Beter een goed leesbaar lang verhaal dan een onleesbaar vrijwel net zo lang verhaal waarop alleen maar "samenvatting graag" reacties komenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar als ik alinea's gebruik neem ik wel veel ruimte in beslag voor een newbie
okay, da's vriendelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zat je ook te fokken![]()
goed verhaal![]()
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistoriequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beter een goed leesbaar lang verhaal dan een onleesbaar vrijwel net zo lang verhaal waarop alleen maar "samenvatting graag" reacties komen
toch hou ik persoonlijk van iets minder haarquote:
meer van hem?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
toch hou ik persoonlijk van iets minder haar![]()
ja, zelf heb ik wel een kale zak enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kon het prima volgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistorie![]()
ja, ik heb het natuurlijk niet over een vol pak javaanse jongens..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon graag een goed leesbaar verhaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistorie![]()
minderquote:
En je hoopt dat HiDiHo dat waardeert?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, zelf heb ik wel een kale zak enzo, dat dan weer wel
okay, ik zal het herschrijven en post het dan binnenkort...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon graag een goed leesbaar verhaal
ik dacht later zelf ook dat die indruk xou kunnen bestaan, haha. ik begreep het niet helemaal hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hoopt dat HiDiHo dat waardeert?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |