Ach, ik heb net in de FB in m'n haast om zowel het COS-meldhoekje als de FB correct te vullen ook heerlijk geblunderd... maar dat is wellicht niet eens roségerelateerd... hoewel die fles inmiddels wel redelijk richting bodem gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik heb de SC teruggelezen. Iets over jou en drank en zoenerig worden.

Ho, bed verschonen, heb ik ook nog gedaan, na het douchen, en de was op vouwen heb ik net gedaan. 3x broodje ros..... o,o, ik heb nergens tijd voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik heb vanavond tussendoor:Met een dinnetje telefonisch taktiek voor morgen besproken ![]()
M'n schone dekbedhoes over m'n dekbed gedaan (matrashoezen en bed van kid was vanmiddag klaar) Gesprek op MSN gehad ![]()
Donkere was gevouwen 4 COSsen en een SC bijgelezen.... 
En dan heb ik het nog niet over al die wandelingen richting keuken om de rosé bij te vullen![]()

AAquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
En waar zijn alle andere gekken gebleven?

Ik zie nu pas je smileyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Je mist een paar haakjes en een hekje [afbeelding]

Kun jij dan zien of ze hier niet drinken?quote:

Wel goed smeren daarna WJ.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben m'n benen aan 't scheren 'weest

Is niet nodig, dat vertellen ze zelf wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun jij dan zien of ze hier niet drinken?![]()
![]()

Het is makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie nu pas je smiley. Moet me er nog in verdiepen..
![]()

Die zijn ook al een stap verderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is niet nodig, dat vertellen ze zelf wel.![]()

Als je 't gaat scheren word 't alleen nog vetter als 't warm is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb een vette tot zeer vette huid

En waar ben jij opeens vandaan gekomen? Ik heb je gisteren pas voor het eerst hier gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]

Lul je ook met zo'n accent?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]

Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook al een stap verdererkenning
![]()

Heee de plasgeitenbreierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef F04 het volgende:
[..]
Als je 't gaat scheren word 't alleen nog vetter als 't warm is.

Wil je erover praten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.![]()

ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar ben jij opeens vandaan gekomen? Ik heb je gisteren pas voor het eerst hier gezien?

Mijn naam is Lobke en ik ..... weet het niet meer....wat ik wilde typen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn naam is Litha en ik ben SC-verslaafd.![]()

Je hebt eerst maanden lopen gluren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()

eerlijk gezegd wel, ik hoor wel 's dat ik bekakt praat. kan er niets aan doen, moest van muh moedertquote:

Ga er maar even voor zitten/liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik denk dat ik er meerdere postjes aan moet gaan weiden.
![]()

Gezellig is eng hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik durfde niet eerder me te mengen in al die gezelligheid![]()

ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuiptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt eerst maanden lopen gluren?![]()

Kom Lobje, zeg het maar gewoon. We zijn hier onder vrienden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn naam is Lobke en ik ..... weet het niet meer....wat ik wilde typen..

dank voor deze warme woorden, ik zal het nooit vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezellig is eng hè?Maar leuk dat je er bent WJ.

ik ontken allesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuipt![]()

FF mijn haar tangen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom Lobje, zeg het maar gewoon. We zijn hier onder vrienden.![]()

Hoelang heb je lopen gluren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt, ik weet alles, wie op wie is, wie wie niet moet en wie er frequent te veel zuipt![]()

Jij dus ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iedereen die hier post is latent alco

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga er maar even voor zitten/liggen![]()

Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben m'n benen aan 't scheren 'weest

Ik zal zo even een poesieplaatje voor je uitzoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank voor deze warme woorden, ik zal het nooit vergeten![]()

Waar en hoelang heb je zitten gluren? Zo-dui-de-lij-ker-ge-for-mu-leerd-Bri-an?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
bij je thuis of in de showslet?

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
HiDiHi is verslaafd aan caffeïne...

haha, de laatste maanden. liep 5 x per week hard en dronk toen niet zo vaak. m'n knie is kapot en loop nu maar 1 x per week totdat dit gefixt wordt als dat nog kon. uit verdriet hierom ben ik wel aardig gaan zuipen maar heb nu wel door dat het minder moetquote:

Ik prefereer de epi-lady...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terug![]()

ik denk dat de epi-men even uitverkocht wasquote:

bij de slowchat wel is maar niet vaak, een paar keer per week effies om te kijken of er nog wat zinnigs te horen viel. was niet zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar en hoelang heb je zitten gluren? Zo-dui-de-lij-ker-ge-for-mu-leerd-Bri-an?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |