Zorg dat je er een paar op zak hebt. Krijg je trek, knikker je zo'n bol naar binnen, trekt je bek wel even scheefquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer goed af. Ik hoop dat het lukt
. Maar vroeger deed ik ook twee dagen met een pakje, dus het zou moeten kunnen...
Het was idd heel leuk... het zou jammer zijn als die eerste pagina leeggeveegd wordt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar het was leuk. We mogen niet meer, ik wacht met spanning op de volgende opdracht!
Ik neem deze wel ff mee naar de SC....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:14 schreef Petre het volgende:
Als ik er nog geen tvp heb reageer ik toch wat trager
And cut the slowchat will you please darlings?
Nasty but nicequote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd heel leuk... het zou jammer zijn als die eerste pagina leeggeveegd wordt...
Als we nou een hoop dubbele topics met foute nummers aanmaken is deze FB natuurlijk zo vol![]()
Next assignment
Misschien is het handig als ik deze daarom ook ff meeneem naar de SCquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die morgen aan komt kakken, is alles al gewist. Gaan we hinten, wordt ie helemaal gek.
Met als bewijs deze post in SC zou die topichoos ongetwijfeld 48 uur kostenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nasty but nice![]()
De COS is bijna vol... Maken we er elk tien aan. Grapje, ik moet zo echt naar bed![]()
Zuurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zorg dat je er een paar op zak hebt. Krijg je trek, knikker je zo'n bol naar binnen, trekt je bek wel even scheefmaar de trek verdwijnt, écht.
![]()
Nou zeker. Heb jij nog gelezen wat 006 over hem schreef? Eerlijk gezegd had ie wel een beetje gelijk hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het handig als ik deze daarom ook ff meeneem naar de SC
Zou toch jammer zijn als het gewist wordt, maar dat zou die FB releend wel para maken![]()
21074quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het handig als ik deze daarom ook ff meeneem naar de SC
Zou toch jammer zijn als het gewist wordt, maar dat zou die FB releend wel para maken![]()
Goh, wat weet jij nou van 48 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met als bewijs deze post in SC zou die topichoos ongetwijfeld 48 uur kosten![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, wat weet jij nou van 48 uurEn voor een echt goede grap zou ik het nog wel over hebben ook.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nasty but nice![]()
De COS is bijna vol... Maken we er elk tien aan. Grapje, ik moet zo echt naar bed![]()
Oi Leannemais.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me een heel geschikte 263peaux
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Trustequote:
Vragen naar de bekende weg? Of eh, we openen er nu allebei een, jij op de goede tijd met het goede nummer maar zonder OP, en ik later met het verkeerde nummer maar met OP. En dan gaan we bakkeleien welke het meeste bestaansrecht heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |