welteruste, laat de platjes je niet gek makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goodnight and let the harde sjankers not bite huh![]()
joh, geeft nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
soory, ben 3 dagen m'n ritalin vergeten. neem het niet persoonlijk.
okay, hoop dat ze ook kunnen lezen. Truste iedereen en tot de volgende. was gezellig. zal volgende x low-profile zijn zoals het hoort bij een newbiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
welteruste, laat de platjes je niet gek maken![]()
tja, hij houdt er toch een vreemde focus aan overquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach de man van de geslachtsziekten he...
ho ho...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
Truste harigequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, hoop dat ze ook kunnen lezen. Truste iedereen en tot de volgende. was gezellig. zal volgende x low-profile zijn zoals het hoort bij een newbietruste
zat de hele avond op je te wachten en dan krijg ik dat. toch welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
Misschien wat als ondertitelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach de man van de geslachtsziekten he...
Joh, als je eens wist hoe hard we hebben gewerkt om de FB boven water te houden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zat de hele avond op je te wachten en dan krijg ik dat. toch welterusten![]()
Moet ik het stokje overnemen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, als je eens wist hoe hard we hebben gewerkt om de FB boven water te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |