quote:
quote:
Zit jij de FB te lezen ofzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandraaaaaaa
Neem nog een slokje.
Nee, ik heb de SC teruggelezen. Iets over jou en drank en zoenerig worden.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
![]()
Een boomknuffelsmilie.
![]()
Heb je een nieuw smiliepack gedownload?
Ach, ik heb net in de FB in m'n haast om zowel het COS-meldhoekje als de FB correct te vullen ook heerlijk geblunderd... maar dat is wellicht niet eens roségerelateerd... hoewel die fles inmiddels wel redelijk richting bodem gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik heb de SC teruggelezen. Iets over jou en drank en zoenerig worden.
Ho, bed verschonen, heb ik ook nog gedaan, na het douchen, en de was op vouwen heb ik net gedaan. 3x broodje ros..... o,o, ik heb nergens tijd voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik heb vanavond tussendoor:Met een dinnetje telefonisch taktiek voor morgen besproken ![]()
M'n schone dekbedhoes over m'n dekbed gedaan (matrashoezen en bed van kid was vanmiddag klaar) Gesprek op MSN gehad ![]()
Donkere was gevouwen 4 COSsen en een SC bijgelezen....
En dan heb ik het nog niet over al die wandelingen richting keuken om de rosé bij te vullen![]()
AAquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
En waar zijn alle andere gekken gebleven?
Ik zie nu pas je smileyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Je mist een paar haakjes en een hekje [afbeelding]
Kun jij dan zien of ze hier niet drinken?quote:
Wel goed smeren daarna WJ.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
ben m'n benen aan 't scheren 'weest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |