lurk of snurkquote:
haha, nee, hij refereerde aan z'n pa die vroeger directeur was van iets met boten. hij wist er heeeel veel van en gaf brian het advies om die en die boot te kopen want dat kon van 1 miljoen. eigenlijk best schattig, maar hij mag toch wel tegen de muurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar lopen ze nu weer te vechten dan?
I know... dat vindt het gemiddelde post-pubertje ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vielleicht. had wel effe naar jou foboek gekeken. gaat best voor zo'n oud geval![]()
Zou je iets specifieker kunnen zijn?quote:
Ik trek je er snel weer uit. En nou gesjellug meeposten hoor.quote:
ravi of bedoel je mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know... dat vindt het gemiddelde post-pubertje ook![]()
iets on-topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou je iets specifieker kunnen zijn?
Anders ben ik nog wel ff bezig![]()
Dan had ie toch wat beter op moeten letten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, hij refereerde aan z'n pa die vroeger directeur was van iets met boten. hij wist er heeeel veel van en gaf brian het advies om die en die boot te kopen want dat kon van 1 miljoen. eigenlijk best schattig, maar hij mag toch wel tegen de muur![]()
nee, houd ik niet van. ook weer niet zo'n onwijse brede beer, maar een beetje in de contouren van de liesstreek heeft iets natuurlijks, vind ik dan..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat kaal tegenwoordig helemaal in was?
Nee ik bedoel echte post-pubers.. die ff komen vragen hoe oud ik ben omdat ze er een weddenschap over hebben en dat de een dan begin 30 en de ander 23 gegokt heeftquote:
ik hoop dat ie niet meeleest, z'n enthousiasme vind ik dan wel weer ontwapenend. verder mag ie tegen de muurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ie toch wat beter op moeten letten...
Ik weet niet beter dan dat het kopen van een boot niets meer is dan geld in t water gooien...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat ie niet meeleest, z'n enthousiasme vind ik dan wel weer ontwapenend. verder mag ie tegen de muur
ja, maar jij speelt vlgns mij vals want die ene foto is gedateerd, toch hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echte post-pubers.. die ff komen vragen hoe oud ik ben omdat ze er een weddenschap over hebben en dat de een dan begin 30 en de ander 23 gegokt heeft![]()
![]()
Ja duh.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Lurk
In andere woorden, ik kijk alleen zonder te posten.
Dat is nou internet. Je weet helemaal niets van iemand, behalve dan dat ie van harige poesjes houdt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, houd ik niet van. ook weer niet zo'n onwijse brede beer, maar een beetje in de contouren van de liesstreek heeft iets natuurlijks, vind ik dan..
Is goed, dan geef ik wel een seintje terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Is goed, ik zwaai af en toe wel![]()
maar dan liever wel met de klauwen bovendeksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Is goed, dan geef ik wel een seintje terug
Nope, de bovenste foto is van juni 2005, die kleurenfoto met zonnebril van 2 maanden geleden en die zwartwitfoto van vorig jaar augustus in Parijs.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar jij speelt vlgns mij vals want die ene foto is gedateerd, toch haha![]()
Die foto is van mezelf, en mijn eendava gaat met dgk mee.. ik heb ook een borstvergroting gehad like natasia, draag soms het slagershoedje van brian, de trouwjurk van Cora etc...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
hee lobasca, heb je iets met amanda? je had eerst een fotootje van jezelf linksboven waar je veel op amando leek, die eend die je nu voert is echt een stripuitvoering van amanda, of is dat oud nieuws?
Ik schrok me doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |