsnog een COS openen!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn OP weghalen, en dat HiDiHo hem dan eerst nog even copy/paste?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn OP weghalen, en dat HiDiHo hem dan eerst nog even copy/paste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |