15.00 u kauwgomsteegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rustig an met dat kersennat! leeterts
Bye bye, slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:04 schreef F04 het volgende:
Naaaah, ik ben nu aardig moe. Zit nu tegen een neukende Dennix en Nadia te kijken.
Ik ga slapen. Truste allemaal.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Mja, ik merk de laatste tijd dat ik best wel in de lurkmodus zit.
Ik denk trouwens dat ik maar eensch ga minderen met roken... rook inmiddels een pakje per dag en weet niet meer waar ik het geld vandaan moet halen. Maar gek genoeg is een pakje niet eens zoveel, dacht ik vroeger altijd wel als ik het hoorde, maar je bent gemiddeld zestien uren op, dus je rookt ongeveer het ene uur één en het andere twee. Niet eens.
Oh gelukkig, geen gevalletje Polonium-210 dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
001 reporting, risen from the grave![]()
napoleon citroensnoepjes kunnen je daar flink bij helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Mja, ik merk de laatste tijd dat ik best wel in de lurkmodus zit.
Ik denk trouwens dat ik maar eensch ga minderen met roken... rook inmiddels een pakje per dag en weet niet meer waar ik het geld vandaan moet halen. Maar gek genoeg is een pakje niet eens zoveel, dacht ik vroeger altijd wel als ik het hoorde, maar je bent gemiddeld zestien uren op, dus je rookt ongeveer het ene uur één en het andere twee. Niet eens.
Nou vooruitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik steek nu echt mijn laatste op, dan ff wat lezen in bed, en dan......![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, alweer zo'n Pakistaan die uit was op nucleaire geheimen. Ik val altijd weer op die diepe donkere ogen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, geen gevalletje Polonium-210 dus
En die zijn deze week ik de bonus bij de AHquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
napoleon citroensnoepjes kunnen je daar flink bij helpen![]()
Altijd weer hetzelfde met jou hè... we hebben het er tijdens je training nog zo over gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alweer zo'n Pakistaan die uit was op nucleaire geheimen. Ik val altijd weer op die diepe donkere ogen...![]()
kijk eens, alsof ze het erom doen, TherAngelinaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die zijn deze week ik de bonus bij de AH![]()
Trustequote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd weer hetzelfde met jou hè... we hebben het er tijdens je training nog zo over gehad![]()
Omar Sharif was een acteur.. de rest niet![]()
Dat gaat me dan weer goed afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kijk eens, alsof ze het erom doen, TherAngelina![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kijk eens, alsof ze het erom doen, TherAngelina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |