Smokertje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
je vergeet nicotine en tetrahydrocannabinol![]()
Er passeren hier aardig wat onderwerpen de revue....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij de slowchat wel is maar niet vaak, een paar keer per week effies om te kijken of er nog wat zinnigs te horen viel. was niet zo![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
Talitha heeft de klonenjachtsmaak goed te pakken geloof ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dapper dat je daarvoor uit durft te komen.![]()
thanx, nee, ik heb m'n benen niet geschoren, ff gedoucht en toen die oksels, da's alles. wat dat harsen betreft, daar zou dan op m'n derde mee begonnen moeten zijn(dat gaat vlgns moi alleen op als je niet eerst jaren geschoren hebt). al zou ik 5 dagen in coma liggen heb ik haar tot op m'n oogleden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het beter harsen, dat blijven ze langer weg en komen de haren zachter terug![]()
hee eend, zie je nu pas. ook aan het meelezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
Talitha heeft de klonenjachtsmaak goed te pakken geloof ik
epi-opaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik denk dat de epi-men even uitverkocht was![]()
quote:
Daar sta ik bekend omquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee eend, zie je nu pas. ook aan het meelezen![]()
Ehm... laat dat FOK!fotoboek maar zitten hèquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanx, nee, ik heb m'n benen niet geschoren, ff gedoucht en toen die oksels, da's alles. wat dat harsen betreft, daar zou dan op m'n derde mee begonnen moeten zijn(dat gaat vlgns moi alleen op als je niet eerst jaren geschoren hebt). al zou ik 5 dagen in coma liggen heb ik haar tot op m'n oogleden.
Kan jij WJ het PM uitleggen, jij bent nogal geduldig in het uitleggen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... laat dat FOK!fotoboek maar zitten hè![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
haha, het toeval wil dat ik een goed harige poes zeker kan waarderen. beter dan zo'n streep of gladde heuvel. bedankt, ga effe aaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
Voor WJ.Ik denk wel dat je handschoenen moet aandoen voor je begint met aaien. Poesie kijkt een beetje vals.
[afbeelding]
vielleicht. had wel effe naar jou foboek gekeken. gaat best voor zo'n oud gevalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt u het maar hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |