Die eerste moet toch juist het verkeerde nummer hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg? Of eh, we openen er nu allebei een, jij op de goede tijd met het goede nummer maar zonder OP, en ik later met het verkeerde nummer maar met OP. En dan gaan we bakkeleien welke het meeste bestaansrecht heeft.

OMG... ik dacht dat ik erg was... maar jij spreekt het ook nog uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg? Of eh, we openen er nu allebei een, jij op de goede tijd met het goede nummer maar zonder OP, en ik later met het verkeerde nummer maar met OP. En dan gaan we bakkeleien welke het meeste bestaansrecht heeft.

Juist, de eerste met een verkeerd nummer en zonder OP en de tweede helemaal volgens de regels en alleen maar iets later....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die eerste moet toch juist het verkeerde nummer hebben?
Zodat jouw tweede met goede nummer en OP technisch gezien beter is,
Maar willen de modjes de regels naleven de eerste open zou moeten blijven?

Even denken hoor... de eerste mag blijven. Maar als de eerste geen OP heeft en een fout nummer... oh nee wacht, na 5 minuten mag dat weer wel. Okee, dus als de tweede een pracht van een OP heeft maar te laat is, en die eerste...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die eerste moet toch juist het verkeerde nummer hebben?
Zodat jouw tweede met goede nummer en OP technisch gezien beter is,
Maar willen de modjes de regels naleven de eerste open zou moeten blijven?

Hoeveel wou je er hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]

Alsof iemand het wél snaptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Even denken hoor... de eerste mag blijven. Maar als de eerste geen OP heeft en een fout nummer... oh nee wacht, na 5 minuten mag dat weer wel. Okee, dus als de tweede een pracht van een OP heeft maar te laat is, en die eerste...
Sorry. Ik weet niet meer wat de laatste regels nou ook alweer waren.

Ja, dacht ik ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik dacht dat ik erg was... maar jij spreekt het ook nog uit![]()
![]()

Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Okee, we hebben minimaal nog 1 COS nodig... gaat goed.

Zo werkt het natuurlijk nooit als er snode plannen in de SC ontwikkeld worden hè....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
net te laat![]()
hier verder > [COS # 2251] Mocht Nix in Nadia

Had HiDi uberhaupt een OP!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk nooit als er snode plannen in de SC ontwikkeld worden hè....
Zit HiDiHo een keer ongevraagd keurig mee te werken, gaat Disana een COS met het juiste nummer eerder openen![]()

Ik heb al meer viewsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk nooit als er snode plannen in de SC ontwikkeld worden hè....
Zit HiDiHo een keer ongevraagd keurig mee te werken, gaat Disana een COS met het juiste nummer eerder openen![]()

Weet je wat het probleem is? Ik ben nummerblind (discalculie). Wil ik het een keertje fout doen, gaat het goed. Sorry guys, ik denk dat ik het maar weer bij het eenvoudige spionagewerk moet houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ik kan ook mijn OP weghalen, en dat HiDiHo hem dan eerst nog even copy/paste?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had HiDi uberhaupt een OP!?
Want ik heb al zitten klagen in FB![]()

Zal ik dan nu alsnog een COS openen!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn OP weghalen, en dat HiDiHo hem dan eerst nog even copy/paste?

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn OP weghalen, en dat HiDiHo hem dan eerst nog even copy/paste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |