quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Je mist een paar haakjes en een hekje en het verkeerde nummer. [afbeelding]
Slaap lekker Buufquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ga ik zo langzamerhand mijn man ff treiteren en eens naar mijn bedje... morgen weer vroeg koters aan het bed...
![]()
quote:
Meld jij het evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga het ff melden...
Done enzo... ook t slotje voor de jouwe aangevraagdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meld jij het even![]()
![]()
Blijf je niet te lang in fb hangen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Done enzo... ook t slotje voor de jouwe aangevraagd![]()
Losbol was me net voorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, en we waren eigenlijk hier...
![]()
![]()
pffff. echt tijd voor bed... jeetje ik doe heel raar...![]()
![]()
![]()
![]()
en...? gelukt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga het ff melden...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
aah, hier benne hullie
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik wilde net naar vol teruggaan. dank je
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik wilde net naar vol teruggaan. dank je
Ik heb meteen maar even een nieuwe pot gezetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JAJA... tis ook spannend op de streams....
echt scary, dat het kereltje zo eng is wisten we al, maar je voelt gewoon dat het helemaal uit de klauwen kan lopen. die gasten in die regiekamer zijn wel simpel, zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JAJA... tis ook spannend op de streams....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat ik de uitzending van vanavond maar is ga kijken. Ik zag een stukje nena [afbeelding]
Guiltyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
GVD... ik heb met die snelheid van de COS niet eens de tijd m'n rosé bij te schenken, naar de wc te gaan en de FB te vervuilen... en dan heb ik de streams nota bene ff uitgezet...
Moet verdomme alweer 2 pagina's bijlezen
Had ik ook vanavond, afwasje... volgende COS, douchen...volgende Cos..... en ik moet tussendoor ook nog tanken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
GVD... ik heb met die snelheid van de COS niet eens de tijd m'n rosé bij te schenken, naar de wc te gaan en de FB te vervuilen... en dan heb ik de streams nota bene ff uitgezet...
Moet verdomme alweer 2 pagina's bijlezen
Dat dat gewoon los rond loopt... ongelovelijk....scary...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt scary, dat het kereltje zo eng is wisten we al, maar je voelt gewoon dat het helemaal uit de klauwen kan lopen. die gasten in die regiekamer zijn wel simpel, zeg.
Kun je mooi (weer) stoppenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
En ik heb nog maar drie twee sigaretten![]()
Die ene brandt net
Ach... ik heb vanavond tussendoor:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik ook vanavond, afwasje... volgende COS, douchen...volgende Cos..... en ik moet tussendoor ook nog tanken...
Heb de kid beloofd dat ik na m'n verjaardag weer zou stoppen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je mooi (weer) stoppen![]()
![]()
En sneller typen![]()
![]()
quote:
quote:
Zit jij de FB te lezen ofzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandraaaaaaa
Neem nog een slokje.
Nee, ik heb de SC teruggelezen. Iets over jou en drank en zoenerig worden.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
![]()
Een boomknuffelsmilie.
![]()
Heb je een nieuw smiliepack gedownload?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |