joh, geeft nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
soory, ben 3 dagen m'n ritalin vergeten. neem het niet persoonlijk.
okay, hoop dat ze ook kunnen lezen. Truste iedereen en tot de volgende. was gezellig. zal volgende x low-profile zijn zoals het hoort bij een newbiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
welteruste, laat de platjes je niet gek maken![]()
tja, hij houdt er toch een vreemde focus aan overquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach de man van de geslachtsziekten he...
ho ho...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
Truste harigequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, hoop dat ze ook kunnen lezen. Truste iedereen en tot de volgende. was gezellig. zal volgende x low-profile zijn zoals het hoort bij een newbietruste
zat de hele avond op je te wachten en dan krijg ik dat. toch welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
He he...
Misschien wat als ondertitelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach de man van de geslachtsziekten he...
Joh, als je eens wist hoe hard we hebben gewerkt om de FB boven water te houden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zat de hele avond op je te wachten en dan krijg ik dat. toch welterusten![]()
Moet ik het stokje overnemen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, als je eens wist hoe hard we hebben gewerkt om de FB boven water te houden!
15.00 u kauwgomsteegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rustig an met dat kersennat! leeterts
Bye bye, slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:04 schreef F04 het volgende:
Naaaah, ik ben nu aardig moe. Zit nu tegen een neukende Dennix en Nadia te kijken.
Ik ga slapen. Truste allemaal.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Mja, ik merk de laatste tijd dat ik best wel in de lurkmodus zit.
Ik denk trouwens dat ik maar eensch ga minderen met roken... rook inmiddels een pakje per dag en weet niet meer waar ik het geld vandaan moet halen. Maar gek genoeg is een pakje niet eens zoveel, dacht ik vroeger altijd wel als ik het hoorde, maar je bent gemiddeld zestien uren op, dus je rookt ongeveer het ene uur één en het andere twee. Niet eens.
Oh gelukkig, geen gevalletje Polonium-210 dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
001 reporting, risen from the grave![]()
napoleon citroensnoepjes kunnen je daar flink bij helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Mja, ik merk de laatste tijd dat ik best wel in de lurkmodus zit.
Ik denk trouwens dat ik maar eensch ga minderen met roken... rook inmiddels een pakje per dag en weet niet meer waar ik het geld vandaan moet halen. Maar gek genoeg is een pakje niet eens zoveel, dacht ik vroeger altijd wel als ik het hoorde, maar je bent gemiddeld zestien uren op, dus je rookt ongeveer het ene uur één en het andere twee. Niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |