quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,. ik weet niet of ik dit moet vertellen omdat ik dan misschien als hond overkom, maar dat ben ik niet. anyways, vorig jaar had ik iets met een meisje (31) die ik al kende van dat ze 14 was, een zusje van 'n vrind. toen vond ik 'r al erg lekker (ben ik dan ziek?). in ieder geval, vorig jaar kwam ik hur tegen en ze was vrij dus ben met haa r uit eten gegaan en zo, uiteindelijk sex na wat weekjes en aangezien ze zo'n streep had gaf ik aan waar m'n voorkeur lag, een echte bevert dus. ik moet er bij zeggen dat ik het heel leuk met hur had, op vakantie geweest etc, maar kwam er toch achter dat ze niet de 'ware' was. heb haar ook nooit die illusie gegeven, dus ben geen rat. na lang gedoe is ze kwaad geworden omdat ze niet kon accepteren dat ik geen relatie met 'r wilde en toen kwam ze wel met een leuke opmerking, zoiets van: 'met die vieze harige rug van je en ik heb m'n poes ook nog voor je laten groeien'. ze had tranen in haar ogen dat ze dit zei en ik vond het erg lief, of zo. wat een idioot dat ik dat nu schrijf...
![]()
je wilt natuurlijk horen dat je er als 13 uitziet? of was dat fotootje van die periode, granny?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al meerderen malen gehoord dat ze mij een jaar of 50 schatten![]()
Beter een goed leesbaar lang verhaal dan een onleesbaar vrijwel net zo lang verhaal waarop alleen maar "samenvatting graag" reacties komenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar als ik alinea's gebruik neem ik wel veel ruimte in beslag voor een newbie
okay, da's vriendelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zat je ook te fokken![]()
goed verhaal![]()
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistoriequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beter een goed leesbaar lang verhaal dan een onleesbaar vrijwel net zo lang verhaal waarop alleen maar "samenvatting graag" reacties komen
toch hou ik persoonlijk van iets minder haarquote:
meer van hem?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
toch hou ik persoonlijk van iets minder haar![]()
ja, zelf heb ik wel een kale zak enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kon het prima volgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistorie![]()
ja, ik heb het natuurlijk niet over een vol pak javaanse jongens..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon graag een goed leesbaar verhaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou zeg, was het onleesbaar? pestkop, nog boos zeker om dat van die fotohistorie![]()
minderquote:
En je hoopt dat HiDiHo dat waardeert?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, zelf heb ik wel een kale zak enzo, dat dan weer wel
okay, ik zal het herschrijven en post het dan binnenkort...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon graag een goed leesbaar verhaal
ik dacht later zelf ook dat die indruk xou kunnen bestaan, haha. ik begreep het niet helemaal hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hoopt dat HiDiHo dat waardeert?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |