Is niet nodig, dat vertellen ze zelf wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun jij dan zien of ze hier niet drinken?![]()
![]()
Het is makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie nu pas je smiley. Moet me er nog in verdiepen..
![]()
Die zijn ook al een stap verderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is niet nodig, dat vertellen ze zelf wel.![]()
Als je 't gaat scheren word 't alleen nog vetter als 't warm is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb een vette tot zeer vette huid
En waar ben jij opeens vandaan gekomen? Ik heb je gisteren pas voor het eerst hier gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Lul je ook met zo'n accent?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook al een stap verdererkenning
![]()
Heee de plasgeitenbreierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef F04 het volgende:
[..]
Als je 't gaat scheren word 't alleen nog vetter als 't warm is.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.![]()
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar ben jij opeens vandaan gekomen? Ik heb je gisteren pas voor het eerst hier gezien?
Mijn naam is Lobke en ik ..... weet het niet meer....wat ik wilde typen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.![]()
Je hebt eerst maanden lopen gluren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()
eerlijk gezegd wel, ik hoor wel 's dat ik bekakt praat. kan er niets aan doen, moest van muh moedertquote:
Ga er maar even voor zitten/liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik denk dat ik er meerdere postjes aan moet gaan weiden.
![]()
Gezellig is eng hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |