eerlijk gezegd wel, ik hoor wel 's dat ik bekakt praat. kan er niets aan doen, moest van muh moedertquote:
Ga er maar even voor zitten/liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik denk dat ik er meerdere postjes aan moet gaan weiden.
![]()
Gezellig is eng hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuiptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt eerst maanden lopen gluren?![]()
Kom Lobje, zeg het maar gewoon. We zijn hier onder vrienden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn naam is Lobke en ik ..... weet het niet meer....wat ik wilde typen..
dank voor deze warme woorden, ik zal het nooit vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezellig is eng hè?Maar leuk dat je er bent WJ.
ik ontken allesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuipt![]()
FF mijn haar tangen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom Lobje, zeg het maar gewoon. We zijn hier onder vrienden.![]()
Hoelang heb je lopen gluren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuipt![]()
Jij dus ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iedereen die hier post is latent alco
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga er maar even voor zitten/liggen![]()
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben m'n benen aan 't scheren 'weest
Ik zal zo even een poesieplaatje voor je uitzoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank voor deze warme woorden, ik zal het nooit vergeten![]()
Waar en hoelang heb je zitten gluren? Zo-dui-de-lij-ker-ge-for-mu-leerd-Bri-an?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
bij je thuis of in de showslet?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
HiDiHi is verslaafd aan caffeïne...
haha, de laatste maanden. liep 5 x per week hard en dronk toen niet zo vaak. m'n knie is kapot en loop nu maar 1 x per week totdat dit gefixt wordt als dat nog kon. uit verdriet hierom ben ik wel aardig gaan zuipen maar heb nu wel door dat het minder moetquote:
Ik prefereer de epi-lady...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terug![]()
ik denk dat de epi-men even uitverkocht wasquote:
bij de slowchat wel is maar niet vaak, een paar keer per week effies om te kijken of er nog wat zinnigs te horen viel. was niet zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar en hoelang heb je zitten gluren? Zo-dui-de-lij-ker-ge-for-mu-leerd-Bri-an?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |