Dank uquote:
Volgens mij zijn ze klaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Ik weet zeker dat ik een ban krijg![]()
Nadia was zojuist alweer aan het kreunen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG...![]()
Sorry voor de off-topic, op de streams slaapt iedereen![]()
Thnx voor het plaatje bij mijn postquote:
Goedesmorgensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft Amanda in haar slaap toevallig niet gewurgd met een elastiekje?
Top of the morning!
Ik zal kijken of ik er een hoop van Nix en Nada kan makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:05 schreef farscapevr6 het volgende:
goeiemorgen
veel caps maken boys en girls want ik moet werken
Die toneelstukjes worden ook steeds opzichtiger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:01 schreef mazaru het volgende:
Goh, ze weet wel van de kok, maar niet van de hondjes.
Hoe is het toch mogelijk?![]()
En de toon waarop het gezegd wordt is ook zo overtuigendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die toneelstukjes worden ook steeds opzichtiger.
Ik hoor piepenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:51 schreef Copycat het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor?
En wordt momenteel gewurgd door Brian?quote:
maar ze kijkt geen streams hoor, want ze weet niets van de hondjes afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef F04 het volgende:
Palma heeft weer internet.
Aan het worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Oma1 het volgende:
Lieke heeft mijn hond bijna vermoord die is echt gek aan het worden
dat moet die adel zeggen ze loopt altijd met de benen wijdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan het worden?
Dat is ze al een tijdje hoor, alleen het is progressief![]()
Gisteren noemde ze Lieke al een pedofiel omdat ze zo lief tegen de hondjes deed![]()
Die is heerlijk! Vooral met wat verse munt, pijnboompitten en suiker ipv zoetjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef schatje het volgende:
Brian drinkt Morocco, een kruidenthee van Lipton. Volgens Palma ruikt ie naar ouderwetse kauwgom.
Ook dan maar eens proberen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is heerlijk! Vooral met wat verse munt, pijnboompitten en suiker ipv zoetjes.
oeps..plaatjeweg???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:14 schreef schatje het volgende:
Volgens mij bedoelde Palma die kauwgom die rood wit blauw verpakt was. Er zat ook zo'n plakplaatje in. Waren iets van 5 of 10 centen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |